Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pn kwie 18, 2011 19:41
Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
A ja podepnę się pod temat z takim pytaniem mam golfa 3 kombi 1.9TDI 96r. zawieszenie jest seryjne i zastanawiam się nad zamontowaniem jakoś gwintowanego zawieszenia albo czegoś podobnego nie znam się na tym zbyt dobrze chciałbym wydać około 3tys. koła są 195/60 R14 oryginalne VW alu i na razie nie planuje wymiany tych felg czy możecie napisać co polecacie do tego auta i też nie chciał bym żeby przy 4 osobach i czasami z jakimś bagażem nie szorować po asfalcie czy jest to wykonalne przy tej kwocie?
Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Jakiś kit weiteca lub H&R 1500-2000zl nówkamateuszs87 pisze:A ja podepnę się pod temat z takim pytaniem mam golfa 3 kombi 1.9TDI 96r. zawieszenie jest seryjne i zastanawiam się nad zamontowaniem jakoś gwintowanego zawieszenia albo czegoś podobnego nie znam się na tym zbyt dobrze chciałbym wydać około 3tys. koła są 195/60 R14 oryginalne VW alu i na razie nie planuje wymiany tych felg czy możecie napisać co polecacie do tego auta i też nie chciał bym żeby przy 4 osobach i czasami z jakimś bagażem nie szorować po asfalcie czy jest to wykonalne przy tej kwocie?
Reszte przeznacz na felgi bo przy 14 ori VW to nie będzie się prezentować, chyba że zimą
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pzdr
Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Seacik pięknie przyciera ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Chcę na przyszły sezon kupić albo mk2, albo mk3 i prawdopodobnie najłatwiej dostępny gwint to mts/ta technix i na tym gwincie chcę spuścić na dół - chyba, że jakaś firmowa używka![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak najlepiej zglebić mk2/mk3? I które da się posadzić niżej? Mk2 czy mk3?
Pytam o glebę, bo głównie o to mi chodzi i mam plan mk2/mk3 posadzić tak nisko jak mi się uda.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Chcę na przyszły sezon kupić albo mk2, albo mk3 i prawdopodobnie najłatwiej dostępny gwint to mts/ta technix i na tym gwincie chcę spuścić na dół - chyba, że jakaś firmowa używka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak najlepiej zglebić mk2/mk3? I które da się posadzić niżej? Mk2 czy mk3?
Pytam o glebę, bo głównie o to mi chodzi i mam plan mk2/mk3 posadzić tak nisko jak mi się uda.
![Obrazek](http://golf3.i123.info/quattro.gif)
![Obrazek](http://golf3.i123.info/audisygnatura.png)
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
mk2 i mk3 jak umiesz to opuścisz tyle ile chcesz ;p
bardziej jestem za kitem niż gwint ;p ja mam kita i leży bardzo nisko Apex'a
bardziej jestem za kitem niż gwint ;p ja mam kita i leży bardzo nisko Apex'a
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Witam
Czy mając gwint w ręku - cały komplet używany - da się określić jego stan i czy po założeniu na auto...nie zrobię tzw "facepalm"![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Czy mając gwint w ręku - cały komplet używany - da się określić jego stan i czy po założeniu na auto...nie zrobię tzw "facepalm"
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
- Fredi88
- Storm Beige
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
- Lokalizacja: Hönigsberg
- Kontakt:
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
raczej nie do konca... fakt mozesz zwrocic uwage na wyglad zewnetrzny, czy tłoczyska nie mają wżerów itp... ale jak gwint bedzie wylany i ktos go bardzo dobrze wypucuje to dowiesz sie o tym dopiero po wrzuceniu na auto i przejechaniu kilku kilometrowphanteon pisze:Czy mając gwint w ręku - cały komplet używany - da się określić jego stan
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Możesz spróbować "powciskać" amory.. Jak ja dostałem wylany gwint do 2 wchodziły jak do masła, zachowywały się zupełnie inaczej niż dwa pozostałe.
Jeżeli gazowo olejowe to może się tak dziać, jeśli np w paczce leżały "do góry nogami" więc należy je postawić na godzinkę w normalnej pozycji i później to sprawdzić![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Jeżeli gazowo olejowe to może się tak dziać, jeśli np w paczce leżały "do góry nogami" więc należy je postawić na godzinkę w normalnej pozycji i później to sprawdzić
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Gwint, który mnie trochę "zainteresował" jest 5 km ode mnie, od nowości u jednego gościa, widać, że nie czyszczony. Tłoczyska chodzą (podobno) z "wyczuwalnym oporem", talerzyki do rozruszania (czyli ktoś raz wsadził i jeździł).
Gwint jest Weiteca (2 lata, przebieg 30-40 tys). Cena jest niższa o 200zł od nowego mts'a /TA / FK (a przynajmniej takie mają nalepki). Ktoś, np gość, który siedzi w zawieszeniach (ma warsztat, ustawia zawieszenia w rajdówkach itp), jak dostanie w łapy ten zawias powie coś więcej niż ja stosując się do Waszych porad?
Gwint jest Weiteca (2 lata, przebieg 30-40 tys). Cena jest niższa o 200zł od nowego mts'a /TA / FK (a przynajmniej takie mają nalepki). Ktoś, np gość, który siedzi w zawieszeniach (ma warsztat, ustawia zawieszenia w rajdówkach itp), jak dostanie w łapy ten zawias powie coś więcej niż ja stosując się do Waszych porad?
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Da się, o ile nie był uprzednio dokładnie wyczyszczony. Jeśli amortyzator się mocno poci, to gwint się nadaje do regeneracji tudzież do śmietnika ;p
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 18544.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Widać, że nie czyszczony i chyba się z niego nie leje.
Widać, że nie czyszczony i chyba się z niego nie leje.
- Fredi88
- Storm Beige
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
- Lokalizacja: Hönigsberg
- Kontakt:
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
skoro jest rozebrany i masz tam 5km to jedz, wcisnij tloczyska do konca i zobacz czy rowno wychodza... jezeli tak to juz polowa sukcesu heh
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
To jeszcze jedno pytanie - lepszy taki używany weitec czy nowy MTS czy TA albo te tanie FK. A może jeszcze inne rozwiązanie?
- Fredi88
- Storm Beige
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
- Lokalizacja: Hönigsberg
- Kontakt:
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
jezeli zastanawiasz sie nad mts, ta technixem (lub tuning artem) i najtanszym modelem FK to smialo bierz to co jest najtansze (czyli tuning arta). Co do weiteca, wszystko zalezy w jakim jest stanie
a uzywka to zawsze jakas tam loteria. Jezeli bdb to wolalbym uzywanego weiteca niz najtansze nowe.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości