Strona 16 z 75

: śr mar 04, 2009 18:29
autor: cezary3
ok dzis doszly nowe prawidłowe sprezyny na tył...w sumie mi wyszło - 37 z przodu i - 33 z tyłu.....pozdr

: śr mar 04, 2009 20:34
autor: MAPET
tak to nie ma co mierzyc ;) bo kazde auto inaczej ulezane to i tak ci wyszlo dosc podobnie ;)

: śr mar 04, 2009 23:03
autor: cezary3
nie no jestem zadowolony z wyniku wygląda to dobrze teraz się dziwie jak mogłem jeździć na serii..... :grin:

: czw mar 05, 2009 22:57
autor: Arielll
Po długim czasie od zakupu zawieszenia w końcu do mojego mk4 trafił gwint MTS Technik, jestem zadowolony z efektu wizualnego :D. A i komfort jazdy jest kompromisowy. Auto nie tłucze na dziurach ani nie skacze jak żaba - dodam, że nie chciałem twardości przy której walił bym łbem w podsufitke na każdej dziurze. Nowe amory dobrze wybierają dziury w porównaniu do 7letniej już serii. Na chwilę obecną jest ok. -30/-30 -> przyjdą letnie buty będzie dokręcane odpowiednio. Dodam, że przód pracuje na zestawie poliuretanowym.
A tak w drodze reklamy to polecam Mapeta za jego profesjonalizm, szybki kotakt i elastyczność cenową. :bigok:

: pt mar 06, 2009 09:24
autor: cylinder
Arielll pisze:Po długim czasie od zakupu zawieszenia w końcu do mojego mk4 trafił gwint MTS Technik, jestem zadowolony z efektu wizualnego :D. A i komfort jazdy jest kompromisowy. Auto nie tłucze na dziurach ani nie skacze jak żaba - dodam, że nie chciałem twardości przy której walił bym łbem w podsufitke na każdej dziurze. Nowe amory dobrze wybierają dziury w porównaniu do 7letniej już serii. Na chwilę obecną jest ok. -30/-30 -> przyjdą letnie buty będzie dokręcane odpowiednio. Dodam, że przód pracuje na zestawie poliuretanowym.
A tak w drodze reklamy to polecam Mapeta za jego profesjonalizm, szybki kotakt i elastyczność cenową. :bigok:
jaki masz silnik?

Czy wymieniałes tylko sprężyny, czy odboje i osłony też?

: pt mar 06, 2009 10:38
autor: MAPET
jakei sprezyny i odboje?

przeciez napisal ze gwinta ma ;)

: pt mar 06, 2009 16:53
autor: cylinder
a sorrki za te spreżyny,

a odboji nie ma przy gwincie jak przy seryjnym zawieszeniu?

: pt mar 06, 2009 17:40
autor: *daniel*
cylinder pisze:a odboji nie ma przy gwincie jak przy seryjnym zawieszeniu?
pewnie że sa w komplecie jesli nówke brał

: pt mar 06, 2009 19:48
autor: stealth23
Arielll, czy Tobie chodzi o zestaw zawieszenia z poliuretanu, które sprzedaje Mapet? A które masz: czerwone czy żółte? Bo ja też muszę zrobić wymianę tych elementów i zastanawiam się nad tymi właśnie.

: pt mar 06, 2009 21:19
autor: Arielll
cylinder pisze:jaki masz silnik?
1.9TDI ARL :satan: czysta seria
stealth23 pisze:Arielll, czy Tobie chodzi o zestaw zawieszenia z poliuretanu, które sprzedaje Mapet? A które masz: różowe czy żółte? Bo ja też muszę zrobić wymianę tych elementów i zastanawiam się nad tymi właśnie.
Tak, dokładnie o ten zestaw ze sklepu Mapeta. Mam zestaw czerwony, taki polecił mi Mapet ze wzgledu na twardosc. Najlepiej gdybyś znalazł kogoś kto śmiga na żołtym zestawie i zapytał jego o twardość. Bo na czerwonym jest spoko. Choć przeglądając Twój temat wyczytałem, że lubisz bezkompromisowy taboret na zawieszeniu :) - więc pójdź w żółty poliuretan.

: pt mar 06, 2009 21:24
autor: cylinder
czerwone czy żółte są twardsze ?

: pt mar 06, 2009 21:29
autor: Arielll
Żołte są twardsze.

: sob mar 07, 2009 11:59
autor: stealth23
Ja właśnie wybiorę te czerwone :D

: sob mar 07, 2009 15:29
autor: beetle
cezary3 pisze:nie no jestem zadowolony z wyniku wygląda to dobrze teraz się dziwie jak mogłem jeździć na serii..... :grin:
foty!, foty!, dawaj foty! posty bez fot to jak opowiesci erotomana-gawedziarza :P