Zapytanie o dobór zawieszenia -30 [mk4]

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

Post autor: suchy1985 » ndz gru 27, 2009 01:32

MAPET pisze:
suchy1985 pisze:golf nie wyglada jakby stał na szczudłach na seryjnym zawiechu
a dla mnie tak bo moj ojciec ma i jest mega koza
porownaj do audi seryjncyh bmw czy mercow
w vw sa mega przestrzenie nad kolem
Powiem Ci że coś w tym jest dziś na parkingu pod kościołem stałem obok mk4 i kurde mój taki jakby niższy bo od kolesia obok auto o wiele wyżej stało, może mam juz tak *#cenzura#* amory i to przez to... jak mierzyłem odległosc od osłony miski olejowej od asfaltu to mam jakieś 6cm...


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz gru 27, 2009 01:35

a moze masz tam juz sport springi bo mk4 dosc wysoko stoi


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

Post autor: suchy1985 » ndz gru 27, 2009 01:39

autko kupiłem w kwietniu i gosc nic nie gadał o sport sprinagach było to starsze małżeństwo więc wątpie by sie w to bawili, puki co tył mam obnizony o 4cm(w tym miesiącu zmieniałem amory plus springi) i teraz jest na równi no powiedzmy że jest róznica 1cm na nadkolu jak mierzyłem... w styczniu po wypłacie chciałbym kupić u Ciebie amory na przód bo springi już mam więc wszystko się wyjaśni
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 01:40 przez suchy1985, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » ndz gru 27, 2009 10:11

a pod amorki MTS pchać lepiej eibachy(kurde trudno znaleźć takie springki do ASZ) czy np WEITec będzie podobny?
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 10:14 przez Broker89, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Budżak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: sob maja 14, 2005 15:31
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Post autor: Budżak » ndz gru 27, 2009 11:49

suchy1985 pisze:jak mierzyłem odległosc od osłony miski olejowej od asfaltu to mam jakieś 6cm...
Diesle mają niżej miskę od benzyniaka (mowa o 1,9 i 1,8)


http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KoVal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 792
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:02
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: KoVal » ndz gru 27, 2009 13:28

Broker89 pisze:a pod amorki MTS pchać lepiej eibachy(kurde trudno znaleźć takie springki do ASZ) czy np WEITec będzie podobny?
Weitec jest twardszy od Eibacha



mr.mark
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 18:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mr.mark » wt gru 29, 2009 20:42

Podłącze się do tematu, zastanawiam sie nad wyborem kompletnego kitu, w gre wchodzą EIBACH PRO-SYSTEM oraz KONI SPORT(regulacja tłumienia amortyzatora) ewentualnie bez regulacji KONI str.T

Miał ktoś styczność z takimi zestawami??
Wiem ze eibach jest dobry pod względem komfortu ale cena troszke odstrasz, dlatego skłaniałbym sie tu ku koni...........tylko jak tam jest własnie z komfortem bo tego zbytnio nie chcę stracić........



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » śr gru 30, 2009 01:23

I Pro-system i 1130 koni to górna półka, która gwarantuje jakość, trwałość, trakcję i bezpieczeństwo na długi czas. Jeżdżę na Eibachu, lecz osobiście proponuję koni 1130, bo zakres regulacji siły tłumienia jest imponujący - od seryjnej kanapy, po beton. Jeśli do tego cena tych zestawów jest podobna, no to nie ma dylematu - koni. Jeśli Eibach znacznie tańszy, to polecam Eibacha.



mr.mark
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 18:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mr.mark » śr gru 30, 2009 15:38

Cenowo nie ma jakiejś dużej różnicy, koni troszke drożej wychodzi/choć zależy w jakim sklepie ale wydaje mi sie że warto dopłacić ze względu na tą regulację.
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 17:16 przez mr.mark, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości