Strona 117 z 128
: pt kwie 23, 2010 14:15
autor: KoguT
a wracając do TaTechnixa...
zauważyłem to montując gwint do Gofera
a mianowicie. zakładając tylne kolumny nalezy zwrócić uwage na tulejki które wchodzą w poduszki.
te które są sprzedawane w komplecie z gwintem są okolo 1cm dłuższe od ori VW przec co poduszka górna nie jest wystarczająco dobrze dociśnięta do kielicha.
samochod zachowuje sie troche dziwnie w zakrętach z racji zbyt słabego mocowania górnego kolumny. jest nie stabilny i wydaje sie ze dupcia troche ujezdza gdy przykozłuje w zakręcie.
po zmianie obie poduszki dokręcone do oporu i idealnie sie ułożyły w kielichu.
efekt?
stuki związane ze zbyt luznym zawiasem zniknęły a tył juz nie ucieka
poniżej fota tolejek
długa - Technix, krótka - ori VW
mowa o kolumnach do mk2/mk3 na tył
: wt kwie 27, 2010 20:12
autor: berti666
Pytanko : widze ze sa zestawy kitu po 600zl na allegro 40/40 i 60/40 jedna cena(
http://allegro.pl/item1000060968_vw_gol ... rtowe.html).
CHcialem kupic springi ale jak mam amorki zaraz wymieniac to mi sie to niekalkuluje.
.
Mogl by ktos wrzucic foty na takim zestawie, jakie wrazenia z jazdy i czy wogole sie oplaca ta-technixa? ?? Ja mam fele 15 195/50 szczegolnie chodzi mi o 60/40 bo parking przed praca mam tragiczny i ciekawy jestem czy dam rade tam wjechac ;p. No i czy niebedzie tarcia opony o nadkola na hopkach bo w mojej okolicy ich bardzo duzo. I czy z silnikiem diesla siadzie nizej??
: wt kwie 27, 2010 20:42
autor: Kri$
195/50/r15 z et37 miesci sie ladnie w nadkolu. Ja mialem glebe wlasnie do takich kol i nic nie tarlo.
: wt kwie 27, 2010 20:50
autor: cookies
berti666, Ja mam 15" 195/50 Et 35 i 25 -40/40 i nic nie obciera jeszcze jest duzo miejsca - mts jezdzi sie super nie jest twardo
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/281/8d42b9df316b3e4dmed.jpg)
: czw kwie 29, 2010 00:03
autor: xhat
dołącze się do debaty o gwincie TA-Technix bo chce do siebie założyć jakiś gwint i nie wiem czy się w to pchać?? czy lepiej jakigoś H&R czy FK czerwony. Jeżdże szybko i trzymanie w zakrętach dla mnie to priorytet. Narazie mam jakiś twardy zawias z niemiec z przodu -60 a tył to eibach raczej też -60
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
tylko że to KIT a nie gwint:/ więc czy TA-Technix nada się do szybkiej jazdy po nierównych drogach??
: czw kwie 29, 2010 00:10
autor: popielasty
xhat, w sobotę zakładam MTS Techa. Chłopaki co się na sprawie znają po dzisiejszych oględzinach na sucho zawiasu, w rękach, mówili że raczej nie będzie z tym tragedii (dosyć sztywny), jak będzie na aucie powiem Ci w sobotę
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
też czasem lubię szybciej polecieć zakręt
ogólnie już kilka osób mówiło MTS > TA TECHNIX
: czw kwie 29, 2010 00:28
autor: xhat
no właśnie szukam jakiś porad i czytam wszystko co o tym jest heh ale w większości to nie wypowiadają się ci co jeżdżą/jeździli na tym zawiasie.Ale po tym co czytałem to myśle że mts lepszy. Narazie nie mam kwitu na markową zawieszkę dlatego pytam czy w ogóle warto się w to pchać.To czekam na odp jak pojeździsz na tym zawiasku:)
: czw kwie 29, 2010 00:58
autor: popielasty
zdam relację, ciekawi mnie tylko czy na podwórko wjadę
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
: czw kwie 29, 2010 08:51
autor: KoguT
latam na technixie od 2 miesiecy i jestem zadowolony
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: ndz maja 02, 2010 10:05
autor: popielasty
wczoraj założony MTS :> powiem tak, z tyłu można zejść bardzo nisko. mam go ustawionego gdzieś ponad połowę w górę i jest malutka szczelina tak aby nie tarło. z przodu tak samo. można go nisko postawić. dosyć sztywny, ale komfortowy. nic nie puka nic nie stuka. jeśli ktoś chce zobaczyć jak wygląda na aucie i mała fotorelacja z montażu to zapraszam do mnie do tematu -> klik na jettę w podpisie i ostatania strona tematu! oceniajcie. jak dla mnie bomba, wrażenia z jazdy niesamowite ;d
: ndz maja 02, 2010 19:12
autor: D1_PITER
Dobra gleba nie jest zła
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: wt maja 11, 2010 00:18
autor: KemotZabrze
TA na początku to rzeczywiście taczka, na oponach 175/45 jeździło się tragicznie, ale po pół roku użytkowania dosyć się rozbił i można powiedzieć, że jeździ się "komfortowo" fakt, że od czasu założenia gwintu wymieniałem już sworznie, wahacze, końcówki drążków, urwałem hokej, zerwałem pas przedni, a o wyglądzie miski olejowej nie będę nawet wspominał i jak widze koleiny to aż sie cały spinam, mimo że do ziemi od hokeja mam jakieś 8cm, to jednak w zakrętach jestem dużo pewniejszy za auto, no i nie przyrysuje lusterkiem o asfalt jak na normalnym zawiasie
: śr maja 12, 2010 01:35
autor: saduwa
popielasty pisze:dosyć sztywny, ale komfortowy
mts
mts w mk4 bdb gwint ale jak ktos mysli o duzej glebie to troche zamiekki
na muldach pojedziesz troche szybciej i juz spodem ociera
: czw maja 13, 2010 03:29
autor: BBrokers
gdzie w PL moge zakupic gwint supersporta albo KW do mk1 ?
lub inny jakis troche ,,lepcieciejszy ,, wazne zeby duzo mozna było zjechac w doł i zeby byl raczej twardy z nastawieniem na bardzo twardy