opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pn cze 02, 2008 22:18

_bartex_ pisze:Jakoś tak lepiej dla mnie kupowac od kogoś kogo znaja praktycznie wszyscy na forum. Takie moje skromne zdanie
Pewnie, że tak, w szczególności, że MAPET nie od dziś sprzedaje fanty.



vik316
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: śr maja 14, 2008 00:33
Lokalizacja: Oslo/GD
Kontakt:

Post autor: vik316 » czw cze 05, 2008 00:08

zastanawiam sie nad mts 80/60 a 60/40 do mk2 1.3. Czy ktoś praktykuje ten sprzęt w jakims z tych wariantow ?? nie wiem jaka jest faktyczna roznica w wysokosci i twardosci... i czy aulkolka seria vw 6x14" @ 185/60 podejdą bez problemu do takich wersji obnizenia?? nie wiem czy nie bedzie obcierac,,, :goof:


1995 mk3 cabrio - nowy projekt
1998 Ibiza 6k gt tdi afn na bonusie - for sale
2001 Forester sf ej20 -daily

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn cze 09, 2008 14:09

1 opinia wlasnie dostalem telefonicznie od kolegi ktory ma GWINT MTS doe meni w corrado i jezdzi kilka dni.. wlasnie dozwnil ze bardzo zadowolony! dziury wybeira bardzo ladnie i jest w sam raz dla niego pomeidzy twardscia a komfortem
ma posadzonego corkadosc nisko!

2 kity w vento sprawuja sie ponoc swietnie jak narazie ;)

kolejne paczki docieraja dzis 2 kolejne gwinty zamowione

jak bede cos wiedzial bede pisal... zabyscie moze mieli wiekszy poglad na sprawe

dla tych co mysla ze chce sie reklamowac bede podawal namairy na kupujacych ew


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pn cze 09, 2008 14:42

Witam
MAPET pisze:opinia wlasnie dostalem telefonicznie od kolegi ktory ma GWINT MTS doe meni w corrado i jezdzi kilka dni.. wlasnie dozwnil ze bardzo zadowolony! dziury wybeira bardzo ladnie i jest w sam raz dla niego pomeidzy twardscia a komfortem
Od piątku śmigam na gewinde MTS i również jestem zadowolony. Spodziewałem się naprawdę twardości (w negatywnym tego słowa znaczeniu) a jest naprawdę precyzja i sprężystość. Wrażenia z montażu, bo sam montowałęm z kolegą Rafitem bardzo pozytywne - wszystko pasuje, jest wykonane solidnie. Jedyny minus jak zauważyłem to, że w Variancie nie ma z tyłu miejsca na kręcenie gwintu - ale to nei ma nic wspólnego z MTS-em tylko po z konstrukcją tylniego zawieszenia w mk3 variant.
MAPET pisze:ma posadzonego corkadosc nisko
Im niżej tym bardziej komfortowo - tzn MAPET to wie tylko tłumacze tym co nie wiedzą. Ja mam ukręcone z przodu około -80mm i jest bardzo fajnie, tył ukręciłem -55 i jest twardawo, ale pójdzie w dół.
MAPET pisze:dla tych co mysla ze chce sie reklamowac bede podawal namairy na kupujacych ew
Jak coś - też posłuże swoją opinią.

Zaznaczam, że nie jeździłem w swoim aucie na innym zawieszeniu niz seryjnym, ale jezdziłęm na sprężynach -40, na kitach - i jestem zadowolony.
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 14:43 przez phanteon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pn cze 09, 2008 16:48

phanteon pisze:Im niżej tym bardziej komfortowo
no chyba wlasnie odwrotnie


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn cze 09, 2008 23:35

nie odwrotnie tylko tak jak mowi phanteon,

sprezyna sie wtedy rozciaga i ma wiekszy skok


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » pn cze 09, 2008 23:35

Ja 3 tygodnie temu do swojego mk3 wsadziłem na tył mts-y i niestety gdy pojechałem na djagnostykę to spodkało mnie niemiłe zaskoczenie gdysz lewa strona wskazywała 40% a prawa 28% co ztakim fantem zrobić? narazie niemam pojęcia co otym myśleć ale zamieżam ich zareklamować lecz niewiem co mi z tego wyjdzie. Zaraz po założeniu wydawał mi sie zbyt miętki tył sprężyny jamex-a chyba 40 (gleba). po założeniu zrobiłem chyga około 800 km zanim pojechałem na diagnostykę. Może ktoś wie co z takim fantem powinno sie zrobić? na przód wsadziłem komplet Jamex-a cały ale używany i narazie jet wpożądku nawet bardzo. proszę o jakąś radę. Djagnosta kazał jeżdzić jego zdaniem będzie lipa z tej reklamacji.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn cze 09, 2008 23:40

Kamilds87 pisze:Ja 3 tygodnie temu do swojego mk3 wsadziłem na tył mts-y i niestety gdy pojechałem na djagnostykę to spodkało mnie niemiłe zaskoczenie gdysz lewa strona wskazywała 40% a prawa 28% co ztakim fantem zrobić?
sportowego zawiasu nie sprawdza sie na diagnostyce bo zle wykazuje zawsze!!!

ja mialem kilak takich przyapdków w tym wylany gwint i pokazlo 87% !!!

ale jak chcesz to reklamuj twoja wola... a jak sie jezdzi czujesz ze cos nie tak?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » pn cze 09, 2008 23:53

no właśnie tył bardzo jest niestabilny lata jak spręzynka zwłaszcza w czasie jazdy. Ale jakto w końcu jest dlaczego jeden wykazuje 40% a drugi 28% oba jeżeli są nowe powinny podobne wartości pokazywać? tak czy nie?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn cze 09, 2008 23:55

mowie ci ze rozne cuda pokazuje ze sportowym zawiasem.. ciezko tak pwoiedziec nie jezdzac autem czy to normalne czy to nienormalne zjawisko

poza tym eni rozumeim co to znaczy to jak srpezynka


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » wt cze 10, 2008 00:04

Poprostu ma wysokie momęty wychylenia w dół i w górę, wcześniej jeżdziłem na seryjnych amorkach i sportowych sprężynach i mniej latał niż teraz. Ale nic będe śmigał jak mówisz że cuda pokazuje to chyba tak jet. Jeszcze kiedyś przyokazji spraedzę te jamex-y co na pród zamontowałem, ale to jak ze zbieżnością bede jechał bo po wymianie przednich podobno trzeba chociaż ja swojego sprawdzałem to sie dobrze prowadzi jedzie prościutko jak strzała i nic nieściąga to chyba nietrzeba , ale niezawadzi sprawdzić ( szkoda gum).



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » wt cze 10, 2008 00:33

Kisiel pisze:no chyba wlasnie odwrotnie
MAPET pisze:nie odwrotnie tylko tak jak mowi phanteon,
Kisiel...też nie mogłem tego pojąć na początku, ale krótki wykład z budowy gewinde i kumam. Uwierz mi, że jest spora różnica. Tak jak napisałem wcześniej przód mam około -75 i jest bardzo fajnie a tył niestety myślałem, że pójdzie w dół bardziej,mimo 2krotnego kręcenia (wyszło -55mm) i jest twardo. Kolega wykręcił na sam dół gewidne (tj poniżej zalecanego -85) na spota i mówił, że podpierał sie na zakrętach klamkami :grin: .

A co do "cudów" z kitami to obiło mi się o uszy coś takiego. Myśle, że po pierwsze sprawdź w katalogu jakie masz dokładnie springi (bo może być, że ktoś się pomylił), po drugie znajdź kogoś kto ma kita i przejedź się z Nim albo przewieź go swoim autem.



Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » wt cze 10, 2008 22:54

właśnie otym myślałem ale narazie nikogo nieznam kto by jęździł na takich amorkach, ale sie zobaczy.



Awatar użytkownika
Adek
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 300
Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:25
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Post autor: Adek » czw cze 12, 2008 07:30

Witam od wczoraj mam załozony gwint i jestem bardzo zadowolony z tego zawieszenia :) nie jest doś twardy ani za mięki jest w sam raz :) tył mam obnizony o -40 i mam felge 9cali z tyłu i ranty nie mam wycinanych i przy koplecie osub nic mi nie trze :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości