Strona 191 z 226

Air Ride - INFO Ogólne

: pt gru 19, 2014 16:40
autor: yolek
Zawór był dobry przedmuchany i złożony mam pytanie inne. Po złożeniu nie działał przód ani nie podnosiło ani nie spuszczało powietrze w butli jest. Przełożyłem zaworki nadal to samo. Słychać "cyk" cewki do której prąd dochodzi bo świeci się. Jednak nic się nie dzieje zero odznak życia a butla napełniona 200 PSI. Po ponownej zamianie zaworków nic nie działa. sterowanie bezprzewodowe ale ani przód ani tył nie chodzi.. Nie podnosi nie spuszcza powietrza nic. Co może byc przyczyną, proszę pomóżcie bo co chwila coś nowego a chce zrobić raz a porządnie i wyjechać.

Air Ride - INFO Ogólne

: pt gru 19, 2014 19:22
autor: karolmop
Sprawdzales, czy biegunowosc cewki jest dobrze podlaczona?
Jak masz zawory z mozliwoscia sterowania recznego to musisz sprawdzic manualnie czy to dziala.
Jeżeli to zawór 5/3 (pięc dróg, 3 położenia) i normalnie butla pod króciec 1, poducha pod 2 i 3 to odpowietrzenie to sprobuj dac zbiornik pod 2, poduszke pod 1 albo zbiornik pod 4, a poduszke pod 1. Tylko nic ci to nie pomoze jak zawór w ogole sie nie rusza.

Air Ride - INFO Ogólne

: sob gru 20, 2014 23:32
autor: cegiel1989
Witam, mam pytanko, chce przełożyć air ze swojego polo do cabrio mk3 i tam mam na przodzie poduszki 3balwankowe, i muszę dokupić jeszcze 2 2balwankowe i nie wiem jak będzie najlepiej, które dać na przód a które na tył. Robione będzie na gwincie h&r na grubym tłoku.

Air Ride - INFO Ogólne

: sob gru 27, 2014 02:48
autor: Banita95
Panowie na dniach jadę obejrzeć używanego aira i na co zwrócić uwagę ?

Re: Air Ride - INFO Ogólne

: śr gru 31, 2014 19:25
autor: kowalsiu
cegiel1989 pisze:Witam, mam pytanko, chce przełożyć air ze swojego polo do cabrio mk3 i tam mam na przodzie poduszki 3balwankowe, i muszę dokupić jeszcze 2 2balwankowe i nie wiem jak będzie najlepiej, które dać na przód a które na tył. Robione będzie na gwincie h&r na grubym tłoku.
Na tył daj 3 bałwanki a na przód 2 z tyłu masz dłuższe amory

Air Ride - INFO Ogólne

: czw lut 05, 2015 18:09
autor: Exodos
Witam, od razu mówię że przeczytałem cały temat, pytanie mam do użytkowników aira:

Ile wytrzymują Wam oringi w przednich górnych okuciach? Zastanawiam się czy by przypadkiem nie zmienić oringów na simmering, bo jak wiadomo laga w amortyzatorze się obraca podczas kręcenia kierownicą, a oring odporny na skręcanie nie jest, a simmering owszem, do tego simmering pneumatyczny mocniej uszczelnia tym im większe ciśnienie w poduszce.

Pozdrawiam.

Air Ride - INFO Ogólne

: czw lut 05, 2015 19:15
autor: MAPET
napewno zmiana na lepsze... ja oringi mam od 3 lat i ok

Air Ride - INFO Ogólne

: czw lut 05, 2015 21:30
autor: Exodos
Jest sens w ogóle to zmieniać? Jak na razie zmieniam wszystkie złączki z węża 6/4 na 10/8 bo prędkość nie była zadowalająca jak dla mnie:

Obrazek

Air Ride - INFO Ogólne

: czw lut 05, 2015 23:14
autor: MAPET
jak nie ucieka to nie ma potrzeby ...

predkosc rzecz wzgledna... ja nowy air jak bede budowal dla siebie ot na 6 wlasnie i wolny :)

Air Ride - INFO Ogólne

: czw lut 05, 2015 23:16
autor: RasPL
Ja u siebie mam i kwadring i simmering naraz. Problemow brak.

Re: Air Ride - INFO Ogólne

: pt lut 06, 2015 06:48
autor: Exodos
Zmienię te oringi na simmering, a powiedzcie czym uszczelniacie okucia?

Air Ride - INFO Ogólne

: pt lut 06, 2015 09:14
autor: MAPET
w ktorym miejscu?

Air Ride - INFO Ogólne

: pt lut 06, 2015 10:09
autor: Exodos
Na łączeniu poduszki z okuciem.

Air Ride - INFO Ogólne

: pt lut 06, 2015 10:30
autor: RasPL
poduszka ma przecież wargi uszczelniające i tam się nic nie zakłada. Na gwint uszczelniacz do połączeń hydraulicznych lub klej do śrub lub inny specyfik