Strona 198 z 226

Air Ride - INFO Ogólne

: pn lip 13, 2015 16:51
autor: MAPET
heh no ok widze ze podejscie masz mega gornopolkowy tylko kto za takie okucia by u nas zaplacil...

Air Ride - INFO Ogólne

: wt lip 14, 2015 15:15
autor: Badyl
bez przesady. Dolicz do ceny okucia 10 zł i wyjdzie na zero. Ja tam do niczego nie namawiam, bo to kwestia inwestycji w rozwój technologiczny, ale to się szybko amortyzuje. Wiedza zawsze kosztuje najwięcej czasu, wysiłku i mamony, ale zawsze się zwraca. Jesteś biznesmenem i na pewno to rozumiesz

Air Ride - INFO Ogólne

: wt lip 14, 2015 21:04
autor: Exodos
Czym uszczelnić zamiast oringów? Prosta sprawa, takie OT zdjęcie :
Obrazek

Mam ten patent u siebie w Oplu Astrze G i dziala wyśmienicie , do tego im wyższe ciśnienie w układzie tym mocniej uszczelnia

Air Ride - INFO Ogólne

: śr lip 15, 2015 15:58
autor: Badyl
Exodos, dokładnie tak jak piszesz. Takie właśnie ma zadanie. O-ring zapewne jest tam do lepszego osiowania, ponieważ tuleja prowadząca się nie zmieściła

Air Ride - INFO Ogólne

: śr lip 15, 2015 19:36
autor: Exodos
Nie, nie oring już tam był a nie było potrzeby aż tyle toczyć pod uszczelniacz, późniejsze okucia były już bez oringów i wszystko chodzi malina.

Air Ride - INFO Ogólne

: śr lip 15, 2015 20:04
autor: Badyl
git

Air Ride - INFO Ogólne

: ndz lip 19, 2015 14:51
autor: RasPL
ja swoje okucia robiłem i z oringiem i z siemeringiem na raz i przez ponad 3 lata nigdy nic się tam nie stało i zawsze jest szczelne więc polecam przy robieniu samemu lub przeróbce kupionego.

Air Ride - INFO Ogólne

: pn lip 20, 2015 18:09
autor: danny180
Cześc. Ma ktoś może gotowe rysunki techniczne okuć do golfa IV ? Pod gwint MTS .

Air Ride - INFO Ogólne

: śr lip 22, 2015 23:13
autor: peres92
siemanko, tył już ogarnolem, teraz musze zrobić przód, czy okucie musi być zamontowane na samej gorze gwintu na amortyzatorze? czy trochę niżej? drugie pytanie czy trzeba przesmarować oringi w okuciu czy założyć na sucho?

Obrazek

dzieki mapet

Air Ride - INFO Ogólne

: czw lip 23, 2015 18:58
autor: tomek08
Witam, nie robiłem jeszcze takiego zawieszenia, ale o-ring bym przesmarował.
Po pierwsze wejdzie lżej, po drugie, będzie szczelniejsze wszystko. :bigok:
Pozdrawiam.

Air Ride - INFO Ogólne

: wt sie 04, 2015 09:16
autor: MAPET
peres92 pisze:czy okucie musi być zamontowane na samej gorze gwintu na amortyzatorze? czy trochę niżej? drugie pytanie czy trzeba przesmarować oringi w okuciu czy założyć na sucho?
zeby lepiej latwiej wchodzilo na tloczysko przeslarowac oringi badz tloczysko lekko

a okucie dajesz na gwincie tak ze jak wcisniesz gorne okucie w dol to ma dojsc do obudowy amorka wciskajac je rekoma... czyli zeby jak auto lezy na ziemi nie lezalo najlepiej na poduszce zeby guma sie nie przecierala tylko mialo lekki zapas i okucie kladlo sie na amorku, mozna tez ew dac do srodka jakis odboj jak jest potrzeba najlepiej poliuretan

Air Ride - INFO Ogólne

: wt sie 04, 2015 12:49
autor: RasPL
odbój musi być inaczej tłoczysko bedzie tłukło o zawory i amortyzator długo nie podziała

Re: Air Ride - INFO Ogólne

: wt sie 04, 2015 13:51
autor: MAPET
RasPL pisze:odbój musi być inaczej tłoczysko bedzie tłukło o zawory i amortyzator długo nie podziała
no nie wiem ja jezdze 2 autem bez kolejne lata na air

o jakie zawory bedzie tluklo tloczysko niby?

Air Ride - INFO Ogólne

: wt sie 04, 2015 14:35
autor: RasPL
zawory na dnie rury te które ciągną olej i wypuszczają olej(dobicia i odbicia)