: pn wrz 08, 2008 17:42
zbieżność też się zmieniawojtek_sari pisze:Tyle że tu chodzi o kąty nie o zbieżność
zbieżność też się zmieniawojtek_sari pisze:Tyle że tu chodzi o kąty nie o zbieżność
ale czy powracają zbieżność i kąty do prawidłowego ustawienia??dawid018 pisze:zbieżność też się zmieniawojtek_sari pisze:Tyle że tu chodzi o kąty nie o zbieżność
jeżeli ustawisz zawieszenie w idealnie w tej samej pozycji na której miałeś ustawiana geometrie i zbieżność to tak.zasada taka sama jak w gwincierufers pisze:ale czy powracają zbieżność i kąty do prawidłowego ustawienia??
o to się tu rozbiega że nikt nie chce tyle zapłacić za air rideRMK pisze:Odnośnie airride, znalazłem ostatnio stronę http://www.air-ride.pl/viewCategory.php?id=9 gdzie są części, bajery itp. właśnie do pneumatyki. Robią zawieszenia na zamówienie, koszt, na 100% nie powiem, ale z tego co słyszałem, to więcej niż 5koła.
Owszem, zgadzam się z Tobą, aczkolwiek części, które posiadają w swojej ofercie są ciekawe i trudno dostępne. Pozatym nawet w wykazie części zestawu airride, można wynieść informację, co jest potrzebne do tego by samemu to zrobić.RasPL pisze:o to się tu rozbiega że nikt nie chce tyle zapłacić za air ridea po drugie co samemu to zawsze większa frajda i dużo prostsze serwisowanie
Może bez przesady ? toż to gorsze byłoby niż ucięte sprężyny...RasPL pisze:zrobi nawet poduszki sam.
nie ma czarnej magji chyba ze jesteś bardzo ciasny na wiedzeRMK pisze:W takim przypadku, czarna magia związane z w/w zawieszeniem, przestaje istnieć
według mnie elektryka to wlasnie najmniejszy problemRMK pisze:dla mnie najgorsza magia to elektryka, sterowanie kompresorem. Jak myślicie Panowie, czy przeciętnemu elektrykowi, któremu bym wytłumaczył o co kamman, sprawiło by to duży problem ?
Chyba źle odebrałeś to co napisałem, wcale mi nie o to chodziło. Chodzi o to by we własnym zakresie, samemu i tanio stworzyć airride. Ja również uważam, że dać tyle siana za gotowy zestaw to nie jest dobre rozwiązanie, tylko szukam kompromisu, żeby nie kupić kompletnego zawieszenia za 7000tyś, a z drugiej strony, żeby nie robić wszystkiego samemu bo nie każdy ma takie zdolności. Wydaje mi się, że ten kompresor butla i całe te elektroniczne pierdołki mają dobry stosunek ceny do jakości.wojtek_sari pisze:RMK, myslisz troche inaczej niż inni ludzie wypowiadaja sie w temacie, tu nie chodzi o to żeby zamówić airride, podjechac do mechanika i zamontowac, potem kozaczyć że masz co innego, jesli tak ktoś chce zrobić to na www.chromowane.pl sa gotowe zestawy... Nam chodzi o to żeby rozpowszechnić temat i przełamać tabu związane z AIRRIDEM
W sumie jest to dobry pomysł i chyba nawet nie było by z tym dużo problemu, aczkolwiek to wszystko tylko teoria, nie wiem jakby to wyglądało w praktyce.kaczor4011 pisze:według mnie elektryka to wlasnie najmniejszy problemelektrozawory podlaczamy jak kazde odbiorniki pradu, co do sterowania kompresorem stosujemy regulowany czujnik cisnienia (nie wiem dokladnie jak sie to nazywa) taki jak w kompresorach do malowania- ustawiasz sobie max cisnienie przy ktorym kompresor sie wylacza i min przy ktorym sie wlacza - pelna automatyka