Strona 19 z 128

: sob cze 16, 2007 20:13
autor: barteKKK03
Poncek17 pisze:
barteKKK03 pisze:
lolas79 pisze:ja mam total hardcore 60/60
Hehehe ;)
:) 6 cm to ja mam od lawy do ziemi :P
A ja mam 7cm i się nie chwalę :jezor:

: sob cze 16, 2007 21:54
autor: LISPLUS
Wiecie co ja mam narazie nowe amorki i troche szkoda mi je wywalac. Narazie kupie tylko sprężyny. I tu moje pytanie. Czy dobrze sie orientuje ze max. sprezynki przy seryjnym zawieszeniu to -40mm ?? Ja mam wersje GT wiec obnizy mi pewnie o 3cm. Chciałbym 60/40 ale to wtedy tylko z amorkami prawda??

I jeszcze jedno teraz mam koła 15 195/50, a jeśli kupie jakies 16nastki to jaki polecacie profilek?? 45?? czy mniej??

: sob cze 16, 2007 22:05
autor: barteKKK03
LISPLUS pisze:sprezynki przy seryjnym zawieszeniu to -40mm ??
Dobrze, potem już skok amorka jest za długi względem springa... a te amorki i tak długo nie potrzymają....
szybciej się zużyją i tak będzie musiał kupić dedykowane pod te -40 ;)
Przy -60 radzę już zmienić amorki ;)

: sob cze 16, 2007 22:37
autor: andrew19_86
ślizgałem się po asfalcie przez 3 miechy na -100/-80 w vr6 i powiem,,ze efekt zajedwabisty,prowadzenie i trzymanie w zakrętach swietne,ale miałem problemy u siebie,po 3 tygodniach nauczyłem sie normalnie na tym śmigać i w sumie kwestia przyzwyczajenia,mimo,że mam w drodze na chate 800m fatalnego asfaltu to miche rozwaliłem tylko 2 razy :bigok: ,później juz miałem blache pod silnikiem :jezor:

: sob cze 16, 2007 23:02
autor: Greg_
Golf MK3 1.8 GT ABS, sprezyny i amory GT Cupline 40/40, kola 195x50x15 - jezdzi sie super ale jak wsiadly na tyl dwie osoby plus zapakowalem bagaznik przy kazdej nierownosci kola tarly o nadkola (tyl), zalozylem wiec po jednej gumie na kazda sprezyne (na najwyzszy zwoj) i teraz jest super, nic nie ociera, prowadzi sie swietnie, na komfort nie narzekam, jezdze ostroznie (zreszta zawsze tak jezdzilem, szybka jazda po miescie to glupota, nie tylko ze wzgledu na dziury), ogolnie jestem mega zadowolony

: sob cze 16, 2007 23:09
autor: LISPLUS
Ej GREG a masz moze fotki swojego golfika??? Ja tez mam 1,8 GT i chetnie bym zobaczył jak on wygląda przy tych sprezynkach -40mm. Jak mozesz to podeślij na maila : lisplus@poczta.fm

: sob cze 16, 2007 23:19
autor: Greg_
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104466
niedlugo nowe foty ze zmianami ktore wlasnie przeprowadzam :) ale zawiecha zostaje taka jaka jest

: sob cze 16, 2007 23:28
autor: LISPLUS
Ok dzięki. O jak mój sie też tak opuści to narazie mi wystarczy. No chyba ze wezme 60/40 odrazu :D

: sob cze 16, 2007 23:30
autor: Greg_
nizej chyba nie ma sensu jezeli sie jezdzi na codzien, praktycznosc takiego auta spada do zera

: sob cze 16, 2007 23:33
autor: lolas79
Dobrze prawi kolega barteKKK03 na serii max 40/40.Ja mam 60/60 na nowych amorach i jest masakra,auto skacze jak szalone na dziurach...
barteKKK03 pisze:potem już skok amorka jest za długi względem springa.
LISPLUS pisze:I jeszcze jedno teraz mam koła 15 195/50, a jeśli kupie jakies 16nastki to jaki polecacie profilek?? 45?? czy mniej??
16 podejdą tylko kwestia jakie ET, a oponki 45 profil może być.
Z alusami to masz jeszcze inne kombinacje,jak felga będzie za szeroka zawsze można mniejszą gume naciągnąć...

Pozdro. :bigok:

: sob cze 16, 2007 23:36
autor: LISPLUS
Greg_ pisze:nizej chyba nie ma sensu jezeli sie jezdzi na codzien, praktycznosc takiego auta spada do zera
No szczególnie na warmii i mazurach. U nas jest jedna dwójka która chaczy hokejem jak przychamuje albo zmienia bieg :P Jak jedzie to dosłownie co 3 sekundy słychac szlif :) Ale co smiga jakos :) Ale kumpel tez ma bardzo nisko na gwincie i smiga codziennie po Olsztynie. A Olsztyńskie drogi to dopiero hardcore :)

Pozatym ja mam wyzej przód niż tył wiec odrazu jakos to zlikwiduje :)

: ndz cze 17, 2007 10:31
autor: Bartek84
A mi przy zawieszeniu GT Cupline chyba -60/60 i przy ET 38 przy 3 osobach na pokladzie ocieraja z tylu opony 195/50/15... 2 komplety gum na sprezynach juz pozakladane :P

: ndz cze 17, 2007 12:38
autor: dj_pjotras
witam jestem tu nowy ale chciałbym sie was zapytac o rade.
posiadam mk3 gti 16v i chiałem załozyc gwint ale po przeczytanu tego tematu sie lekko zraziłem.. ogolnie jezdze nim na codzien i i bez zadnych szalenstw, normalna spokojna jazda a drogi u mnie na slasku rozne..
zalezy mi na komforcie ale zeby mi sie nie bujałoi i niezle trzymało w zakretach, mam seryjne zawieszenie i czy wstawienie czegos takiego do siebie mogłoby byc
- sprezyny weitec -40/-40 (i czy trzeba zakąłdac cały komplet gum czy czy czegos ma nie byc)
-amorki gazowe np kyb (tu mam dylemat nie wiem co mozna wstawic i czy te amorki musza miec jakis skrocony skok czy cos)

prosze wypowiedzcie sie co sadzicie :)
dodam ze bede zakładał 16"lub 17" i oponki 205/40-45

: ndz cze 17, 2007 20:20
autor: Greg_
40/40 plus po jednej gumie na sprezyny (bo przy takich kolach na bank bedzie ci tarla opona o nadkola przy obciazeniu) i bedzie ok, wiecej nie rob jezeli jezdzisz na codzien