opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

dagome
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn mar 23, 2009 16:29
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: dagome » czw mar 26, 2009 10:39

ja zamówiłem gwint MTSa u Mapeta do corrado. Cenowo - więlkie podziękowanie, kolega naprawde jest elastyczny :)
jak sie sprawuje zawias, jakie odczucia dam znać za jakiś czas



Awatar użytkownika
stealth23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 09:56
Lokalizacja: OstróVw/SkrzyszóVw
Kontakt:

Post autor: stealth23 » pn kwie 06, 2009 10:00

Ja już śmigam na gwincie od Mapeta - gleba prawie maks i jeździ się spoko.



extreme8818
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: śr lip 25, 2007 13:47
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: extreme8818 » pn kwie 06, 2009 10:55

stealth23 pisze:Ja już śmigam na gwincie od Mapeta - gleba prawie maks i jeździ się spoko.
a nie skacze ci mocno na koleinach?? :) jak nie to sam sie zdecyduje na Mapetowy sprzęt :)


White Wagon :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4003674#4003674

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pn kwie 06, 2009 16:22

Ja mam też gwincik MTS i jest ok (oczywiście za tą cene :chytry: ), odrobina komforu zachowana :grin:
pozdro.
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 16:33 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cylinder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw gru 28, 2006 13:11

Post autor: cylinder » pn kwie 06, 2009 19:51

A tak przy okazji obniżonego zawieszenia i zbliżającego się u mnie terminu kontroli technicznej auta w stacji diagnostycznej, czy gość może się przyczepić o to że mam obniżone auto, na nie fabrycznych springach.?



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » pn kwie 06, 2009 19:54

cylinder, ja wjeżdżałem na przegląd takim autem, że typ się na rolkach powiesił to pokiwał głową, że debil tylko tak jeździ i puścił dalej :green_fuck:
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 19:55 przez Rafit, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
_zakix_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1677
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 00:12
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: _zakix_ » wt kwie 07, 2009 09:18

cylinder pisze:czy gość może się przyczepić o to że mam obniżone auto

Nie nic takiego nie mówią, jak masz mocno skręcony gwint to może Ci powiedzieć jedynie ... wjeżdża pan na własną odpowiedzialność ;)


[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
cylinder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw gru 28, 2006 13:11

Post autor: cylinder » wt kwie 07, 2009 20:52

No dzieki chłopaki, juz po sprawie, obawiałem się tylko bo narazie mam założone springi z tyłu a z przodu seria, ale nie robił problemu.



Awatar użytkownika
stealth23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 09:56
Lokalizacja: OstróVw/SkrzyszóVw
Kontakt:

Post autor: stealth23 » śr kwie 08, 2009 06:35

extreme8818 pisze:
stealth23 pisze:Ja już śmigam na gwincie od Mapeta - gleba prawie maks i jeździ się spoko.
a nie skacze ci mocno na koleinach?? :) jak nie to sam sie zdecyduje na Mapetowy sprzęt :)
Na koleinach zbytnio autko nie ma jak skakać :bajer: - zapewne chodziło Ci o nierówności poprzeczne - jest tak, że im szybciej je przejedziesz tym szybciej są tłumione - jest lekkie bujnięcie w górę ale tak, jak pisałem (szybko tłumione) i zależy też jak duże są te nierówności. Mnie osobiście wcale to nie przeszkadza. Aż sam się dziwię czasem, że przy takim niskim aucie udaje mi się nie zahaczać nigdzie.
Śmiało bierz gwinta.



logimen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 24, 2009 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: logimen » sob kwie 11, 2009 13:54

Witam

Na dniach musze wymienic 4 amorki w moim MKIV i tutaj mam pytanie. Czytalem, ale zrobilem sobie metlik w glowie i juz nic niewiem. Budzet mam ograniczony, tak do 700 pln na 4 amory.

Aktualnie mam seryjne zawieszenie. I tak, kupic 4 amory seryjne KYB czy moze komplet MTS Technik -35mm ze sprezynami ?

Ktos jezdzil juz na tym zestawie MTSa (amory i springi) ?

Dodam, ze chcialbym miec ciut nizsze autko i twardsze, aczkolwiek niekoniecznie. Warunkiem jest jak dlugo wytrzyma ten zestaw MTSa, bo jesli szybko ma pasc to wole serie na dluzej niz "tuning" na krotko.
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 13:54 przez logimen, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam, Artur

Awatar użytkownika
red87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 18:43
Lokalizacja: polska cerekiew
Kontakt:

Post autor: red87 » wt kwie 14, 2009 23:40

Witam zastanawiam sie czy nie kupic nowego gwintu. Mam takie pytanie jak sie jezdzi na tym gwincie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232953 ?? oplaca sie kupic? nie jest za miekki zebym w mk2 syncro miec go wmiare nisko i miec zalozone 16 na 9 cali szerokie. Tak zeby nie ocieralo. Mialem kiedys w zwylkym mk2 gwint z H&R i byl twardy ale opona nie ocierala. pozdrawiam


Golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2924545#2924545 Zapraszam

sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » śr kwie 15, 2009 22:17

Ktora firma sprezyn jest lepsza, Jamex -40mm czy MTS -45mm? Roznica w cenie 15zl na korzysc jamexa.. Chodzi o busa, nie chce zeby bylo bardzo twardo :helm:
Ostatnio zmieniony śr kwie 15, 2009 22:18 przez sebcio_T4, łącznie zmieniany 1 raz.


vagmalopolska.pl

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » śr kwie 15, 2009 23:16

panowie a na tym gwincie MTS od MAPETA to nie chodzi wam cała sreżyna na amorze bo ja skreciłem go ostatnio do gory i na niej=równosciach jakis nawych małych słysze jak tam skacze i strasznie hałasuje jakby nie wiadomo co jechało a jezdze i jezdze juz bo myslalem ze sie ułoz a tu nic wy tez tak macie czy to tylko u mnie ?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw kwie 16, 2009 00:12

to dziwne bo jak dasz do gory to to jest scisniete tym bardziej....


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości