Air Ride - INFO Ogólne
: ndz cze 21, 2015 10:21
dobra, a nie bedzie tak, ze teraz guma siadzie na okucie i bedzie tarlo?
RasPL pisze:jezeli sa dobre i nie wywalone to nic nie siądzie, jak są wybite to siądzie.
ciekawe...Badyl pisze:Jak chcesz mieć niepsującego się Aira, to:
-kup sobie fabryczny kompresor z BMW, lub audi i względnie małą butle jeśli nie zależy Ci na szybkości (czasami producenci w ogóle ich nie używają)
-stosuj zabezpieczenia kompresora przeciw przegrzaniu
-nie używaj zaworów suwakowych(rozdzielaczy) , bo zaprojektowane są do maszyn, gdzie ważne są inne aspekty niż szczelność. Stosuj zawory grzybkowe (np. bezpieczeństwa LPG)
-nie używaj popularnych szybkozłączek i pamiętaj o zabezpieczeniu przewodów przeciw złamaniom
-zainwestuj w pasty i smary uszczelniające, lub specjalne żele. Nigdy silikon
-unikaj okuć, których uszczelnieniami są o-ringi- to uszczelki połączeń statycznych a nie dynamicznych
-pamiętaj o przygotowaniu powietrza. Profesjonalny osuszacz oraz specjalny olej przeciw zamarzaniu
-pamiętaj o odboju wewnątrz miecha i dobierz go tak, aby nie zamykał dopływu powietrza
Jak o czymś zapomniałem, to dopiszcie
Tak na prawdę 99,9% customowych airów na tym forum posiada grzechy z tej listy , a tylko 0.1 % jest całkowicie bezpiecznych, całorocznych i bezawaryjnych. I dla tego prawie wszystkie są szybkie, fajne i efektowne. Sam musisz wybrać jaki air chcesz
A teraz obrzucą mnie kamieniami