Strona 3 z 75

: pn cze 02, 2008 22:18
autor: phanteon
_bartex_ pisze:Jakoś tak lepiej dla mnie kupowac od kogoś kogo znaja praktycznie wszyscy na forum. Takie moje skromne zdanie
Pewnie, że tak, w szczególności, że MAPET nie od dziś sprzedaje fanty.

: czw cze 05, 2008 00:08
autor: vik316
zastanawiam sie nad mts 80/60 a 60/40 do mk2 1.3. Czy ktoś praktykuje ten sprzęt w jakims z tych wariantow ?? nie wiem jaka jest faktyczna roznica w wysokosci i twardosci... i czy aulkolka seria vw 6x14" @ 185/60 podejdą bez problemu do takich wersji obnizenia?? nie wiem czy nie bedzie obcierac,,, :goof:

: pn cze 09, 2008 14:09
autor: MAPET
1 opinia wlasnie dostalem telefonicznie od kolegi ktory ma GWINT MTS doe meni w corrado i jezdzi kilka dni.. wlasnie dozwnil ze bardzo zadowolony! dziury wybeira bardzo ladnie i jest w sam raz dla niego pomeidzy twardscia a komfortem
ma posadzonego corkadosc nisko!

2 kity w vento sprawuja sie ponoc swietnie jak narazie ;)

kolejne paczki docieraja dzis 2 kolejne gwinty zamowione

jak bede cos wiedzial bede pisal... zabyscie moze mieli wiekszy poglad na sprawe

dla tych co mysla ze chce sie reklamowac bede podawal namairy na kupujacych ew

: pn cze 09, 2008 14:42
autor: phanteon
Witam
MAPET pisze:opinia wlasnie dostalem telefonicznie od kolegi ktory ma GWINT MTS doe meni w corrado i jezdzi kilka dni.. wlasnie dozwnil ze bardzo zadowolony! dziury wybeira bardzo ladnie i jest w sam raz dla niego pomeidzy twardscia a komfortem
Od piątku śmigam na gewinde MTS i również jestem zadowolony. Spodziewałem się naprawdę twardości (w negatywnym tego słowa znaczeniu) a jest naprawdę precyzja i sprężystość. Wrażenia z montażu, bo sam montowałęm z kolegą Rafitem bardzo pozytywne - wszystko pasuje, jest wykonane solidnie. Jedyny minus jak zauważyłem to, że w Variancie nie ma z tyłu miejsca na kręcenie gwintu - ale to nei ma nic wspólnego z MTS-em tylko po z konstrukcją tylniego zawieszenia w mk3 variant.
MAPET pisze:ma posadzonego corkadosc nisko
Im niżej tym bardziej komfortowo - tzn MAPET to wie tylko tłumacze tym co nie wiedzą. Ja mam ukręcone z przodu około -80mm i jest bardzo fajnie, tył ukręciłem -55 i jest twardawo, ale pójdzie w dół.
MAPET pisze:dla tych co mysla ze chce sie reklamowac bede podawal namairy na kupujacych ew
Jak coś - też posłuże swoją opinią.

Zaznaczam, że nie jeździłem w swoim aucie na innym zawieszeniu niz seryjnym, ale jezdziłęm na sprężynach -40, na kitach - i jestem zadowolony.

: pn cze 09, 2008 16:48
autor: Kisiel
phanteon pisze:Im niżej tym bardziej komfortowo
no chyba wlasnie odwrotnie

: pn cze 09, 2008 23:35
autor: MAPET
nie odwrotnie tylko tak jak mowi phanteon,

sprezyna sie wtedy rozciaga i ma wiekszy skok

: pn cze 09, 2008 23:35
autor: Kamilds87
Ja 3 tygodnie temu do swojego mk3 wsadziłem na tył mts-y i niestety gdy pojechałem na djagnostykę to spodkało mnie niemiłe zaskoczenie gdysz lewa strona wskazywała 40% a prawa 28% co ztakim fantem zrobić? narazie niemam pojęcia co otym myśleć ale zamieżam ich zareklamować lecz niewiem co mi z tego wyjdzie. Zaraz po założeniu wydawał mi sie zbyt miętki tył sprężyny jamex-a chyba 40 (gleba). po założeniu zrobiłem chyga około 800 km zanim pojechałem na diagnostykę. Może ktoś wie co z takim fantem powinno sie zrobić? na przód wsadziłem komplet Jamex-a cały ale używany i narazie jet wpożądku nawet bardzo. proszę o jakąś radę. Djagnosta kazał jeżdzić jego zdaniem będzie lipa z tej reklamacji.

: pn cze 09, 2008 23:40
autor: MAPET
Kamilds87 pisze:Ja 3 tygodnie temu do swojego mk3 wsadziłem na tył mts-y i niestety gdy pojechałem na djagnostykę to spodkało mnie niemiłe zaskoczenie gdysz lewa strona wskazywała 40% a prawa 28% co ztakim fantem zrobić?
sportowego zawiasu nie sprawdza sie na diagnostyce bo zle wykazuje zawsze!!!

ja mialem kilak takich przyapdków w tym wylany gwint i pokazlo 87% !!!

ale jak chcesz to reklamuj twoja wola... a jak sie jezdzi czujesz ze cos nie tak?

: pn cze 09, 2008 23:53
autor: Kamilds87
no właśnie tył bardzo jest niestabilny lata jak spręzynka zwłaszcza w czasie jazdy. Ale jakto w końcu jest dlaczego jeden wykazuje 40% a drugi 28% oba jeżeli są nowe powinny podobne wartości pokazywać? tak czy nie?

: pn cze 09, 2008 23:55
autor: MAPET
mowie ci ze rozne cuda pokazuje ze sportowym zawiasem.. ciezko tak pwoiedziec nie jezdzac autem czy to normalne czy to nienormalne zjawisko

poza tym eni rozumeim co to znaczy to jak srpezynka

: wt cze 10, 2008 00:04
autor: Kamilds87
Poprostu ma wysokie momęty wychylenia w dół i w górę, wcześniej jeżdziłem na seryjnych amorkach i sportowych sprężynach i mniej latał niż teraz. Ale nic będe śmigał jak mówisz że cuda pokazuje to chyba tak jet. Jeszcze kiedyś przyokazji spraedzę te jamex-y co na pród zamontowałem, ale to jak ze zbieżnością bede jechał bo po wymianie przednich podobno trzeba chociaż ja swojego sprawdzałem to sie dobrze prowadzi jedzie prościutko jak strzała i nic nieściąga to chyba nietrzeba , ale niezawadzi sprawdzić ( szkoda gum).

: wt cze 10, 2008 00:33
autor: phanteon
Kisiel pisze:no chyba wlasnie odwrotnie
MAPET pisze:nie odwrotnie tylko tak jak mowi phanteon,
Kisiel...też nie mogłem tego pojąć na początku, ale krótki wykład z budowy gewinde i kumam. Uwierz mi, że jest spora różnica. Tak jak napisałem wcześniej przód mam około -75 i jest bardzo fajnie a tył niestety myślałem, że pójdzie w dół bardziej,mimo 2krotnego kręcenia (wyszło -55mm) i jest twardo. Kolega wykręcił na sam dół gewidne (tj poniżej zalecanego -85) na spota i mówił, że podpierał sie na zakrętach klamkami :grin: .

A co do "cudów" z kitami to obiło mi się o uszy coś takiego. Myśle, że po pierwsze sprawdź w katalogu jakie masz dokładnie springi (bo może być, że ktoś się pomylił), po drugie znajdź kogoś kto ma kita i przejedź się z Nim albo przewieź go swoim autem.

: wt cze 10, 2008 22:54
autor: Kamilds87
właśnie otym myślałem ale narazie nikogo nieznam kto by jęździł na takich amorkach, ale sie zobaczy.

: czw cze 12, 2008 07:30
autor: Adek
Witam od wczoraj mam załozony gwint i jestem bardzo zadowolony z tego zawieszenia :) nie jest doś twardy ani za mięki jest w sam raz :) tył mam obnizony o -40 i mam felge 9cali z tyłu i ranty nie mam wycinanych i przy koplecie osub nic mi nie trze :grin: