Strona 20 z 75

: czw kwie 16, 2009 13:11
autor: stealth23
U mnie nic takowego nie słychać a mam bardzo nisko posadzone, a tak jak Mapet pisze, że im wyżej tym bardziej sprężyna ściśnięta więc żadnego dźwięku/stuku być nie powinno.

: pt kwie 17, 2009 00:07
autor: kamil52115211
no dokładnie a u mnie jest taki jakby sprezyna byla luzno i sie obijała :goof: jutro go delikatnie skrece i sprawdze bo tak sie jezdzic nie da przy tym waleniu

: pt kwie 17, 2009 00:13
autor: MAPET
a zrob foto jak to wyglada bo az dzinwe przeciez gwinty mk3 ida masowo sprzedaje sie to najlepiej a tylko u CIebie taki problem to az dziwne ;)

: pt kwie 17, 2009 00:20
autor: kamil52115211
sam sie dziwie jutro zrobie foto i wkleje

: sob kwie 18, 2009 10:26
autor: Ponior
kamil52115211 pisze:panowie a na tym gwincie MTS od MAPETA to nie chodzi wam cała sreżyna na amorze bo ja skreciłem go ostatnio do gory i na niej=równosciach jakis nawych małych słysze jak tam skacze i strasznie hałasuje jakby nie wiadomo co jechało a jezdze i jezdze juz bo myslalem ze sie ułoz a tu nic wy tez tak macie czy to tylko u mnie ?
Powiem ci ,że ja też miałem trzaski i stukania na nierównościach (też mam MTS gwint do MK4) , myślałem, że mam coś z zawieszeniem, ale wczoraj wymieniłem przód na sprężyny eibacha -35mm i amorki bilsteina b6 i jest cicho, nic nie stuka i nie dobija :okej: .
Takze ewidentnie wina gwintu.
Założe go jeszcze do 1.6 bęzynki (jak podejdzie) i zobacze czy będzie to samo, ale myśle,że tak. :grrr:
Pozdro.

: sob kwie 18, 2009 18:44
autor: jacumba
logimen pisze:Ktos jezdzil juz na tym zestawie MTSa (amory i springi) ?
ja mam, jest tak jak ma byc. bardziej twardo ale dobrze trzyma w porównaniu z serią

: ndz kwie 19, 2009 09:44
autor: stealth23
jacumba pisze:
logimen pisze:Ktos jezdzil juz na tym zestawie MTSa (amory i springi) ?
ja mam, jest tak jak ma byc. bardziej twardo ale dobrze trzyma w porównaniu z serią
Dokładnie - u mnie też zero problemów :)

: ndz kwie 19, 2009 11:21
autor: boss999
Witam

Panowie może tu nie ktoś odpowie. Czy na amortyzatory MTS Technik można założyć seryjne sprężyny?? Jak to jest z wybieraniem nierówności, prowadzeniem? Do MAPETA pytanko czy jak założy się seryjną sprężynę to straci się gwarancje??
Szukałem na forum i na innych stronach ale nic konkretnego nie pisze, głównie to tylko że na seryjne amory nie zakłada się krótkich sprężyn, a odwrotnie można lecz nie piszą nic dokładniej.

: ndz kwie 19, 2009 11:48
autor: wizi
boss999, ściągnij sobie ze strony www.mts-technik.com warunki gwarancji.

: ndz kwie 19, 2009 13:12
autor: boss999
Dzieki.

A jeszcze jedno pytanie czy naprawdę trzeba zakładać je w warsztacie i brać jakieś pieczątki??

Ojca mam mechanika, sam dość dużo grzebie przy mechanice ale zakładu nie mam wiec żeby gwarancji nie stracić muszę dać komuś zarobić dodatkowo. Wcześniej myślałem ze zamontuje sam, a geometria to w warsztacie zrobię.

: ndz kwie 19, 2009 20:36
autor: MAPET
boss999 pisze:czy jak założy się seryjną sprężynę to straci się gwarancje??
nie mozna jest stosowac do sprezyn seryjnych

: pt kwie 24, 2009 15:09
autor: ćwikła
Ponior pisze:
kamil52115211 pisze:panowie a na tym gwincie MTS od MAPETA to nie chodzi wam cała sreżyna na amorze bo ja skreciłem go ostatnio do gory i na niej=równosciach jakis nawych małych słysze jak tam skacze i strasznie hałasuje jakby nie wiadomo co jechało a jezdze i jezdze juz bo myslalem ze sie ułoz a tu nic wy tez tak macie czy to tylko u mnie ?
Powiem ci ,że ja też miałem trzaski i stukania na nierównościach (też mam MTS gwint do MK4) , myślałem, że mam coś z zawieszeniem, ale wczoraj wymieniłem przód na sprężyny eibacha -35mm i amorki bilsteina b6 i jest cicho, nic nie stuka i nie dobija :okej: .
Takze ewidentnie wina gwintu.
Założe go jeszcze do 1.6 bęzynki (jak podejdzie) i zobacze czy będzie to samo, ale myśle,że tak. :grrr:
Pozdro.

Kolego mialem ten sam problem...gwint pukal ze autem nie dalo sie jezdzic..wygladalo to tak jakby sworznie i koncowki byly do wymiany.Dodam ze stuki zaczely sie nagle z dnia na dzien.Po zamontowaniu seri kompletna cisza...Po demontazu gwintu ewidentnie wyczuwalny byl luz na trzepieniu i stad te pukanie. Osobiscie odeslalem gwint na gwarancje i dostalem nowy. Wiec serwis gwarancyjny MTS dziala i smialo moge polecic firme Venom od ktorej nabywalem gwinta. Widocznie mialem pecha bo sporo ludzi jezdzi i sobie chwali.

: czw maja 07, 2009 14:35
autor: kamil52115211
ćwikła pisze:
Ponior pisze:
kamil52115211 pisze:panowie a na tym gwincie MTS od MAPETA to nie chodzi wam cała sreżyna na amorze bo ja skreciłem go ostatnio do gory i na niej=równosciach jakis nawych małych słysze jak tam skacze i strasznie hałasuje jakby nie wiadomo co jechało a jezdze i jezdze juz bo myslalem ze sie ułoz a tu nic wy tez tak macie czy to tylko u mnie ?
Powiem ci ,że ja też miałem trzaski i stukania na nierównościach (też mam MTS gwint do MK4) , myślałem, że mam coś z zawieszeniem, ale wczoraj wymieniłem przód na sprężyny eibacha -35mm i amorki bilsteina b6 i jest cicho, nic nie stuka i nie dobija :okej: .
Takze ewidentnie wina gwintu.
Założe go jeszcze do 1.6 bęzynki (jak podejdzie) i zobacze czy będzie to samo, ale myśle,że tak. :grrr:
Pozdro.

Kolego mialem ten sam problem...gwint pukal ze autem nie dalo sie jezdzic..wygladalo to tak jakby sworznie i koncowki byly do wymiany.Dodam ze stuki zaczely sie nagle z dnia na dzien.Po zamontowaniu seri kompletna cisza...Po demontazu gwintu ewidentnie wyczuwalny byl luz na trzepieniu i stad te pukanie. Osobiscie odeslalem gwint na gwarancje i dostalem nowy. Wiec serwis gwarancyjny MTS dziala i smialo moge polecic firme Venom od ktorej nabywalem gwinta. Widocznie mialem pecha bo sporo ludzi jezdzi i sobie chwali.
czyli twierdzisz ze to jest akurat ta wadliwa sztuka i należało by wymienić skoro tak hałasuje

: czw maja 07, 2009 14:47
autor: Ponior
kamil52115211 pisze:czyli twierdzisz ze to jest akurat ta wadliwa sztuka i należało by wymienić skoro tak hałasuje
mój gwincik poszedł juz do serwisu MTS ciekawe co powiedzą :bigok: