Strona 17 z 75

: sob mar 07, 2009 17:50
autor: MAPET
cylinder oczywiscie ze odboje i oslony seryjne nie podejda do gwintu bo nie weszlyby pod sprezyne.. w mts akurat te elementy sa w zestawie a nie wszystkie firmy to maja przekonalem sie...

co do poliuretanów troche nie na temat ale zolte polecane sa raczej do sportu stricto do auta ktorym sie smiga na co dzien polecane sa czerwone

: sob mar 07, 2009 20:36
autor: cezary3
wrzucę wrzucę byłem zajęty montowaniem nowych jointów i pracą pozatym nie chce komem robić i dlatego opóźnienie bedą na pewno i tu i temacie dot. beetla...pozdr

: ndz mar 08, 2009 16:16
autor: beetle
cezary3, no to czekam na foty i wrażenia z jazdy bo nie ukrywam ze jak będzie dobrze to pójdę w twoje ślady :)
wiem ze pogoda nie sprzyja ale zwróć uwagę czy drążek stabilizatora nie stuka bo czytałem ze przy obniżeniu ~35-40 mm należy go zmienić.
Obrazek

: ndz mar 08, 2009 17:45
autor: cezary3
co do drażka to wg kolegów z warsztatu GTI mechanika w gdyni (wszystcy z 3city wiedzą o kogo chodzi) problem pojawia się przy schodzniu ponizej 60mm

wrazenia :

kit jak najbardziej polecam bo jest wart wydania tej jak na zestawy skromnej ceny.....jak juz pisałem na innym forum wg mnie jest dość miekki na pewno miekszy niż FK i wypada z nim gorzej na wysokich predkosciach bo auto zdecydowanie bardziej sie "dynda" ale w miescie jest wygodnie

pierwsze wrazenie to w porównaniu z mk4 zdecydowanie trzeba bardziej uwazać na różne fanty wystające ponad powierzchnie drogi ..porównałbym to do wrażeń z mk4 opuszczonego o -50 (subiektywne odczucie nie każcie mi tłumaczyć)

gdyby porównać do serii ze springami -30 np weiteca to na tym kicie jest zdecydowanie bardziej progresywnie, ale niestety auto "nie idzie jak po szynach :grin: " :grin: powiedziałbym że daje taką namiastetke sportowego zawieszenia adekwatną w 100% do ceny

suma sumarum warto kupić w zestawie z dobrym silikonowym sprayem do tulei które po założeniu kitu poprostu odżyły zaczeły mówić prawie że ludzkim głosem mimo że to nie gwiazdka pozdr


tu są foty : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2576743#2576743

: pt mar 13, 2009 15:37
autor: przemojek
a ja prosiłbym o małe porównanko, które amory lepsze, firmy MTS-Technik czy TA-Technix?
jeśli w złym temacie piszę to przepraszam :grin:

: pt mar 13, 2009 15:49
autor: Ponior
zależy o co ci chodzi, lepsze to twardsze czy lepsze to komfortowe?????
Firma mniej więcej z jednej pólki cenowej, więc pewnie właściwości jezdne podobne, choć pewnie inni bedą pisać różnie.
Ja mam gwint MTS i narazie przejechałem z 2 tysiące km, amorki całe. :grin:
Pozdrawiam.

: pt mar 13, 2009 15:56
autor: MAPET
TA twardszy niz MTS z opinii uzytkowników... reszte poczytaj na forum bo bylo tego troche...

: wt mar 17, 2009 13:40
autor: Budżak
cezary3 pisze:co do drażka to wg kolegów z warsztatu GTI mechanika w gdyni (wszystcy z 3city wiedzą o kogo chodzi) problem pojawia się przy schodzniu ponizej 60mm
Trochę za dużo tych milimetrów. Już przy -40mm zaczyna pukać i obcierać. Wiem, bo przerabiałem ten temat.


Kolega Beetle ma rację, że
beetle pisze:drążek stabilizatora (...) stuka bo czytałem ze przy obniżeniu ~35-40 mm należy go zmienić.



A tutaj masz trochę info na ten temat, bo w poprzednim Golfie miałem ten problem i zmieniałem stabilizator :helm: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30

: śr mar 18, 2009 22:55
autor: tajpej1
przemojek pisze:a ja prosiłbym o małe porównanko, które amory lepsze, firmy MTS-Technik czy TA-Technix?
jeśli w złym temacie piszę to przepraszam :grin:
kolego posiadam gwint MTS od MAPETa i jest lepszy 100 razy od gwintu TA Technix ponieważ nie jest aż tak twardy jak inne i zrobiłem już na nim 8tys km i jeździ się na nim super :pub:

: śr mar 18, 2009 22:58
autor: cezary3
jezeli gwint mts jest faktycznie w miare miekki to jest to duzy plus dla niego bo z tego co udało mi sie na forach zauważyć większość tanich gwintów to betony :grin:

: śr mar 18, 2009 23:47
autor: MAPET
mts nie jest betonem to napewno jezdizlem na tym w kilku autach i tak pisza ludzie ;)

: czw mar 19, 2009 16:53
autor: fosa!
tak sobie czytam ten temat bo przymierzam sie do zakupu jakiegos zawiasu do Fabii RS i mam takie pytanko:
po przegladnieciu allegro oraz strony Mapet'a zauwazylem rozbieznosci pomiedzy cenami tego samego produktu, mianowicie chodzi mi o komplet amorków MTS, ktore na allegro u venoma kosztuja 469,00 zł za komplet a u Mapet'a 779,00 zł a komplet

wft?

ps: czy twardosc gwintu MTS mozna porownac z eibach kit pro + B6 ? ktory twardszy ?

: czw mar 19, 2009 17:01
autor: MAPET
fosa! pisze:ktore na allegro u venoma kosztuja 469,00 zł za komplet a u Mapet'a 779,00 zł a komplet
pokaz mi taka roznice bo az nie wierze...

[ Dodano: Czw Mar 19, 2009 4:02 pm ]
fosa! pisze:ps: czy twardosc gwintu MTS mozna porownac z eibach kit pro + B6 ? ktory twardszy ?
ktos by musial jezdzic na tym i na tym i ci odpowiedziec bo jak inaczej

: czw mar 19, 2009 17:03
autor: fosa!