MAPET pisze:taaa to pomysl ile sie wysuwa amortyzator jak masz auto na lewarku kilka sekund...
Wysuwa się momentalnie, inaczej w trakcie normalnej jazdy koła odrywałyby się od ziemi.
MAPET pisze:to zeby sprezyna wypadla to by auto musialo leciec w powietrzu kilka sekund...
Całe tyle nie poleci, ale jedno koło to nie duży problem. [youtube][/youtube]
Mi potrzeba takie coś: Pod fabryczne amorki lub gwintowane ale o fabrycznym skoku, a nie zaniżonym. Do tego sprężyny podwyższające o 3-4cm. To rozwiązanie w pełni wyczerpuje moje oczekiwania.
skoro wysuwa sie momentalnie to chyba w rece nie trzymales amorka i nie wyciagales z niego tloczyska... tam sie przelewa olej i wlasnie po to jest amor by tlumil czyli powodowal zeby nie bylo skoku zawieszenia wylany amor buja autem a nie sprawny ...
zreszta nie o tym ten temat to nie ciagne dalej rozmowy bo nie ma sensu
Air Ride - INFO Ogólne
: sob sie 22, 2015 14:39
autor: j3lcyn
Ręką sprężyny nie ścisnę więc nie ma co porównywać. Również uważam że nie ma sensu ciągnąć tematu.
Jak są umieszczone otwory powietrzne(góra/dół) w tych poduszkach?(jak rozumiem do mk4)
Re: Air Ride - INFO Ogólne
: ndz sie 23, 2015 16:19
autor: fisiel90
MAPET pisze:
fisiel90 pisze:może półośka opiera Ci się na stabilizatorze lub podłużnicy ??
gdzie masz z tylu podluznice i stabilizator?
mój błąd, nie doczytalem że chodzi o tylną oś.
Air Ride - INFO Ogólne
: ndz sie 23, 2015 19:50
autor: KoperVW
A takie pytanie co do okuć czy do mk4/bora 4 motion będą pasowały okucia przód z wersji z przednim napędem ?
Air Ride - INFO Ogólne
: pt sie 28, 2015 19:16
autor: kolak6
koledzy,czym uszczelnic okucia na gwincie?pakuly iteflon nie bardzo chca trzymac:/
Air Ride - INFO Ogólne
: ndz sie 30, 2015 08:51
autor: j3lcyn
kolak6, uszczelnij klejem/szczeliwem do gwintów. W motoryzacyjnych to sprzedają.
Panowie, w którym miejscu najlepiej przełożyć(przewiercić) przewody powietrzne tylnej osi do wnętrza budy? W mk4.
Re: Odp: Air Ride - INFO Ogólne
: pn sie 31, 2015 12:48
autor: Docenty
Tak jak idzie przewod abs
Wysłane z mojego LG-D855 za pomocą Tapatalk 2
Air Ride - INFO Ogólne
: śr wrz 02, 2015 13:08
autor: j3lcyn
No fakt Wchodzą w budę chyba kawałek przed/nad kołem. Pewnie wychodzą pod plastikami z boków oparć tylnych foteli.
Re: Odp: Air Ride - INFO Ogólne
: śr wrz 02, 2015 16:24
autor: Docenty
Wychodza na nadkolu obok oparcia potem latwo je przeciagnac do bagaznika:)
Wysłane z mojego LG-D855 za pomocą Tapatalk 2
Air Ride - INFO Ogólne
: śr wrz 02, 2015 23:28
autor: j3lcyn
No i tak też zrobiłem. Jajkowata zaślepka przewodu abs ma na tyle zapasu że przeszedł nią przewód fi8. Potem wzdłuż przewodu abs aż do sprężyny. Muszę nałożyć kawałki węża gumowego na poliuretanowy w miejscach mocowań do budy no i naciąć jedno mocowanie na belce aby opaski miały się czego trzymać. Z lewej strony poszło 4m przewodu, z prawej starczy 2m ale zrobię zawijas przedłużający do 4m aby się równomierniej opuszczało.
Re: Air Ride - INFO Ogólne
: pt wrz 04, 2015 21:15
autor: j3lcyn
Tył postawiony na powietrzu. Nie podoba mi się to że poduszki są z jednej strony ściśnięte a z przeciwnej zbyt rozciągnięte. Podejrzewam że skróci to ich żywotność i znacząco zmniejsza nośność.
Sami oceńcie:
Zdjęcia robione przy 5bar(max wg. producenta gum). Mimo maksymalnego ciśnienia poduszki są dalekie od osiągnięca deklarowanej nośności. Zwiększenie do 6bar nie dużo zmienia. Podejrzewam że cały problem tkwi w braku równoległości i osiowości okuć.
Chyba trzeba dolne tuleje pod okuciami zrobić mimośrodowe, tak aby poduszki się wyprostowały. Dobrze myślę?
Air Ride - INFO Ogólne
: sob wrz 05, 2015 18:01
autor: Banita95
Ta skrzywiona poduszka ci pęknie !
Air Ride - INFO Ogólne
: sob wrz 05, 2015 22:27
autor: MAPET
a wg mnei to raczej norma po pracujaca sprezyna nie pracuje w lini prostej tylko w zaleznosci od wychyłu ma inny luk no chyba ze zrobiles okucia nieosiowo ale nie sadze..
bardziej bym sie martwil wystajacymi srubami z okucia
Air Ride - INFO Ogólne
: ndz wrz 06, 2015 17:49
autor: j3lcyn
Problem w tym że przy ustawieniu prześwitu na środek jak i na sam dół, poduszki nadal były wypchane w tą samą stronę. Okucia były osiowe. Przerobiłem dziś dolne tuleje. Zrobiłem mimośrody po 8mm wysokości różnicy. Teraz poduszki stoją prosto lecz pojawił się kolejny problem gdyż zbliżyły się do rury belki w miejscu jej zagięcia. Na kanale zobaczę jak blisko są i podreguluję obracając tuleję w osi. Na razie jest o niebo lepiej i przy tym samym ciśnieniu tył poszedł 2cm do góry.
Zgadza się, na 5 śrub w każdym okuciu po 1-2 wystają ~0,7mm. I tak dałem więcej podkładek, zapomniałem tylko wygładzić tych śrub papierkiem. Będę obserwował czy powstają ślady na gumach. Jeśli tak to poskracam śruby.
Wrażenia z jazdy - znacznie twardsze od sprężyn w całym nominalnym zakresie pracy gum czyli 170 +-60. Planuję dać dwa zbiorniki po parę litrów w zderzak i na stałe je połączyć z poduszkami, tak aby więcej powietrza pracowało na wybojach.
Ciśnienie - producent zaleca max 5bar. Nawet gdy nabiję 6bar brakuje 2cm do rozciągnięcia gum do 240 i tyle samo brakuje do rozciągnięcia amorka. Wniosek - poduszki powinny być większej średnicy. Niestety większe nie wejdą