Strona 3 z 3

: śr maja 21, 2008 21:29
autor: Kuman
radarTDI, Jak dużo jeździsz (masz diesla więc sądzę, że tak) to kupiłbym kit 40/40 bo z większą glebą czasem ciężko jechać w PL. Ja mam aktualnie 60/40 (w sumie ciut niżej) i nie narzekam, choć czasami jest trudno przejechać nie ocierając hokejem. Co nie zmienia faktu, że jak auto się nie sprzeda to glebie gada na maxa wtedy:D

Jeszcze jak mógłbym coś zasugerować to nie kupuj sportowych sprężyn do seryjnych amorów bo nie zawsze to poprawi prowadzenie. Jak już to kit. a wogóle to może akims gwintem się zainteresuj ? :bigok:

: czw maja 22, 2008 11:32
autor: *daniel*
..:VoyteQ:.. pisze:to nie znaczy ze był dedykowany do tdi, jedynie ze był w takim zamontowany. Masz jakies oznaczenie firmy i modelu
weś pod uwage jedna rzecz że w zawiasach sportowych niema różnicy czy będzie zawias siedział w dieslu czy w benzynie!owszem są firmy które robią towar dedykowany do diesli i do benzyn ale ogólnie przy twardym kicie niema to większego znaczenia,ewentualnie jak jest bardziej miękki kit to pod dieslem klupnie deczko niżej niż w benzynie i tyle!!
..:VoyteQ:.. pisze:przy 13 to bedzie bardzo nisko, przy 15 na duzej oponie juz niekoniecznie
jaką opone masz na myśli w 13 zool a w 15 zool?i jaka opona w 15 zool to duża opona?

: czw maja 22, 2008 16:22
autor: radarTDI
Kuman pisze:radarTDI, Jak dużo jeździsz (masz diesla więc sądzę, że tak) to kupiłbym kit 40/40 bo z większą glebą czasem ciężko jechać w PL. Ja mam aktualnie 60/40 (w sumie ciut niżej) i nie narzekam, choć czasami jest trudno przejechać nie ocierając hokejem. Co nie zmienia faktu, że jak auto się nie sprzeda to glebie gada na maxa wtedy:D

Jeszcze jak mógłbym coś zasugerować to nie kupuj sportowych sprężyn do seryjnych amorów bo nie zawsze to poprawi prowadzenie. Jak już to kit. a wogóle to może akims gwintem się zainteresuj ? :bigok:
tak jak napisales, najlepiej byloby 40/40 ale caly kit. Ale nie ma w ofercie tych firm. Napewno lepszym rozwiazaniem bedzie caly komplecik :D

Wiec chyba jednak bedzie to eibach 50/30, nie jest tak jakbym chciala, ale cos za cos - mam wtedy caly kit.

: czw maja 22, 2008 17:22
autor: Wojtek
*daniel* pisze:jaką opone masz na myśli w 13 zool a w 15 zool?
mam na mysli standartowe 13 z golfa 3 (cl/gl do 94) i standartowe 15 (alu z gt)

nie odpowiedziałeś mi na pytanie o Twoje zawieszenie - pochwal się co masz, skoro H&R to wg. Ciebie taniocha z allegro
*daniel* pisze:w zawiasach sportowych niema różnicy czy będzie zawias siedział w dieslu czy w benzynie
jest roznica i to bardzo duża - silnik diesela jest duzo cięższy i to nie jest tak, że
*daniel* pisze:jak jest bardziej miękki kit to pod dieslem klupnie deczko niżej niż w benzynie i tyle!!
. Wystarczy że włożysz do bagaznika 100kg i zobaczysz czy Ci tył tylko "klupnie deczko" czy jednak siądze te 15-20 mm - czyli dokladnie tyle o ile się kłocisz!

: czw maja 22, 2008 18:04
autor: Kuman
radarTDI, Nawet jak będziesz biała ten 50/30 to podejrzewam, że tył będzie regulowany na talerzykach więc dobierzesz sobie obniżenie optymalne pod przód i po sprawie :)

: czw maja 22, 2008 19:56
autor: radarTDI
Kuman pisze:radarTDI, Nawet jak będziesz biała ten 50/30 to podejrzewam, że tył będzie regulowany na talerzykach więc dobierzesz sobie obniżenie optymalne pod przód i po sprawie :)
dokladnie, tyl jest na talerzykach, link do aukcji jest na pierwszej stronie :D

: czw maja 22, 2008 22:11
autor: *daniel*
..:VoyteQ:.. pisze:skoro H&R to wg. Ciebie taniocha z allegro
nienapisałem nic takiego że h&R to taniocha z alegro sportowy zawias ma siedzieć tak jak powinien i niema prawa przód być wyżej niż tył no chyba ze są same springi na seri amorze to wtedy jest duże prawdopodobieństwo że przód będzie wyżej!
..:VoyteQ:.. pisze:Wystarczy że włożysz do bagaznika 100kg i zobaczysz czy Ci tył tylko "klupnie deczko" czy jednak siądze te 15-20 mm - czyli dokladnie tyle o ile się kłocisz!
a poco mam wkłądać coś do bagażnika :bajer:

: czw maja 22, 2008 22:23
autor: dyzio86
u mnie przy seryjnym zawieszeniu przeswit miedzy nadkolem a opona nie rozni sie miedzy przodem a tylem , czyli przod nie ma wiekszego przeswitu niz tyl jak to powiedział ..:VoyteQ:..,
mowie o moim przypadku na felgach 15zoll

: pt maja 23, 2008 17:39
autor: Wojtek
dyzio86 pisze:u mnie przy seryjnym zawieszeniu przeswit miedzy nadkolem a opona nie rozni sie miedzy przodem a tylem , czyli przod nie ma wiekszego przeswitu niz tyl jak to powiedział ..:VoyteQ:..,
specjalnie dzisiaj sprawdziłem na aucie znajomego (golf mk3 na 100% orginalnym seryjnym zawieszeniu) - auto postawione na płaskiej, rownej drodze, bez obciążenia, na luzie i bez ręcznego - wynik: ok. 15mm wiekszy przeswit z przodu niz z tyłu. Koła seryjne 14' stalowki.

: pt maja 23, 2008 21:15
autor: slusar
polecam springi eibach +amory Koni z reg twardosci
mam taki zestaw w a3