opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob mar 07, 2009 17:50

cylinder oczywiscie ze odboje i oslony seryjne nie podejda do gwintu bo nie weszlyby pod sprezyne.. w mts akurat te elementy sa w zestawie a nie wszystkie firmy to maja przekonalem sie...

co do poliuretanów troche nie na temat ale zolte polecane sa raczej do sportu stricto do auta ktorym sie smiga na co dzien polecane sa czerwone


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
cezary3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:54
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cezary3 » sob mar 07, 2009 20:36

wrzucę wrzucę byłem zajęty montowaniem nowych jointów i pracą pozatym nie chce komem robić i dlatego opóźnienie bedą na pewno i tu i temacie dot. beetla...pozdr


Obrazek
MK4 US VR6 GTI
MK2 US Westmoreland Year One

Bora V6 4motion
MK2 GTI 16V 86' Year One

Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » ndz mar 08, 2009 16:16

cezary3, no to czekam na foty i wrażenia z jazdy bo nie ukrywam ze jak będzie dobrze to pójdę w twoje ślady :)
wiem ze pogoda nie sprzyja ale zwróć uwagę czy drążek stabilizatora nie stuka bo czytałem ze przy obniżeniu ~35-40 mm należy go zmienić.
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz mar 08, 2009 16:19 przez beetle, łącznie zmieniany 1 raz.


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
cezary3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:54
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cezary3 » ndz mar 08, 2009 17:45

co do drażka to wg kolegów z warsztatu GTI mechanika w gdyni (wszystcy z 3city wiedzą o kogo chodzi) problem pojawia się przy schodzniu ponizej 60mm

wrazenia :

kit jak najbardziej polecam bo jest wart wydania tej jak na zestawy skromnej ceny.....jak juz pisałem na innym forum wg mnie jest dość miekki na pewno miekszy niż FK i wypada z nim gorzej na wysokich predkosciach bo auto zdecydowanie bardziej sie "dynda" ale w miescie jest wygodnie

pierwsze wrazenie to w porównaniu z mk4 zdecydowanie trzeba bardziej uwazać na różne fanty wystające ponad powierzchnie drogi ..porównałbym to do wrażeń z mk4 opuszczonego o -50 (subiektywne odczucie nie każcie mi tłumaczyć)

gdyby porównać do serii ze springami -30 np weiteca to na tym kicie jest zdecydowanie bardziej progresywnie, ale niestety auto "nie idzie jak po szynach :grin: " :grin: powiedziałbym że daje taką namiastetke sportowego zawieszenia adekwatną w 100% do ceny

suma sumarum warto kupić w zestawie z dobrym silikonowym sprayem do tulei które po założeniu kitu poprostu odżyły zaczeły mówić prawie że ludzkim głosem mimo że to nie gwiazdka pozdr


tu są foty : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2576743#2576743


Obrazek
MK4 US VR6 GTI
MK2 US Westmoreland Year One

Bora V6 4motion
MK2 GTI 16V 86' Year One

Awatar użytkownika
przemojek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw lut 26, 2009 13:13
Lokalizacja: Trzcianka
Kontakt:

Post autor: przemojek » pt mar 13, 2009 15:37

a ja prosiłbym o małe porównanko, które amory lepsze, firmy MTS-Technik czy TA-Technix?
jeśli w złym temacie piszę to przepraszam :grin:



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pt mar 13, 2009 15:49

zależy o co ci chodzi, lepsze to twardsze czy lepsze to komfortowe?????
Firma mniej więcej z jednej pólki cenowej, więc pewnie właściwości jezdne podobne, choć pewnie inni bedą pisać różnie.
Ja mam gwint MTS i narazie przejechałem z 2 tysiące km, amorki całe. :grin:
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 15:49 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt mar 13, 2009 15:56

TA twardszy niz MTS z opinii uzytkowników... reszte poczytaj na forum bo bylo tego troche...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Budżak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: sob maja 14, 2005 15:31
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Post autor: Budżak » wt mar 17, 2009 13:40

cezary3 pisze:co do drażka to wg kolegów z warsztatu GTI mechanika w gdyni (wszystcy z 3city wiedzą o kogo chodzi) problem pojawia się przy schodzniu ponizej 60mm
Trochę za dużo tych milimetrów. Już przy -40mm zaczyna pukać i obcierać. Wiem, bo przerabiałem ten temat.


Kolega Beetle ma rację, że
beetle pisze:drążek stabilizatora (...) stuka bo czytałem ze przy obniżeniu ~35-40 mm należy go zmienić.



A tutaj masz trochę info na ten temat, bo w poprzednim Golfie miałem ten problem i zmieniałem stabilizator :helm: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30


http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

tajpej1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr maja 07, 2008 12:39
Lokalizacja: bochnia

Post autor: tajpej1 » śr mar 18, 2009 22:55

przemojek pisze:a ja prosiłbym o małe porównanko, które amory lepsze, firmy MTS-Technik czy TA-Technix?
jeśli w złym temacie piszę to przepraszam :grin:
kolego posiadam gwint MTS od MAPETa i jest lepszy 100 razy od gwintu TA Technix ponieważ nie jest aż tak twardy jak inne i zrobiłem już na nim 8tys km i jeździ się na nim super :pub:



Awatar użytkownika
cezary3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:54
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cezary3 » śr mar 18, 2009 22:58

jezeli gwint mts jest faktycznie w miare miekki to jest to duzy plus dla niego bo z tego co udało mi sie na forach zauważyć większość tanich gwintów to betony :grin:


Obrazek
MK4 US VR6 GTI
MK2 US Westmoreland Year One

Bora V6 4motion
MK2 GTI 16V 86' Year One

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 18, 2009 23:47

mts nie jest betonem to napewno jezdizlem na tym w kilku autach i tak pisza ludzie ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

fosa!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:49
Lokalizacja: (033)
Kontakt:

Post autor: fosa! » czw mar 19, 2009 16:53

tak sobie czytam ten temat bo przymierzam sie do zakupu jakiegos zawiasu do Fabii RS i mam takie pytanko:
po przegladnieciu allegro oraz strony Mapet'a zauwazylem rozbieznosci pomiedzy cenami tego samego produktu, mianowicie chodzi mi o komplet amorków MTS, ktore na allegro u venoma kosztuja 469,00 zł za komplet a u Mapet'a 779,00 zł a komplet

wft?

ps: czy twardosc gwintu MTS mozna porownac z eibach kit pro + B6 ? ktory twardszy ?
Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 16:59 przez fosa!, łącznie zmieniany 2 razy.


http://www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Fabia/64406

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw mar 19, 2009 17:01

fosa! pisze:ktore na allegro u venoma kosztuja 469,00 zł za komplet a u Mapet'a 779,00 zł a komplet
pokaz mi taka roznice bo az nie wierze...

[ Dodano: Czw Mar 19, 2009 4:02 pm ]
fosa! pisze:ps: czy twardosc gwintu MTS mozna porownac z eibach kit pro + B6 ? ktory twardszy ?
ktos by musial jezdzic na tym i na tym i ci odpowiedziec bo jak inaczej


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

fosa!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:49
Lokalizacja: (033)
Kontakt:

Post autor: fosa! » czw mar 19, 2009 17:03



http://www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Fabia/64406

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości