Strona 138 z 226

Air Ride - INFO Ogólne

: pn sie 20, 2012 15:50
autor: MaxsteRR
Ale Ciebie z przodu nie ograniczy amor tylko wahacze :helm: u mnie się już opierają, ale blachy wycinać nie będę (chyba) :helm:

Air Ride - INFO Ogólne

: sob sie 25, 2012 11:32
autor: Przemek
ja air ride zachowuje się zimą ??

Air Ride - INFO Ogólne

: sob sie 25, 2012 14:18
autor: mikolajmakoski1
jesli masz dobrze odwodniony uklad to nie powinno nic ci sie dziac D:

Air Ride - INFO Ogólne

: pn sie 27, 2012 08:52
autor: MAPET
jak nie dopuscisz do goramdzenia sie w nim wody i dasz przed niektore zawory podgrzewacz to jest OK

Air Ride - INFO Ogólne

: pn sie 27, 2012 23:18
autor: MaxsteRR
Mapet, pod te zawory od Ciebie podłączać przekaźniki, czy można sterować bezpośrednio z przycisku? Dużo watt biorą?

Air Ride - INFO Ogólne

: wt sie 28, 2012 10:58
autor: mikolajmakoski1
MaxsteRR,
widziałem cie wczoraj w Soli i powiem ci ze niezła koza na podniesionym :D stałeś na parkingu na getta

Air Ride - INFO Ogólne

: wt sie 28, 2012 11:22
autor: MaxsteRR
A no koza :helm:

Obrazek

Tylko co przyjadę do NS, to wraca sentyment do MK II ;p Sporo fajnych sztuk tam macie ;)

Air Ride - INFO Ogólne

: wt sie 28, 2012 12:23
autor: sisu32
Witam. Panowie planuje zakup takiego oto kompletu "" http://www.airride-system.pl/zawieszeni ... p-113.html" onclick="window.open(this.href);return false; "" i zastanawiam się na jakich amorkach to brać. Wybór jest dość duży i właśnie chciałbym waszej porady. Acha. Funmanka do której to chce zkompletować to mk2 gtd.

Re: Air Ride - INFO Ogólne

: wt sie 28, 2012 15:18
autor: MAPET
MaxsteRR pisze:Mapet, pod te zawory od Ciebie podłączać przekaźniki, czy można sterować bezpośrednio z przycisku? Dużo watt biorą?
bezposrednio oczywiscie

Air Ride - INFO Ogólne

: wt sie 28, 2012 19:02
autor: mikolajmakoski1
MaxsteRR,
a no jest troch .Sam jeżdżę niebieska z jetta frontem

Re: Air Ride - INFO Ogólne

: śr sie 29, 2012 10:14
autor: wachu153
Witam,

W związku z tym, że to najlepszy wątek w PL na temat Airride ;) pozwolę sobie napisać na temat mojego auta.

Ostatnio słyszałem, że ktoś zrobił sobie zawieszenie air ride do BMW e46 - na razie tył - bez kompresora i butli - regulacja za pomocą sprężarki w warunkach garażowych lub pompki 12volt w warunkach drogowych ;)

czy to może działać na dłuższą metę?

Bo u mnie jest tak że mam przód za wysoko i chciałbym go obniżyć, a dopiero z czasem zrobić tył i wtedy dopiero dać kompresor.
Tył u mnie jest wystarczająco nisko do jazdy i mam tam nowe amortyzatory, a przód nadaje się do wymiany, więc myśle o gwincie lub airride.
Zawieszenie mam to samo z przodu co w passacie b5.

tak to wygląda:
Obrazek
Obrazek

Air Ride - INFO Ogólne

: śr sie 29, 2012 10:26
autor: Docenty
takie auto masz a szkoda Ci 700zł na kompresor? az dziwne... :) zrob raz a porządnie :] w kwesti zawieszenia nie ma półśrodków- w końcu to bezpieczenstwo Twoje i innych :)

Re: Air Ride - INFO Ogólne

: śr sie 29, 2012 12:00
autor: zorro74
MAPET pisze:t3? obecnei robimy ;)
jaki koszt? przod i tył

Air Ride - INFO Ogólne

: śr sie 29, 2012 15:11
autor: MAPET
ok 2000zl z amorkami TA wyszlo okucia poduchy amory

co do pytania 2 posty wyzej

bez kompresora ? haha porazka! co powietrze wypuscic i co na stacje smigasz? bezsens zupelny....
jak robisz air to inwestujesz a nie takie polsrodki
mozna zrobci taniej drozej ale bez przesady