Strona 119 z 128

: pn cze 14, 2010 20:17
autor: GeGi
tylko pamietaj ze wtedy tracisz gwarancje ;p

: wt cze 15, 2010 09:50
autor: D1_PITER
mateuszsta20, mi kierownicy nie wyrywa ale tam masz chyba wielowachacz? Geometria dobra?

: wt cze 15, 2010 16:34
autor: mateuszsta20
D1_PITER pisze:mateuszsta20, mi kierownicy nie wyrywa ale tam masz chyba wielowachacz? Geometria dobra?
Zgadza sie mam wielowachacz... A czy to cos zmienia?

Co do geometrii to jest napewno zle ustawione, za dwa tyg beda nowe opony i ustawiana od nowa zbierznosc.

: wt cze 15, 2010 19:14
autor: D1_PITER
mateuszsta20 pisze:
D1_PITER pisze:mateuszsta20, mi kierownicy nie wyrywa ale tam masz chyba wielowachacz? Geometria dobra?
Zgadza sie mam wielowachacz... A czy to cos zmienia?
Czy zmienia Ci nie powiem. Chodziło mi o to że mi nie szarpie na mono-wachaczu może na wielo być inaczej (chociaż wątpie).
mateuszsta20 pisze:Co do geometrii to jest napewno zle ustawione, za dwa tyg beda nowe opony i ustawiana od nowa zbierznosc.
To może być przyczyna.

: śr cze 16, 2010 15:01
autor: mateuszsta20
D1_PITER pisze:
mateuszsta20 pisze:
D1_PITER pisze:mateuszsta20, mi kierownicy nie wyrywa ale tam masz chyba wielowachacz? Geometria dobra?
Zgadza sie mam wielowachacz... A czy to cos zmienia?
Czy zmienia Ci nie powiem. Chodziło mi o to że mi nie szarpie na mono-wachaczu może na wielo być inaczej (chociaż wątpie).
mateuszsta20 pisze:Co do geometrii to jest napewno zle ustawione, za dwa tyg beda nowe opony i ustawiana od nowa zbierznosc.
To może być przyczyna.
Jezeli cos sie zmieni po ustawieniu zbieżności to napewno dam znac na forum ... Dzieki za sugestie.


EDIT:

No to okazalo sie ze lewy przedni amor pusil olej...
Teraz pytanie. Gdzie w okolicach Wroclawia zregeneruje gwint KW?

: pn lip 05, 2010 17:39
autor: Fojt
Ja z 2 miechy temu zapodałem do mojego mk4 tdi gwint Ta Technixa i przy małych wybojach dobija mi do konca a skrecony jest do połowy i jestem zrażony jak narazie. Zerknijcie prosze na temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=340206 może mi pomożecie. Z góry dzieki ;)

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw lip 07, 2011 01:09
autor: Striker2
Jakiś czas temu kupiłem od kolegi zawieszenie: amorki bilstein i sprężyny czerwone, widziałem jak wygląda ono na jego mkII ale nie był mi wstanie powiedzieć ile obniża bo kupywał to jego brat, i teraz mam pytanko jaka według was jest to gleba, poniżej foto, z góry dzięki za wypowiedzi
Obrazek

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: czw lip 07, 2011 01:23
autor: MAPET
daj foto z boku a nie takei male i z dup.. strony :P jak dl amnei -40

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: sob lip 09, 2011 23:46
autor: ziomek_k_k
koledzy mam pytanko co zrobic lub czy to normalne ze gwint dobijami tak ze trze kołaa ale nie zawsze tylko jak sa jakies wieksze dołu lub nierównosci mam go sporo podniesione ale chodzi mi o to zeby szedłw dułjeszczea nie tarł . jest to gwint to mts technik golf III variant koła 17" przód 205/40 a tyl215/40 pozdrawiam

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: ndz lip 10, 2011 13:30
autor: k0nr4d
Im niżej, tym gwint będzie twardszy. Tylne opony masz za szerokie. Jak ma gwint MTS, czy TA etc. to będzie tarło i tak, musisz wsadzić gumowe odboje na tłoczysko, żeby zminimalizować tarcie i zaklepać ranty błotniów.

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: ndz lip 10, 2011 14:06
autor: A r t u r
ziomek_k_k,

polecam Gwint Raceland, twardszy od MTS i TA, zobacz na zdjęcie w opisie, przód dość nisko siedzi felga 8 cali szeroka, a nawet rant błotnika nie ruszany, bo nie było potrzeby :cool:
No tyle że na tyle opony za szerokie trochę

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: ndz lip 10, 2011 22:09
autor: ziomek_k_k
ranty mam zaklepane z tyłu a jak wsadze opony 205 na tyl to bedzie róznica ?? gwintu niebede zmieniał bo ten kupiłem jakies pół roku temu i jak miałem miejszefelgi to było git ale teraz na 17 jest juz problem. kolego a te gumowe odboje gdzie dokładnie wsadzic i skad je wziasc ?? bo o ile pamietam w starym zawieszczeniu były jakies gumy czy chodzi o te własnie?? a na przód wtedy tez jakies gumy dac ??

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: pn lip 11, 2011 07:24
autor: baranek&firanka
pany jest zajebiście duży problem mianowicie kupiłem glebę zapakowałem ją fura poszła w dół, ale dziś patrze jakiś zonk tylne opony szorują mi o coś od wewnątrz zaraz w miejscu nalania bieżnika na oponę co to może być?? Chodzi o mk2 opona 175/65 R14

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: pn lip 11, 2011 09:05
autor: D1_PITER
baranek&firanka, pewnie o amortyzator. Chociaż dziwne przy takiej wąskiej oponie.

Ja bym opuścił auto belką w miejscu piasty na cegły i wsadził głowę co zawadza.