Strona 174 z 226

Air Ride - INFO Ogólne

: pt paź 04, 2013 22:01
autor: MAPET
po co miech jak poduszka wchodzi normalna?

Air Ride - INFO Ogólne

: pt paź 04, 2013 22:32
autor: jaziek
Nie mam pojecia jak uszcelnić okucie na amorku typu kit ciagle ucieka mi powietrze próbowałem już wszystkim silikon kleje oringi i pupa dlatego chciałbym miech

Air Ride - INFO Ogólne

: ndz paź 06, 2013 23:44
autor: MAPET
a na miechu to co nie musisz uszczelnic?

Air Ride - INFO Ogólne

: pn paź 07, 2013 19:37
autor: miniawa1
Witam mam problem , posiadam zawory membranowe po 2 przód do podnoszenia i opuszczania wychodzą z nich po 2 kable z zaworu podłaczyłem jeden przewód do pilota drugi do masy plus idzie z pilota i mam taki problem cały czas są otwarte i jak pompuje butlę to tym do spuszczania ucieka ciągle powietrze jak nacisnę włącznik z pilota w dół wtedy się zamykają i od razu auto się podnosi jak go puszczę to auto od razu spada sterowanie z włączników szyb zawory ciągle są cieple proszę o pomoc .

Air Ride - INFO Ogólne

: pn paź 07, 2013 21:36
autor: Przemcioo
Jak to wszystko wygląda z airem przy dużych prędkościach? 200+ Dużo szybkich przyśpieszeń zakrętów, czasem wjazd na trackday czy coś tego typu. Gwint mi się nie widzi a kupno kolejnego auta coraz bliżej więc chciałbym wiedzieć co i jak a o Airze wiele mitów już słyszałem.
Jeśli takie pytania były to przepraszam, trochę tych stron jest.

Air Ride - INFO Ogólne

: pn paź 07, 2013 22:35
autor: RasPL
na track day sie nie nadaje to napewno, chyba ze polansować sie na torze. Ja na moim zroibiłem 5kkm po polsce i 5kkm po niemczech bez awari a predkosci do 190km/h no i wniosek ze da sie na tym jechac

Air Ride - INFO Ogólne

: pn paź 07, 2013 23:52
autor: MAPET
na naszym profilu na fejsbuku dawal kiedys kumpel filmik jak driftuja na torze fury na pneumacie poszukaj bo to dawno bylo i nie moge go znalezc

Air Ride - INFO Ogólne

: wt paź 08, 2013 19:31
autor: mlodyBZG
Ja leciałem na moim zestawie 215km/h Golf 4, problemów brak.

Air Ride - INFO Ogólne

: śr paź 09, 2013 09:12
autor: Przemcioo
Czyli nie jest tak miękko? Nie ma dużych przechyłów w zakrętach?

Air Ride - INFO Ogólne

: śr paź 09, 2013 12:03
autor: RasPL
U mnie miekko nie jest wcale wszystko od amora zalezy. Przechyly tak samo duzo od amorow zalezy

Re: Air Ride - INFO Ogólne

: śr paź 09, 2013 21:43
autor: sebek954
podstawa to porządne amortyzatory i dobre poduchy, wtedy można myśleć o prowadzeniu.

Air Ride - INFO Ogólne

: czw paź 10, 2013 14:42
autor: messeru
czy ktoś mi łopatologicznie wytłumaczy czym różnią się elektrozawory 5/3 od 5/2 z dwoma cewkami? :-x


i druga sprawa mam takie dwa elektrozawóry, http://www.sicole.com/Double-solenoid-v ... -p-32.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jeden działa bez problemu pompuje i upuszcza powietrze,

drugi natomiast pompuje ale przy podaniu prądu do drugiej cewki bardzo powoli spuszcza przez "tłumik" a do tego jeszcze powietrze uciekana łączeniu między tym elementem srebrnym ( korpusemm) a elementem czarnym, na łączeniu są takie małe otwory, da się go ratować, czy śmietnik? Rozebrałem go i nic niepokojącego nie było. No i do czego są te małe niebieskie "łezki" ? :-x

Air Ride - INFO Ogólne

: czw paź 10, 2013 22:40
autor: Piter_NS
Te niebieskie lezki to manuralne sterowanie tymi zaworami czyli w przypadku awarii elektromagnesu jest możliwość ręcznego przesuwania trzpienia wewnątrz zaworu...

Zawor 5/3 ma 5 otworów oraz 3 pozycje pracy (napelnianie, spoczynek, wypuszczanie) natomiast 5/2 ma tylko napelnianie i wypuszczanie, brak w nim pozycji spoczynkowej.

Mam nadziej że zostało to w prosty sposób wytlumaczone.

Air Ride - INFO Ogólne

: pt paź 11, 2013 08:11
autor: messeru
ok, dzięki wielkie,

a co z tym zaworem? czy ustawienie tych "łezek" może mieć wpływ na nieprawidłowe działanie tego zaworu i objawy jak opisałem wyżej?