Strona 21 z 75

: pt maja 08, 2009 10:13
autor: Dram
Przejeździłem na MTS Technik KIT (-40/-40) już ponad pół roku. Moje doświadczenia są takie:

- Na tył nie mogą usiąść dwie osoby (ok. 80KG każdy) bo sprężyna siada całkiem i dobija na najmniejszej dziurze

- Nie mogę zapakować nic cięższego do bagażnika bo dobija

- Przód spisuje się ok

Wszystko jest tak twarde jak być powinno, irytuje mnie po prostu fakt że tylne sprężyny przy obciążeniu 140-160kg już nic nie amortyzują a samochód siada...

W mojej skali dałbym im 6,5/10

: sob maja 09, 2009 19:45
autor: MAPET
dram dziwne bo w vento chlopaki smigaja od roku na -40 kilak szt i nic takiego sie nie dzieje.... mam tez kumla co ma to w mk2 i 2 z mk3 i tez nie slyszlame o takiej dolegliwosci

: ndz maja 10, 2009 19:47
autor: mendrek
Witam ma ktos jakies foty jak wyglada jetta lub golf na zawiasie mts -80/-60 i -60/-40. Bede wdzieczny bo szykuje sie do zakupu a nie wiem który bedzie mi odpowiadał z wysokością. Czy -80 to nie za duzo. Jakies foty

: pn maja 11, 2009 21:07
autor: trzeci5
Witam moze ktoś z was odpowie na moje pytanie na które o kilku tygodni prubóje znaleść odpowiec na forum ,bez większych rezultatów mianowicie,jakie weług was powińenem załozyc amorki do spręzyn EIBACHA -30mm ,na razie jezdze na seryjnych olejowych i strasznie buja ,więc niewiem czy zdecydowac sie na MTS-y,czy na BLISTEJNY B4 olejowo-gazowe.Chodzi mi oto aby niebyło zbyt twardo .Z góry dzięki za pomoc.pozdrawiam..

: pn maja 11, 2009 22:49
autor: Franek
trzeci5 pisze:Witam moze ktoś z was odpowie na moje pytanie na które o kilku tygodni prubóje znaleść odpowiec na forum ,bez większych rezultatów mianowicie,jakie weług was powińenem załozyc amorki do spręzyn EIBACHA -30mm ,na razie jezdze na seryjnych olejowych i strasznie buja ,więc niewiem czy zdecydowac sie na MTS-y,czy na BLISTEJNY B4 olejowo-gazowe.Chodzi mi oto aby niebyło zbyt twardo .Z góry dzięki za pomoc.pozdrawiam..
podłączam się do pytania kolegi, jestem w takiej samej sytuacji

: pn maja 11, 2009 22:51
autor: aiv
Bilstein B4 to tak jak seria. Wiec lepiej MTSy.

: pn maja 11, 2009 23:19
autor: MAPET
jak bilki to bierzcie jzu b6 a nie b4

: pn maja 11, 2009 23:35
autor: Franek
MAPET pisze:jak bilki to bierzcie jzu b6 a nie b4
Ddpada nie ten przedział cenowy. Mts bedzie odpowiedni do liniowej sprezyny eibacha? Komfortu nie biore pod uwage bo tak czy inaczej juz jest taczka.

: wt maja 12, 2009 12:44
autor: eldorado84
trzeci5 pisze:Witam moze ktoś z was odpowie na moje pytanie na które o kilku tygodni prubóje znaleść odpowiec na forum ,bez większych rezultatów mianowicie,jakie weług was powińenem załozyc amorki do spręzyn EIBACHA -30mm ,na razie jezdze na seryjnych olejowych i strasznie buja ,więc niewiem czy zdecydowac sie na MTS-y,czy na BLISTEJNY B4 olejowo-gazowe.Chodzi mi oto aby niebyło zbyt twardo .Z góry dzięki za pomoc.pozdrawiam..
dziwisz się że ci buja? Masz seryjne amory połączone z sportową sprężyną (o innej charakterystyce) i jeszcze zadajesz pytanie czy włożyć nową serię? Oczywiście że nie. Kup sportowe amory bo to jedyny słuszny wybór do sportowej sprężyny nawet jak ona ma 30-40mm obniżenia

: wt maja 12, 2009 22:24
autor: trzeci5
eldorado84 pisze:
trzeci5 pisze:Witam moze ktoś z was odpowie na moje pytanie na które o kilku tygodni prubóje znaleść odpowiec na forum ,bez większych rezultatów mianowicie,jakie weług was powińenem załozyc amorki do spręzyn EIBACHA -30mm ,na razie jezdze na seryjnych olejowych i strasznie buja ,więc niewiem czy zdecydowac sie na MTS-y,czy na BLISTEJNY B4 olejowo-gazowe.Chodzi mi oto aby niebyło zbyt twardo .Z góry dzięki za pomoc.pozdrawiam..
dziwisz się że ci buja? Masz seryjne amory połączone z sportową sprężyną (o innej charakterystyce) i jeszcze zadajesz pytanie czy włożyć nową serię? Oczywiście że nie. Kup sportowe amory bo to jedyny słuszny wybór do sportowej sprężyny nawet jak ona ma 30-40mm obniżenia
Witam nie niedziwie się ze mi buja pytam dlatego ze jak załozyłem temat z tym samym pytaniem to odpowiec była taka (uzyj opci szukaj itd..)więc poszukałem i znalazłem taki tekst ze do obnizenia -30mm moze byc stosowany seryjny amor a okazuje się ze to lipa ,wiec niedziw sie ze pytam ja sie tylko upewniam ,dzieki za pomoc Pozdrawiam..

: śr maja 13, 2009 09:55
autor: Ponior
trzeci5 pisze:obnizenia -30mm moze byc stosowany seryjny amor
teoretycznie powinno się założyć krótszy amortyzator, ale seria daje rade przy takim obniżeniu, przejechałem ok 70-80 tyś na seryjnych kayabach amorkach i sprężynach -30mm i nic im się nie stało, a jeżdziło się super. :chytry:

: śr maja 13, 2009 09:57
autor: MAPET
zalezy jakei amorki
wcozraj dzonil klient ze zalozyl -35 do passata do serii amorów i masakra tlucze dobija i nie da sie jezdzic... wiec da sie ale sa ale ;)

: śr maja 13, 2009 10:19
autor: Ponior
MAPET pisze:zalezy jakei amorki
Zgadza się u mnie na seryjnych amorkach dobijałem miską na dziurach (były za miękkie) a po założeniu kayabay gazowej było ok. :bigok:
ps. jak tam gwint doszedł??

: śr maja 13, 2009 10:24
autor: MAPET
tak wczoraj chyba czy jakos... bedziemy dzialac ;)