Strona 126 z 128

Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: ndz wrz 18, 2011 13:44
autor: mateuszs87
A ja podepnę się pod temat z takim pytaniem mam golfa 3 kombi 1.9TDI 96r. zawieszenie jest seryjne i zastanawiam się nad zamontowaniem jakoś gwintowanego zawieszenia albo czegoś podobnego nie znam się na tym zbyt dobrze chciałbym wydać około 3tys. koła są 195/60 R14 oryginalne VW alu i na razie nie planuje wymiany tych felg czy możecie napisać co polecacie do tego auta i też nie chciał bym żeby przy 4 osobach i czasami z jakimś bagażem nie szorować po asfalcie czy jest to wykonalne przy tej kwocie?

Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: ndz wrz 18, 2011 15:39
autor: Jakobe
mateuszs87 pisze:A ja podepnę się pod temat z takim pytaniem mam golfa 3 kombi 1.9TDI 96r. zawieszenie jest seryjne i zastanawiam się nad zamontowaniem jakoś gwintowanego zawieszenia albo czegoś podobnego nie znam się na tym zbyt dobrze chciałbym wydać około 3tys. koła są 195/60 R14 oryginalne VW alu i na razie nie planuje wymiany tych felg czy możecie napisać co polecacie do tego auta i też nie chciał bym żeby przy 4 osobach i czasami z jakimś bagażem nie szorować po asfalcie czy jest to wykonalne przy tej kwocie?
Jakiś kit weiteca lub H&R 1500-2000zl nówka

Reszte przeznacz na felgi bo przy 14 ori VW to nie będzie się prezentować, chyba że zimą :)

pzdr

Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: pn wrz 19, 2011 22:18
autor: Kri$
Seacik pięknie przyciera :D
Chcę na przyszły sezon kupić albo mk2, albo mk3 i prawdopodobnie najłatwiej dostępny gwint to mts/ta technix i na tym gwincie chcę spuścić na dół - chyba, że jakaś firmowa używka :)
Jak najlepiej zglebić mk2/mk3? I które da się posadzić niżej? Mk2 czy mk3?
Pytam o glebę, bo głównie o to mi chodzi i mam plan mk2/mk3 posadzić tak nisko jak mi się uda.

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: wt wrz 20, 2011 20:08
autor: GSLJoker
mk2 i mk3 jak umiesz to opuścisz tyle ile chcesz ;p
bardziej jestem za kitem niż gwint ;p ja mam kita i leży bardzo nisko Apex'a

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw wrz 29, 2011 09:09
autor: phanteon
Witam

Czy mając gwint w ręku - cały komplet używany - da się określić jego stan i czy po założeniu na auto...nie zrobię tzw "facepalm" :chytry:

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw wrz 29, 2011 09:21
autor: Fredi88
phanteon pisze:Czy mając gwint w ręku - cały komplet używany - da się określić jego stan
raczej nie do konca... fakt mozesz zwrocic uwage na wyglad zewnetrzny, czy tłoczyska nie mają wżerów itp... ale jak gwint bedzie wylany i ktos go bardzo dobrze wypucuje to dowiesz sie o tym dopiero po wrzuceniu na auto i przejechaniu kilku kilometrow ;) chyba ze rozbierzesz go... wtedy mozesz sprobowac zobaczyc czy tloczyska rowno odbijaja do gory itp. Ale też nie jest to jakoś 100% miarodajne.

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw wrz 29, 2011 09:32
autor: verni
Możesz spróbować "powciskać" amory.. Jak ja dostałem wylany gwint do 2 wchodziły jak do masła, zachowywały się zupełnie inaczej niż dwa pozostałe.
Jeżeli gazowo olejowe to może się tak dziać, jeśli np w paczce leżały "do góry nogami" więc należy je postawić na godzinkę w normalnej pozycji i później to sprawdzić :bajer:

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw wrz 29, 2011 09:48
autor: phanteon
Gwint, który mnie trochę "zainteresował" jest 5 km ode mnie, od nowości u jednego gościa, widać, że nie czyszczony. Tłoczyska chodzą (podobno) z "wyczuwalnym oporem", talerzyki do rozruszania (czyli ktoś raz wsadził i jeździł).

Gwint jest Weiteca (2 lata, przebieg 30-40 tys). Cena jest niższa o 200zł od nowego mts'a /TA / FK (a przynajmniej takie mają nalepki). Ktoś, np gość, który siedzi w zawieszeniach (ma warsztat, ustawia zawieszenia w rajdówkach itp), jak dostanie w łapy ten zawias powie coś więcej niż ja stosując się do Waszych porad?

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw wrz 29, 2011 10:27
autor: sikacz
Da się, o ile nie był uprzednio dokładnie wyczyszczony. Jeśli amortyzator się mocno poci, to gwint się nadaje do regeneracji tudzież do śmietnika ;p

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw wrz 29, 2011 10:34
autor: phanteon
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 18544.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Widać, że nie czyszczony i chyba się z niego nie leje.

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw wrz 29, 2011 10:40
autor: Fredi88
skoro jest rozebrany i masz tam 5km to jedz, wcisnij tloczyska do konca i zobacz czy rowno wychodza... jezeli tak to juz polowa sukcesu heh

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw wrz 29, 2011 12:45
autor: phanteon
To jeszcze jedno pytanie - lepszy taki używany weitec czy nowy MTS czy TA albo te tanie FK. A może jeszcze inne rozwiązanie?

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw wrz 29, 2011 13:23
autor: Fredi88
jezeli zastanawiasz sie nad mts, ta technixem (lub tuning artem) i najtanszym modelem FK to smialo bierz to co jest najtansze (czyli tuning arta). Co do weiteca, wszystko zalezy w jakim jest stanie ;) a uzywka to zawsze jakas tam loteria. Jezeli bdb to wolalbym uzywanego weiteca niz najtansze nowe.