Strona 161 z 226

Air Ride - INFO Ogólne

: czw kwie 11, 2013 09:11
autor: kristof91
+ i - pociagne od aku.Wylacznik kompresora w kabinie moge dac na kablu od minusa? Do zaworow musze osobno ciagnac + i - znowu?

Air Ride - INFO Ogólne

: czw kwie 11, 2013 09:47
autor: Docenty
+ po prostu przerwij i tam daj włącznik/wyłącznik a - nie ma sensu ciagnac z aku tylko podepnij go do budy :)

Air Ride - INFO Ogólne

: czw kwie 11, 2013 10:51
autor: kristof91
A jakiej grubosci kabel do + trzeba dac i jaki bezpiecznik? Bo to ma zasilac kompresor. I jakis wlacznik ktory ogarnie to natezenie..

Air Ride - INFO Ogólne

: czw kwie 11, 2013 11:02
autor: Docenty
kabel od zwykłego CA od wzmacniacza, bezpiecznik 20-30 A spokojnie wystarczy :) A wyłącznik mozesz uzyć taki z castoramy (szeroki czerwony) on ma bodaj granicę 20A więc ja u siebie nie mialem z tym problemu przy 480C

Air Ride - INFO Ogólne

: czw kwie 11, 2013 12:47
autor: Zaba91
ja tam mam u siebie załączanie kompresora przez przekaźnik ;) wg mnie tak jest najlepiej i najbezpieczniej ;)

Re: Air Ride - INFO Ogólne

: pt kwie 12, 2013 14:58
autor: Mentos6660
Zaba91 pisze:ja tam mam u siebie załączanie kompresora przez przekaźnik ;) wg mnie tak jest najlepiej i najbezpieczniej ;)
Heh zalezy jak bezpiecznie ja osobiscie wlacznik przy czujniku i przekaznikach tez bym dal bo jakas nieszczelnosc, z butli bedzie uciekac i w nocy beda sie wlaczac kompresory chyba ze pod zaplon czujnik podlaczyc, ja tak mialem ale gdybym robil jeszcze raz zrobil bym wlacznik na +.

Air Ride - INFO Ogólne

: pt kwie 12, 2013 15:31
autor: Zaba91
nie no przycisk mam do załączenia przekaźnika ;) i wtedy nie muszę kupować jakiś nie wiadomo jakich przycisków i ciągnąć bezpośrednio + z aku przez ten przycisk i dopiero od kompresora. U siebie w jettcie załączenie kompresora(przekaźnika) mam z przycisku przeciwmgłowych bo akurat taki był pod ręką :P ale też ile ludzi tyle pomysłów jak to wszystko podłączyć :P najważniejsze żeby poprawnie działało ;)

Air Ride - INFO Ogólne

: sob kwie 13, 2013 07:57
autor: daniel_87
Przekaźnik jest zdecydowanie bardziej kulturalnym rozwiązaniem.
Włącza wtedy po stacyjce. Ale myślałem też o takim wyłączniku ręcznym przekaźnika, coby nie pompował zanim odpalę brykę lub w trakcie kręcenia (bo czasem i tak się zdarza), albo jak po prostu tego nie chcę. Ewentualnie pod któreś z zasilań, które ginie przy kręceniu rozrusznikiem (chyba radia tak mają?)

W sumie to nie wpadłem na to, że większość z Was ma akumulatory pod maską i musicie ciągnąć kablisko zasilające przez całą brykę. U mnie wystarczyły lekko wydłużone, fabryczne kable viaira :cool:

Air Ride - INFO Ogólne

: czw kwie 18, 2013 19:28
autor: BialyUst
Witam :) Potrzebuje małej pomocy odnoście włącznika od tylnych szyb od golfa 3. Oryginalnie sterowany jest modułem przez - a trzeba go przerobić zeby był sterowany + ktore mialy by isc do zaworow i problem jest w tym ze trzeba gdzies sie dolutowac ze stałym + i - tylko wlasnie nie bardzo wiem gdzie ?? czy starczy na te 2 male płytki dac + i bedzie po zawodach ??


a i jeszcze jedno czy te oporniki sa potrzebne ?? jak dam stały plus ??

Air Ride - INFO Ogólne

: pt kwie 19, 2013 02:10
autor: kristof91
Panowie mam pytanie czy wyjscie z butli na zawory musi byc jedno i rozdzielone na zawory przód tył czy moge np przód wypuscic z jednego wyjscia, a tył z drugiego, bede mial po 2 wyjscia w butli na bokach i jedno na srodku na kompresor i odspodu na zawór odwadniajacy. Ponieżej schemat czy tak może byc?

Obrazek

Air Ride - INFO Ogólne

: pt kwie 19, 2013 12:02
autor: lukas.g60
poprawnie,siadaj piatka!

Air Ride - INFO Ogólne

: pt kwie 19, 2013 12:10
autor: MAPET
co najwyzej 4ka :P
balwanki sa krzywe :)

Air Ride - INFO Ogólne

: pt kwie 19, 2013 13:04
autor: kristof91
ok dzieki. A jesli np na zawory szlo by z jednego wyjscia z butli i potem trojnik i do zaworow to uklad bedzie chodzil wolniej?

Air Ride - INFO Ogólne

: pt kwie 19, 2013 13:29
autor: lukas.g60
tak wtedy bedzie deczko wolniej,wiadomo ze jak zawory beda mialy zasilanie osobno to szybciej to powietrze do nich dotrze i na odwrót