Strona 18 z 75

: czw mar 19, 2009 17:18
autor: MAPET
http://www.mapet-tuning.com/sklep/skoda ... p-879.html
http://www.mapet-tuning.com/sklep/skoda ... p-847.html

to sa zaktualizowane ceny amorków na www
komplety nie sa jeszcze zaktualiwoane bo troche tego jest i trwa wiec cena powinna byc w granicach niecale 600zl
na allegro musi byc pomylka cenowa ;)

: czw mar 19, 2009 17:57
autor: fosa!
MAPET pisze:komplety nie sa jeszcze zaktualiwoane bo troche tego jest i trwa wiec cena powinna byc w granicach niecale 600zl
jak bedziesz mial ceny za komplet to daj znac (forum/PW) bo na seryjnych nie da sie jezdzic.
ciagle rozwazam zakup gwintu lub samych amorkow bo springi -40/-30 mam

MAPET pisze:na allegro musi byc pomylka cenowa ;)
moze i jest lecz gdybym dał KUP TERAZ to kupuje za tyle ile jest

: czw mar 19, 2009 20:33
autor: MAPET
ceny mam :) dodaje przod + tyl i 20zl ;)

no zgadza sie za gapowe sie placi... i gdybys kliknal to ci sprzedawca powienien za tyle sprzedac ;)

: czw mar 19, 2009 20:55
autor: stealth23
fosa!, bierz od Mapeta Gwinta - a jak kupisz więcej rzeczy to więcej zaoszczędzisz. Tak jak ja. :)

: czw mar 19, 2009 21:55
autor: fosa!
stealth23 pisze:bierz od Mapeta Gwinta

no ciagle nie moge sie zdecydowac czy gwint czy tylko amory (bo springi krotkie mam)
moje watpliwosci sa co do twardosci obu zawieszen...nie ukrywam, ze nie chce betonu...wyrosłem juz z tego i potrzebuje kompromisu miedzy kofortem a sportem.W 200KM@400Nm ibizie 6L jezdzilem na eibach kit pro i było super 8)

: czw mar 19, 2009 22:35
autor: W_I_T_E_K
fosa! pisze:
stealth23 pisze:bierz od Mapeta Gwinta

no ciagle nie moge sie zdecydowac czy gwint czy tylko amory (bo springi krotkie mam)
moje watpliwosci sa co do twardosci obu zawieszen...nie ukrywam, ze nie chce betonu...wyrosłem juz z tego i potrzebuje kompromisu miedzy kofortem a sportem.W 200KM@400Nm ibizie 6L jezdzilem na eibach kit pro i było super 8)
Mam ten sam dylemat co ty. Czaje się cały czas , bo na beton nie mam ochoty.

: czw mar 19, 2009 23:08
autor: cezary3
osobiście mam kit i teraz uważam ze jednak gwint bym wybrał ponownie bo tak jak na większości kitów w mk4 tył wydaje sie wyżej i jest tak ok 1cm ładniej wygląda na gwincie bo całe auto jest płasko obniżone ...chociaż nie którzy jarają sie przodem ustawionym niżej niż tyłem kwestia gustu :grin:

: pt mar 20, 2009 00:26
autor: Franek
Temat jest w wiekszosci o gwincie mts-a. Zastanawiam sie nad MTS, ze wzgledu na dobra cene. Czy ktos moze cos powiedziec o amortyzatorach MTS do mk IV? Mam sprezyny eibach -30 i chciałbym teraz kupic amortyzatory. Sa to amortyzatory o krotszym skoku?

: pt mar 20, 2009 00:33
autor: MAPET
tak

: pn mar 23, 2009 11:48
autor: Franek
MAPET pisze:tak
Czyli sa podobne w budowie i wlasciwosciach do TA-technix o ktorych jest napisane: "Srednio utwardzone, gazowe, o skroconym skoku pracy o 25mm".

: pn mar 23, 2009 13:46
autor: MAPET
na ile sa podobne nie wiem

TA np slyszalem w gwintach ze betony a mts bardziej komfort

: pn mar 23, 2009 21:00
autor: jacumba
Arielll pisze:A tak w drodze reklamy to polecam Mapeta za jego profesjonalizm, szybki kotakt i elastyczność cenową.
potwierdzam

: wt mar 24, 2009 17:18
autor: mally
fosa! pisze:tak sobie czytam ten temat bo przymierzam sie do zakupu jakiegos zawiasu do Fabii RS i mam takie pytanko:
po przegladnieciu allegro oraz strony Mapet'a zauwazylem rozbieznosci pomiedzy cenami tego samego produktu, mianowicie chodzi mi o komplet amorków MTS, ktore na allegro u venoma kosztuja 469,00 zł za komplet a u Mapet'a 779,00 zł a komplet

wft?

ps: czy twardosc gwintu MTS mozna porownac z eibach kit pro + B6 ? ktory twardszy
?
Fosa kupuj b6 + pro kit nie ma porównania do MTS

: wt mar 24, 2009 18:01
autor: LCQ
mally ma racje, B6+ weitec (jesli chcesz komfort, innaczej H&R, bez porównania), fosa wiem że lubisz dograne podzespoły, a na tych sie nie zawiedziesz :bajer: