Strona 3 z 7

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: wt sty 08, 2013 13:39
autor: szakulvip
po zdjeciu to wychodzi, że ori alusów do golfa nie masz i otwór centrujący w feldze może masz wiekszy niż osadzenie na piaście, żeby to wszytko sie zgrywało zakłada się pierścienie centrujące na felge, skoro ci tył lata a wszystko już wykluczyłes to może masz założone alusy bez tych pierścieni centrujących. Koła sam zakładałeś czy w wulkanizacji? gdybys sam zakładal to powinnies wyczuć, że nie ma trzyamania na piaście. Jeśli w jakiejś pseudowulkanizacji to czasem dzieją się cuda i już nie jedno widziałem...

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: wt sty 08, 2013 15:57
autor: Yaro1981
a czy mi się tylko wydaję czy w tym linku na pierwszym foto te tylne lewe koło krzywo patrzy :grin:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: pt sty 11, 2013 10:42
autor: bruzdi29
O ile te sprężyny obniżają , orientuje się ktoś może ?
http://moto.allegro.pl/weitec-sprezyny- ... 09357.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: pt sty 11, 2013 14:24
autor: Death_Proof
A może warto zainwestować i kupić nowe i pewne. Nigdy nie wiadomo jak długo używana sprężyna pracowała i jak była obciążana. Moim zdaniem elementy zawieszenia powinno się kupować nowe. Są oczywiście okazje i też warto sie zastanowić :bajer: http://allegro.pl/eibach-komplet-sprezy ... 55799.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: pt sty 11, 2013 18:04
autor: szakulvip
moim zdaniem dawać 500zł za same spręzyny to przesada, ja już kupowałem 2 kpl eibachów używki z allegro za połowe tej ceny i były w bdb stanie, wiadomo trzeba tylko uważnie obserwować ogłoszenia :)

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: pn sty 21, 2013 12:19
autor: bruzdi29
Jest trochę w tym racji co pisze Death_Proof, zarówno jak i szakulvip
Panowie,chyba znalazłem złoty środek ...
Okazało się że nowe sprężyny EIBACH -30 dla mnie nóweczki kosztują 369zł :majkel:,jak by nie patrzeć to prawie 2 stówki taniej niż cena detaliczna :okej:
Zobaczymy jak bd wyglądała sytuacja po kupnie opon, bo troszkę szarpnie po kieszenie ale właściwie jestem już zdecydowany :bigok:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: czw sty 31, 2013 21:02
autor: chudy87_CSW
koledzy dorzucę swoje pytanie,

posiadam bore 2.0 AQY, na najbliższy sezon zakupiłem felgi na oponie 225/45/17

rozmyślam nad zakupem eibach pro i założeniem na seryjne zawieszenie,
szukałem sprężyn do bory z moim silnikiem ale nie ma nic, są tylko do bory 2.3, 2.8 i 1.9 TDI

rozumiem że to co są oznaczone do golfa 4 2.0 powinny prawidłowo podejść do mojego auta, tak
bo w końcu to ta sama płyta

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: czw sty 31, 2013 21:41
autor: Steryd
chudy87_CSW, ja rowniez mam 2.0 i rzeczywiscie jest on notorycznie pomijany w katalogach. Ja zakupilem do siebie H&R - 35mm do aut z naciskiem na przednia os do 910kg do silnikow 1.4, 1.6. i 1.8, a u mnie akurat jest 920kg, czyli 10kg wiecej. Jest to lepsze rozwiazanie niz kupno sprezyn od ciezkiech benzyniakow i 1.9tdi, dla ktorych dedykowane sa inne sprezyny.
Katalogowo niby inne springi sa do Bory i do Golfa. Nie wiem jak z Eibachem, ale kiedys sie pytalem w 2-3 sklepach, to mowili, ze do Bory powinno sie dac katalogowo do Bory, bo do Golfa inne. Z reszta do Golfa duzo wiekszy wybor i nizsze ceny np z Eibacha.

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: czw sty 31, 2013 21:54
autor: chudy87_CSW
z tego co wywnioskowałem na stornie eibach to 2.0 bory powinny być spręzyny o numerze

przód F1540001
tył F7907002

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: czw sty 31, 2013 22:25
autor: szakulvip
za
chudy87_CSW pisze:rozmyślam nad zakupem eibach pro i założeniem na seryjne zawieszenie
zacznij już też rozmyślać na sportowymi amorkami bo na tych ori to długo nie polatasz

Re: Golf IV na 17 i seryjny zawias

: czw sty 31, 2013 22:36
autor: chudy87_CSW
szakulvip pisze:za
chudy87_CSW pisze:rozmyślam nad zakupem eibach pro i założeniem na seryjne zawieszenie
zacznij już też rozmyślać na sportowymi amorkami bo na tych ori to długo nie polatasz
dlaczego tak uważasz?? jeździłeś na takim zestawie??
większość opinii jest że pro kit na seryjnego jest ok

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: pt lut 01, 2013 14:03
autor: szakulvip
człowieku a przeczytałes ten temat od deski do deski? czy ci sie nie chciało? jakbyś nie zauważył to na pierwszej stronie pisałem na temat eibachów i serii amorków. przeczytaj sobie ten temat to może ci sie troche rozjaśni: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=77&t=403558" onclick="window.open(this.href);return false;
chudy87_CSW pisze:większość opinii jest że pro kit na seryjnego jest ok
każdy kto ma choć troche oleju w głwoie ci powie, że do sprężyn obniżających zakłada sie sportowe amorki, chcesz to lataj na ori ale nie pisz tu za pół roku, że ci sie wylały albo że cie buja jak na statku.

Re: Golf IV na 17 i seryjny zawias

: pt lut 01, 2013 19:14
autor: Majo87
chudy87_CSW pisze:
szakulvip pisze:za
chudy87_CSW pisze:rozmyślam nad zakupem eibach pro i założeniem na seryjne zawieszenie
zacznij już też rozmyślać na sportowymi amorkami bo na tych ori to długo nie polatasz
dlaczego tak uważasz?? jeździłeś na takim zestawie??
większość opinii jest że pro kit na seryjnego jest ok
Chudy87, przeczytaj temat, który założyłem niedawno http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=77&t=494849" onclick="window.open(this.href);return false;
Sporo osób pisało do mnie, że eibachy na seryjny zawias dobrze się sprawdzają i nie mają żadnych problemów. Sam jeszcze nie kupiłem tych springów, ale biorąc pod uwagę opinie innych to skuszę się. Będę zakładał na zwykłe amory.

Golf IV na 17 i seryjny zawias

: pt lut 01, 2013 20:33
autor: szakulvip
też najpierw założyłem eibachy na ori amorki i jak dla mnmie wiecej jak 60km/h nie dało jechać, auto skakało jak piłeczka, po założeniu MTSów całkiem inna jazda, teraz można zasuwać bez obaw :grin: tak więc zakładajcie Panowie na ori, testujacie tylko poźniej nie piszczcie, że jest h...jnia i że szukam nowych amorków
a co do twojego tematu Majo87 to były też osoby co również ci dopradzały zakładać amorki sportowe, tylko podejrzewam, że ty i chudy87_CSW chciecie iśc po najniżeszj linii oporu, czyli zakupić springi z myślą, że auto zejdzie w dół i cieszyć się nowym wyglądem za raptem 200-300zł