Strona 114 z 128

: śr kwie 14, 2010 21:53
autor: 007yankes
k0nr4d pisze:Od 60 do nawet 120zł
i co sie powinno znalesc w tej cenie jakie zabiegi??

katy zbierznosc i cos jeszcze??
jakies wydruki dostane czy cos??

: śr kwie 14, 2010 21:54
autor: Fox_00
007yankes, ja dostałem wydruk przed i po ...
W tym jest zbieżność i kąty pochylenia kół

: śr kwie 14, 2010 21:58
autor: 007yankes
Fox_00 pisze:ja dostałem wydruk przed i po ...
czyli to zalezy od warsztatu... bo nie musza... tak??

: śr kwie 14, 2010 21:59
autor: shift
a panowie, powiedzcie czy po wstawieniu rozpórki górnej przód ustawić kąty, czy nic się nie zmieni? Rozpórka będzie montowana na podniesionym aucie.

: śr kwie 14, 2010 22:00
autor: Fox_00
007yankes pisze:czyli to zalezy od warsztatu... bo nie musza... tak??
Nawet Ci szczerze powiem że nie wiem czy muszą czy nie :blush:
ja za każdym razem jak byłem na ustawianiu to mi dawali wydruki ...

: śr kwie 14, 2010 22:03
autor: berti666
007yankes, tylko pamietaj zeby miec fele z rantem zeby mogl diagnosta przyrzady zamocowac, bo ja kiedy w srodku lata musialem zimowki zakladac ;p

: śr kwie 14, 2010 22:05
autor: Fox_00
007yankes, tylko pamietaj zeby miec fele z rantem zeby mogl diagnosta przyrzady zamocowac, bo ja kiedy w srodku lata musialem zimowki zakladac ;p
heh a w sumie zmieniając z jednego rozmiaru na drugi to trzeba jechać na ustawienie ;) no chyba że zimówy i letnie miałeś takiego samego rozmiaru :P

: śr kwie 14, 2010 22:07
autor: adamgti
Fox_00 pisze:zmieniając z jednego rozmiaru na drugi to trzeba jechać na ustawienie
pierwsze słyszę, a co ma piernik do wiatraka?

: śr kwie 14, 2010 22:07
autor: berti666
[/quote]heh a w sumie zmieniając z jednego rozmiaru na drugi to trzeba jechać na ustawienie ;) no chyba że zimówy i letnie miałeś takiego samego rozmiaru :P[/quote]


Tzn ze jak z 14 przekladam sie na 15 trzeba ustawiac od nowa??

: śr kwie 14, 2010 22:08
autor: 007yankes
berti666 pisze:tylko pamietaj zeby miec fele z rantem
to porysuja mi cale moje polerowane malenstwa... ;((

a rozporke jak sie zaklada na uniesionym czy jak auto stoi na kolach??

: śr kwie 14, 2010 22:09
autor: Fox_00
berti666 pisze:Tzn ze jak z 14 przekladam sie na 15 trzeba ustawiac od nowa??
według prawa diagnosty zajmującego się tym to owszem :)
quattro pisze:pierwsze słyszę, a co ma piernik do wiatraka?
tak jak wyżej :)

Zmieniają się już minimalnie kąty itp, co na kompie od razu widać u nich :)
wiadomo, nie szkodzi to w jeździe i nie ździera opon, ale niby od razu powinno się poustawiać wszystko :)
nie tyle zbieżność co kąt :)

: śr kwie 14, 2010 22:10
autor: berti666
007yankes, nic ci nieporysuja tylko naklada na rant zeby sie trzymaly przyrzady

[ Dodano: 14 Kwi 2010 22:11 ]
Fox_00 pisze:według prawa diagnosty zajmującego się tym to owszem :)
CHyba wedlug prawa rynku i zarobkow ;p ale pierwsze slysze;p

: śr kwie 14, 2010 22:12
autor: adamgti
Fox_00 pisze:mieniają się już minimalnie kąty itp, co na kompie od razu widać u nich :)
wiadomo, nie szkodzi to w jeździe i nie ździera opon, ale niby od razu powinno się poustawiać wszystko :)
nie tyle zbieżność co kąt
maszyna jest bardzo czula ale podczas jazdy mysle ze nie robi to różnicy, pomysl, np masz 14 cali felge zimowa z opona 55 a letnia 15/45 wiec raczej na obwodzie roznicy nie robi, tam mi sie wydaje

: śr kwie 14, 2010 22:12
autor: Fox_00
berti666 pisze:CHyba wedlug prawa rynku i zarobkow ;p ale pierwsze slysze;p
a możliwe i że tak :P hehe ja tam specjalistą nie jestem więc mówię to co wiem o tym :)
ale tak słyszałem od kilku ludzi :) ale ile w tym prawdy to nie wiem :P