Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
tylko pamietaj ze wtedy tracisz gwarancje ;p
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw kwie 29, 2010 19:45
- Lokalizacja: opolszczyzna
- Kontakt:
Czy zmienia Ci nie powiem. Chodziło mi o to że mi nie szarpie na mono-wachaczu może na wielo być inaczej (chociaż wątpie).mateuszsta20 pisze:Zgadza sie mam wielowachacz... A czy to cos zmienia?D1_PITER pisze:mateuszsta20, mi kierownicy nie wyrywa ale tam masz chyba wielowachacz? Geometria dobra?
To może być przyczyna.mateuszsta20 pisze:Co do geometrii to jest napewno zle ustawione, za dwa tyg beda nowe opony i ustawiana od nowa zbierznosc.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw kwie 29, 2010 19:45
- Lokalizacja: opolszczyzna
- Kontakt:
Jezeli cos sie zmieni po ustawieniu zbieżności to napewno dam znac na forum ... Dzieki za sugestie.D1_PITER pisze:Czy zmienia Ci nie powiem. Chodziło mi o to że mi nie szarpie na mono-wachaczu może na wielo być inaczej (chociaż wątpie).mateuszsta20 pisze:Zgadza sie mam wielowachacz... A czy to cos zmienia?D1_PITER pisze:mateuszsta20, mi kierownicy nie wyrywa ale tam masz chyba wielowachacz? Geometria dobra?
To może być przyczyna.mateuszsta20 pisze:Co do geometrii to jest napewno zle ustawione, za dwa tyg beda nowe opony i ustawiana od nowa zbierznosc.
EDIT:
No to okazalo sie ze lewy przedni amor pusil olej...
Teraz pytanie. Gdzie w okolicach Wroclawia zregeneruje gwint KW?
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 16:00 przez mateuszsta20, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja z 2 miechy temu zapodałem do mojego mk4 tdi gwint Ta Technixa i przy małych wybojach dobija mi do konca a skrecony jest do połowy i jestem zrażony jak narazie. Zerknijcie prosze na temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=340206 może mi pomożecie. Z góry dzieki
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Jakiś czas temu kupiłem od kolegi zawieszenie: amorki bilstein i sprężyny czerwone, widziałem jak wygląda ono na jego mkII ale nie był mi wstanie powiedzieć ile obniża bo kupywał to jego brat, i teraz mam pytanko jaka według was jest to gleba, poniżej foto, z góry dzięki za wypowiedzi
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
daj foto z boku a nie takei male i z dup.. strony jak dl amnei -40
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
-
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:55
- Lokalizacja: Pomorze
- Kontakt:
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
koledzy mam pytanko co zrobic lub czy to normalne ze gwint dobijami tak ze trze kołaa ale nie zawsze tylko jak sa jakies wieksze dołu lub nierównosci mam go sporo podniesione ale chodzi mi o to zeby szedłw dułjeszczea nie tarł . jest to gwint to mts technik golf III variant koła 17" przód 205/40 a tyl215/40 pozdrawiam
Mój Variant
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Im niżej, tym gwint będzie twardszy. Tylne opony masz za szerokie. Jak ma gwint MTS, czy TA etc. to będzie tarło i tak, musisz wsadzić gumowe odboje na tłoczysko, żeby zminimalizować tarcie i zaklepać ranty błotniów.
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
ziomek_k_k,
polecam Gwint Raceland, twardszy od MTS i TA, zobacz na zdjęcie w opisie, przód dość nisko siedzi felga 8 cali szeroka, a nawet rant błotnika nie ruszany, bo nie było potrzeby
No tyle że na tyle opony za szerokie trochę
polecam Gwint Raceland, twardszy od MTS i TA, zobacz na zdjęcie w opisie, przód dość nisko siedzi felga 8 cali szeroka, a nawet rant błotnika nie ruszany, bo nie było potrzeby
No tyle że na tyle opony za szerokie trochę
-
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:55
- Lokalizacja: Pomorze
- Kontakt:
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
ranty mam zaklepane z tyłu a jak wsadze opony 205 na tyl to bedzie róznica ?? gwintu niebede zmieniał bo ten kupiłem jakies pół roku temu i jak miałem miejszefelgi to było git ale teraz na 17 jest juz problem. kolego a te gumowe odboje gdzie dokładnie wsadzic i skad je wziasc ?? bo o ile pamietam w starym zawieszczeniu były jakies gumy czy chodzi o te własnie?? a na przód wtedy tez jakies gumy dac ??
Mój Variant
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177
-
- Mały gagatek
- Posty: 107
- Rejestracja: wt wrz 14, 2010 17:24
- Lokalizacja: Lębork
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
pany jest zajebiście duży problem mianowicie kupiłem glebę zapakowałem ją fura poszła w dół, ale dziś patrze jakiś zonk tylne opony szorują mi o coś od wewnątrz zaraz w miejscu nalania bieżnika na oponę co to może być?? Chodzi o mk2 opona 175/65 R14
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
baranek&firanka, pewnie o amortyzator. Chociaż dziwne przy takiej wąskiej oponie.
Ja bym opuścił auto belką w miejscu piasty na cegły i wsadził głowę co zawadza.
Ja bym opuścił auto belką w miejscu piasty na cegły i wsadził głowę co zawadza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości