Strona 126 z 128
Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: ndz wrz 18, 2011 13:44
autor: mateuszs87
A ja podepnę się pod temat z takim pytaniem mam golfa 3 kombi 1.9TDI 96r. zawieszenie jest seryjne i zastanawiam się nad zamontowaniem jakoś gwintowanego zawieszenia albo czegoś podobnego nie znam się na tym zbyt dobrze chciałbym wydać około 3tys. koła są 195/60 R14 oryginalne VW alu i na razie nie planuje wymiany tych felg czy możecie napisać co polecacie do tego auta i też nie chciał bym żeby przy 4 osobach i czasami z jakimś bagażem nie szorować po asfalcie czy jest to wykonalne przy tej kwocie?
Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: ndz wrz 18, 2011 15:39
autor: Jakobe
mateuszs87 pisze:A ja podepnę się pod temat z takim pytaniem mam golfa 3 kombi 1.9TDI 96r. zawieszenie jest seryjne i zastanawiam się nad zamontowaniem jakoś gwintowanego zawieszenia albo czegoś podobnego nie znam się na tym zbyt dobrze chciałbym wydać około 3tys. koła są 195/60 R14 oryginalne VW alu i na razie nie planuje wymiany tych felg czy możecie napisać co polecacie do tego auta i też nie chciał bym żeby przy 4 osobach i czasami z jakimś bagażem nie szorować po asfalcie czy jest to wykonalne przy tej kwocie?
Jakiś kit weiteca lub H&R 1500-2000zl nówka
Reszte przeznacz na felgi bo przy 14 ori VW to nie będzie się prezentować, chyba że zimą
pzdr
Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: pn wrz 19, 2011 22:18
autor: Kri$
Seacik pięknie przyciera
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Chcę na przyszły sezon kupić albo mk2, albo mk3 i prawdopodobnie najłatwiej dostępny gwint to mts/ta technix i na tym gwincie chcę spuścić na dół - chyba, że jakaś firmowa używka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak najlepiej zglebić mk2/mk3? I które da się posadzić niżej? Mk2 czy mk3?
Pytam o glebę, bo głównie o to mi chodzi i mam plan mk2/mk3 posadzić tak nisko jak mi się uda.
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: wt wrz 20, 2011 20:08
autor: GSLJoker
mk2 i mk3 jak umiesz to opuścisz tyle ile chcesz ;p
bardziej jestem za kitem niż gwint ;p ja mam kita i leży bardzo nisko Apex'a
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: czw wrz 29, 2011 09:09
autor: phanteon
Witam
Czy mając gwint w ręku - cały komplet używany - da się określić jego stan i czy po założeniu na auto...nie zrobię tzw "facepalm"
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: czw wrz 29, 2011 09:21
autor: Fredi88
phanteon pisze:Czy mając gwint w ręku - cały komplet używany - da się określić jego stan
raczej nie do konca... fakt mozesz zwrocic uwage na wyglad zewnetrzny, czy tłoczyska nie mają wżerów itp... ale jak gwint bedzie wylany i ktos go bardzo dobrze wypucuje to dowiesz sie o tym dopiero po wrzuceniu na auto i przejechaniu kilku kilometrow
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
chyba ze rozbierzesz go... wtedy mozesz sprobowac zobaczyc czy tloczyska rowno odbijaja do gory itp. Ale też nie jest to jakoś 100% miarodajne.
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: czw wrz 29, 2011 09:32
autor: verni
Możesz spróbować "powciskać" amory.. Jak ja dostałem wylany gwint do 2 wchodziły jak do masła, zachowywały się zupełnie inaczej niż dwa pozostałe.
Jeżeli gazowo olejowe to może się tak dziać, jeśli np w paczce leżały "do góry nogami" więc należy je postawić na godzinkę w normalnej pozycji i później to sprawdzić
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: czw wrz 29, 2011 09:48
autor: phanteon
Gwint, który mnie trochę "zainteresował" jest 5 km ode mnie, od nowości u jednego gościa, widać, że nie czyszczony. Tłoczyska chodzą (podobno) z "wyczuwalnym oporem", talerzyki do rozruszania (czyli ktoś raz wsadził i jeździł).
Gwint jest Weiteca (2 lata, przebieg 30-40 tys). Cena jest niższa o 200zł od nowego mts'a /TA / FK (a przynajmniej takie mają nalepki). Ktoś, np gość, który siedzi w zawieszeniach (ma warsztat, ustawia zawieszenia w rajdówkach itp), jak dostanie w łapy ten zawias powie coś więcej niż ja stosując się do Waszych porad?
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: czw wrz 29, 2011 10:27
autor: sikacz
Da się, o ile nie był uprzednio dokładnie wyczyszczony. Jeśli amortyzator się mocno poci, to gwint się nadaje do regeneracji tudzież do śmietnika ;p
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: czw wrz 29, 2011 10:34
autor: phanteon
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 18544.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Widać, że nie czyszczony i chyba się z niego nie leje.
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: czw wrz 29, 2011 10:40
autor: Fredi88
skoro jest rozebrany i masz tam 5km to jedz, wcisnij tloczyska do konca i zobacz czy rowno wychodza... jezeli tak to juz polowa sukcesu heh
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: czw wrz 29, 2011 12:45
autor: phanteon
To jeszcze jedno pytanie - lepszy taki używany weitec czy nowy MTS czy TA albo te tanie FK. A może jeszcze inne rozwiązanie?
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
: czw wrz 29, 2011 13:23
autor: Fredi88
jezeli zastanawiasz sie nad mts, ta technixem (lub tuning artem) i najtanszym modelem FK to smialo bierz to co jest najtansze (czyli tuning arta). Co do weiteca, wszystko zalezy w jakim jest stanie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
a uzywka to zawsze jakas tam loteria. Jezeli bdb to wolalbym uzywanego weiteca niz najtansze nowe.