Strona 109 z 128

: pt lut 26, 2010 18:37
autor: FisheR
Chciałbym się podzielić moimi wrażeniami po założeniu gleby (dzisiaj zakładana), być może nie będzie to obiektywna opinia, bo nigdy nie miałem sportowego zawieszenia ani na takowym nie jeździłem także nie mam z czym porównać. Zestaw jaki założyłem do mk4 to amorki MTS i sprężyny Eibach z serii Pro Kit Sportline -40/-35. Po pierwsze jest za twardo, po drugie jest za twardo i po trzecie jest za twardo :) Maskara ja nie wiedziałem co to słowo oznacza tak naprawdę dopóki się sam nie przekonałem :) Naczytałem się na forum i dlatego tak sobie zaplanowałem, że zestaw miał być w miarę komfortowy, pisaliście że amorki MTS są średnio twarde, a sprężyny Eibach są najbardziej komfortowe i porównywalne do oryginalnych. Tymczasem jak jadę to odczuwam każdą najmniejszą nierówność, a po autostradzie A4 to myślałem, że zaraz odlece na tych nierównościach w życiu bym nie pomyślał że ta autostrada jest taka krzywa :) ) Nawet mechanik się smiał " Panie weź pan ręką spróbuj go rozhuśtać przecież to beton " Dobra przyznam wizualnie fajnie wygląda, trzyma się drogi jak nigdy, ale jakbym miał zakładać drugi raz to bym nie założył albo tylko same springi. Teraz się już nie wycofam bo za dużo kasy w to poszło. Może się przyzwyczaję, ale na razie jest maskara. Post ku przestrodze dla laików tuningu którym również marzy się gleba :)
w mk2 mialem TA techixa i byl w miare twardy a do mk4 bede zakladal MTSa bo niby bardziej miekki od TA??chodzi o gwinty oczywiscie :bigok:

: pt lut 26, 2010 18:53
autor: Yaro1981
castillo20, zacznijmy od tego ze gleba to sie zaczyna tak powiedzmy od -60 -80 to co ty masz to tylko lekkie obnizenie wiec nie marudz ze jest twardo :grin: troche pojezdzisz to sie przyzwyczajisz

: pt lut 26, 2010 19:02
autor: Toshiba
Conscious pisze:MTSa bo niby bardziej miekki od TA
Kolega ma w MK3 gwint MTS, duże felgi i opony naciągnięte to mówi, że jest beton jak skur... :) Ale obniżenia większego niż 50-60 nie ma na bank.

: pt lut 26, 2010 19:04
autor: FisheR
nie wiem czy jest roznica w gwintach do mk2 mk3 i mk4 tej samej firmy??

: pt lut 26, 2010 19:07
autor: Młoda
castillo20, Wybacz, ze napisze, ale rozśmieszył mnie Twój post - oczywiście w pozytywnym sensie :grin:
castillo20 pisze:Tymczasem jak jadę to odczuwam każdą najmniejszą nierówność, a po autostradzie A4 to myślałem, że zaraz odlece na tych nierównościach w życiu bym nie pomyślał że ta autostrada jest taka krzywa :) ) Nawet mechanik się smiał " Panie weź pan ręką spróbuj go rozhuśtać przecież to beton "
Jak będziesz musiał zmienić bo np amor wyleje bądź gaz się ulotni w zależności od firmy - nie zagłębiam się aż nad to ;) To dopiero będziesz narzekać, przy zmianie na inny zawias, stwierdzisz, ze pływa dopóki się nie ułoży :helm:
herbiasty pisze: Pozniej nawet bol nerek i nieprzyjemne skurcze zoladka przy najechaniu na hopke przestaja przeszkadzac ;P
Tam ból nerek to jest pryszcz przy jeździe na porodówkę po największych dziurach, gdy skurcze mocno dawały się we znaki, co 1,5 minuty, za to szybciej się rodzi - autopsja :grin:

: pt lut 26, 2010 21:15
autor: KriSSo
castillo20 pisze:sprężyny Eibach z serii Pro Kit Sportline -40/-35
Nie Kolego, albo pro kit, albo sportline. Sprężyn pro kit sportline mieć nie możesz, bo to dwa różne zestawy, chyba że pomieszałeś i masz przód od innego zestawu i tył od innego.
castillo20 pisze:Po pierwsze jest za twardo, po drugie jest za twardo i po trzecie jest za twardo
No niestety, tak już pozostanie. Na pro kit miałbyś większy komfort (zakładam, że wstawiłeś czerwone sportline 50/30). Sądzę, że z czasem się przyzwyczaisz i będzie już okej. Wiesz, podobny szok jest w drugą stronę - po wrzuceniu serii z powrotem. Wtedy masz wrażenie, że na serii się kompletnie nie da jeździć, a każdy zakręt to śmierć w oczach :).

: sob lut 27, 2010 11:03
autor: Castillo
Amorki kupiłem nowe, ale sprężyny używane, faktycznie są czerwone, sprzedawca sprężyn zarzekał się że siądzie -40/35 ale faktycznie siadło chyba więcej stąd ten szok :) http://www.allegro.pl/item888914114_spr ... kazja.html

: sob lut 27, 2010 11:07
autor: Alvaro_
Panowie jak myślicie można juz zakłądać setup letni czyt. niższy ??

: sob lut 27, 2010 11:41
autor: k0nr4d
Najlepiej nie zmieniać na zimę i nie będzie takich problemów :P Zakładaj, pół metra śniegu już na pewno nie dowali :)

: ndz lut 28, 2010 23:59
autor: D1_PITER
Alvarees pisze:Panowie jak myślicie można juz zakłądać setup letni czyt. niższy ??
Oczywiście, tylko uważaj na dziur bo można niezłego kill'a wyłapać :P

: śr mar 03, 2010 08:56
autor: Deft-on
Alvarees pisze:Panowie jak myślicie można juz zakłądać setup letni czyt. niższy ??
Ja czekam jeszcze do końca marca , jak kolega pisał wyżej, licze że przez ten czas nieco uporają się z tym sitem na drogach, które się pojawiło jak snieg stopniał :)

: śr mar 03, 2010 17:31
autor: Rafał Jahre
MTS technik 40/35mm zakadał ktoś to na mk3 GTI 16V. jak to wyglada, ma ktos jakieś foty?? wogule dobre jest to zawieszenie???

: sob mar 06, 2010 10:58
autor: mateusz2307
witam panowie mam nowy tani sposub na obniżenie autka. wystarczą 4 zaciski do linek i jedna oś obniżona. za małą kase.

: sob mar 06, 2010 11:04
autor: shift
mateusz2307 pisze:witam panowie mam nowy tani sposub na obniżenie autka. wystarczą 4 zaciski do linek i jedna oś obniżona. za małą kase.
gratuluje druciarskiego pomysłu