Strona 19 z 75

: czw mar 26, 2009 10:39
autor: dagome
ja zamówiłem gwint MTSa u Mapeta do corrado. Cenowo - więlkie podziękowanie, kolega naprawde jest elastyczny :)
jak sie sprawuje zawias, jakie odczucia dam znać za jakiś czas

: pn kwie 06, 2009 10:00
autor: stealth23
Ja już śmigam na gwincie od Mapeta - gleba prawie maks i jeździ się spoko.

: pn kwie 06, 2009 10:55
autor: extreme8818
stealth23 pisze:Ja już śmigam na gwincie od Mapeta - gleba prawie maks i jeździ się spoko.
a nie skacze ci mocno na koleinach?? :) jak nie to sam sie zdecyduje na Mapetowy sprzęt :)

: pn kwie 06, 2009 16:22
autor: Ponior
Ja mam też gwincik MTS i jest ok (oczywiście za tą cene :chytry: ), odrobina komforu zachowana :grin:
pozdro.

: pn kwie 06, 2009 19:51
autor: cylinder
A tak przy okazji obniżonego zawieszenia i zbliżającego się u mnie terminu kontroli technicznej auta w stacji diagnostycznej, czy gość może się przyczepić o to że mam obniżone auto, na nie fabrycznych springach.?

: pn kwie 06, 2009 19:54
autor: Rafit
cylinder, ja wjeżdżałem na przegląd takim autem, że typ się na rolkach powiesił to pokiwał głową, że debil tylko tak jeździ i puścił dalej :green_fuck:

: wt kwie 07, 2009 09:18
autor: _zakix_
cylinder pisze:czy gość może się przyczepić o to że mam obniżone auto

Nie nic takiego nie mówią, jak masz mocno skręcony gwint to może Ci powiedzieć jedynie ... wjeżdża pan na własną odpowiedzialność ;)

: wt kwie 07, 2009 20:52
autor: cylinder
No dzieki chłopaki, juz po sprawie, obawiałem się tylko bo narazie mam założone springi z tyłu a z przodu seria, ale nie robił problemu.

: śr kwie 08, 2009 06:35
autor: stealth23
extreme8818 pisze:
stealth23 pisze:Ja już śmigam na gwincie od Mapeta - gleba prawie maks i jeździ się spoko.
a nie skacze ci mocno na koleinach?? :) jak nie to sam sie zdecyduje na Mapetowy sprzęt :)
Na koleinach zbytnio autko nie ma jak skakać :bajer: - zapewne chodziło Ci o nierówności poprzeczne - jest tak, że im szybciej je przejedziesz tym szybciej są tłumione - jest lekkie bujnięcie w górę ale tak, jak pisałem (szybko tłumione) i zależy też jak duże są te nierówności. Mnie osobiście wcale to nie przeszkadza. Aż sam się dziwię czasem, że przy takim niskim aucie udaje mi się nie zahaczać nigdzie.
Śmiało bierz gwinta.

: sob kwie 11, 2009 13:54
autor: logimen
Witam

Na dniach musze wymienic 4 amorki w moim MKIV i tutaj mam pytanie. Czytalem, ale zrobilem sobie metlik w glowie i juz nic niewiem. Budzet mam ograniczony, tak do 700 pln na 4 amory.

Aktualnie mam seryjne zawieszenie. I tak, kupic 4 amory seryjne KYB czy moze komplet MTS Technik -35mm ze sprezynami ?

Ktos jezdzil juz na tym zestawie MTSa (amory i springi) ?

Dodam, ze chcialbym miec ciut nizsze autko i twardsze, aczkolwiek niekoniecznie. Warunkiem jest jak dlugo wytrzyma ten zestaw MTSa, bo jesli szybko ma pasc to wole serie na dluzej niz "tuning" na krotko.

: wt kwie 14, 2009 23:40
autor: red87
Witam zastanawiam sie czy nie kupic nowego gwintu. Mam takie pytanie jak sie jezdzi na tym gwincie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232953 ?? oplaca sie kupic? nie jest za miekki zebym w mk2 syncro miec go wmiare nisko i miec zalozone 16 na 9 cali szerokie. Tak zeby nie ocieralo. Mialem kiedys w zwylkym mk2 gwint z H&R i byl twardy ale opona nie ocierala. pozdrawiam

: śr kwie 15, 2009 22:17
autor: sebcio_T4
Ktora firma sprezyn jest lepsza, Jamex -40mm czy MTS -45mm? Roznica w cenie 15zl na korzysc jamexa.. Chodzi o busa, nie chce zeby bylo bardzo twardo :helm:

: śr kwie 15, 2009 23:16
autor: kamil52115211
panowie a na tym gwincie MTS od MAPETA to nie chodzi wam cała sreżyna na amorze bo ja skreciłem go ostatnio do gory i na niej=równosciach jakis nawych małych słysze jak tam skacze i strasznie hałasuje jakby nie wiadomo co jechało a jezdze i jezdze juz bo myslalem ze sie ułoz a tu nic wy tez tak macie czy to tylko u mnie ?

: czw kwie 16, 2009 00:12
autor: MAPET
to dziwne bo jak dasz do gory to to jest scisniete tym bardziej....