Strona 107 z 128

: sob sty 30, 2010 14:28
autor: adamgti
Lanzar, oczywiście że sie da podnieść wyżej niż seria z tym że tak jak kolega D1_PITER, mówi czasami jak nakrętka się zaciśnie to jest masakra, raz pół dnia się męczyliśmy żeby odkręcić...

: sob sty 30, 2010 14:34
autor: D1_PITER
adamgti pisze:Lanzar, oczywiście że sie da podnieść wyżej niż seria z tym że tak jak kolega D1_PITER, mówi czasami jak nakrętka się zaciśnie to jest masakra, raz pół dnia się męczyliśmy żeby odkręcić...
Oczywiście.. nie :) U mnie na maxa do góry pokręcony gwint to nadal jakieś 2cm mniej niż seria. A to przez skrócony skok amortyzatora głównie.

Ja mówię o kręceniu niezapiecoznymi nakrętkami. To też jest męka. Dużo kręcenia w niewygodnej pozycji. W dodatku od połowy do góry trzeba skręcać sprężynkę pomocniczą co daje dodatowy opór. No chyba że by użyć ściągacza do sprężyn to pozostaje tylko to pierwsze.

Przy ustawieniach na dolnym końcu gwintu powyższego problemu nie ma bo wszystko jest luźne :P GLEBA!

: sob sty 30, 2010 14:39
autor: adamgti
D1_PITER pisze:Oczywiście.. nie
zależy o jakich zawieszeniach mówimy, ja mówię np o mts technics i wiem ze pójdzie wyżej niż seria

: sob sty 30, 2010 14:43
autor: k0nr4d
zależy o jakich zawieszeniach mówimy, ja mówię np o mts technics i wiem ze pójdzie wyżej niż seria
Zależy od ciężaru auta. MTSy są chyba robione na jedno kopyto bez rozróżnienia na nacisk na oś, więc wiadomo, że mk3 VR6 przy najwyższym ustawieniu gwintu MTS będzie siedziało niżej od mk3 1.4...

: sob sty 30, 2010 14:47
autor: adamgti
k0nr4d pisze:Zależy od ciężaru auta. MTSy są chyba robione na jedno kopyto bez rozróżnienia na nacisk na oś, więc wiadomo, że mk3 VR6 przy najwyższym ustawieniu gwintu MTS będzie siedziało niżej od mk3 1.4...
dokładnie, ale my mówimy o mk2 w którym najcieższym silnikiem był dyzel :)

: sob sty 30, 2010 14:49
autor: k0nr4d
No ok, ja tylko przykład podałem :) W mk2 sytuacja jest taka sama, przy każdym silniku będzie różnica w wysokości na tym samym zawieszeniu.

: sob sty 30, 2010 14:50
autor: adamgti
k0nr4d pisze:W mk2 sytuacja jest taka sama, przy każdym silniku będzie różnica w wysokości na tym samym zawieszeniu.
zgadza się... ja mam porównanie na najniższej klasie gwintu, a wiadomo jakiś HR czy Weitec ma zupełnie inna spesyfikacje, wtedy może i nie koniecznie będzie wyżej niż seria

: sob sty 30, 2010 16:05
autor: 89neo
A tak apropops, który gwint za rozsądne pieniądze ok 1k najlepszy? MTS, Technix,H&R,Weitec:>

: sob sty 30, 2010 16:08
autor: k0nr4d
89neo pisze:,H&R,Weitec
Znajdź mi taki nowy za jednego kanta, to skrzynkę piwa dostaniesz :)

W cenie do tysiaka wszystkie gwinty są takie same, różnią się nazwą, więc wybierz co uważasz.

: sob sty 30, 2010 16:10
autor: 89neo
mhm, a od około ilu zł zaczynają się gwinty z reg twardością?

P.S. Za ile chodzą H&R i Weitec:>

: sob sty 30, 2010 17:23
autor: A r t u r
89neo pisze:P.S. Za ile chodzą H&R i Weitec:>
wieteca najtańszy zestaw do golfa to około 2200 , później to 2800 a najwyższa półka weiteca to 3800 zł :chytry:

ps. ja za same springi to dałem 700 zł, trochę czasami żałuję że nie wziąłem gwinta takiego za 1000, na moją jazdę pewnie by starczyły

: sob sty 30, 2010 17:57
autor: Lanzar
Dzięki chłopaki, teraz mogę powiedzieć że co nieco wiem na ten temat, teraz pozostało czekać do wiosny i szukać jakiegoś passata albo mk3 z dobrym VR6...

: śr lut 17, 2010 21:16
autor: Castillo
Mam pytanko bo jestem zielony w sprawie zawieszenia, kupiłem sobie do mk4 amorki MTS oraz sprężyny Eibach, ale w zestawie nie było osłon i odbojów, no i właśnie co w takim wypadku: koniecznie trzeba nowe kupić bo się szybko zużywają czy wystarczy przełożyć z oryginalnego zawieszenia

: śr lut 17, 2010 21:30
autor: k0nr4d
Jeśli w starym zawieszeniu te gumy są w dobrym stanie, to możesz je przełożyć :)