Strona 106 z 128

: śr sty 27, 2010 13:57
autor: cookies
irek19881104, spisz nr tak jak mówia , ja mam -40/35 wiec sobie porównaj

Obrazek
Obrazek
Obrazek

: śr sty 27, 2010 14:25
autor: mateusz2307
irek19881104 pisze:Jaka jest Żywotnosc tych gum?? nie zuzywaja sie szybko??

niewiem dokładnie musiał bys napisac na allegro kto je kupił

: czw sty 28, 2010 00:24
autor: kam
witam wszystkich, mam takie pytanko jestem od niedawna posiadaczem golfa mk3, kilka dni temu wysiadł mi amorek (tyl) czeka mnie wymiana więc teraz pytanie do was:
czy bardziej mi się opłaca wymienić amortyzatory tył na krótsze ? i ew. na wiosnę w momencie gdy będę miał środki na to (teraz ciężko trochę z praca - mrozy), obniżenie przodu? czy nie zawracać sobie głowy takim wymienianiem "na raty" i teraz kupić ori i na wiosne wymienić całość na coś niższego?
pozdrawiam i proszę o poradę

: czw sty 28, 2010 00:35
autor: adamgti
kam pisze:witam wszystkich, mam takie pytanko jestem od niedawna posiadaczem golfa mk3, kilka dni temu wysiadł mi amorek (tyl) czeka mnie wymiana więc teraz pytanie do was:
czy bardziej mi się opłaca wymienić amortyzatory tył na krótsze ? i ew. na wiosnę w momencie gdy będę miał środki na to (teraz ciężko trochę z praca - mrozy), obniżenie przodu? czy nie zawracać sobie głowy takim wymienianiem "na raty" i teraz kupić ori i na wiosne wymienić całość na coś niższego?
pozdrawiam i proszę o poradę
jeżeli masz tyle kasy to możesz bawić sie w półśrodki, wymieniać teraz na ori a później glebić... ale uważam że skoro chcesz obniżać golfa to nie ma to najmniejszego sensu

: czw sty 28, 2010 10:43
autor: kam
adamgti pisze: jeżeli masz tyle kasy to możesz bawić sie w półśrodki, wymieniać teraz na ori a później glebić... ale uważam że skoro chcesz obniżać golfa to nie ma to najmniejszego sensu
zauważ że jeżeli obniżę sam tył to przód będę miał wyżej niż tył.. przez jakiś czas.. ale bedzie to taki "odwrócony klin"

: czw sty 28, 2010 10:46
autor: herbiasty
raczej motorowka ;d :helm: :helm: :helm:

: pt sty 29, 2010 01:23
autor: irek19881104
COOKIES
Dzieki za zdjecia do porównania ;) jutro sprawdze te numery :grin: a teraz widze po zdjeciach ze napewno moje jest nizsze... jesli jest -60/60 to musze zmienic na 40/40
Pozdrawiam :D

: pt sty 29, 2010 11:27
autor: Lanzar
Witam wszystkich! Mam takie pytanko, bo chcę na wiosnę wsadzić do swojego MK2 silniczek VR6 i przy okazji zmienić zawias na jakiś sportowy i tu Moje pytanie do fachowców co sądzicie o czymś takim "TA-Technix" http://www.allegro.pl/item901419922_zaw ... chato.html czy jest OK???? a może jakieś inne propozycje?? dam rade kupić coś tak do 1000zł??

Pozdrawiam

: pt sty 29, 2010 15:07
autor: adamgti
kam pisze:zauważ że jeżeli obniżę sam tył to przód będę miał wyżej niż tył.. przez jakiś czas.. ale bedzie to taki "odwrócony klin"
to fakt, ale dwa razy inwestować w zawias to troche nie bardzo...

: pt sty 29, 2010 17:15
autor: KoguT
Lanzar pisze:"TA-Technix" http://www.allegro.pl/ite...3_belchato.html czy jest OK????
ja nie nazekam :grin:

: sob sty 30, 2010 00:02
autor: Lanzar
A jeszcze jedno pytanko: Czy jak założę zawias gwintowany to da się podnieść auto aby stało wyżej niż seria?? czasami na jakieś rybki podjechać czy coś to by się przydała terenówka :P

: sob sty 30, 2010 09:27
autor: Virus177
na gwincie raczej nie zrobisz wyzej niz seria pozatym nie moza jezdzic na najwyzszym poziomie gwintu bo mocno dostaje po dupci i sie po jakims czasie wylewa :grin:

: sob sty 30, 2010 10:26
autor: Lanzar
aha, Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam!

: sob sty 30, 2010 14:25
autor: D1_PITER
Lanzar, nie myśl też sobie że kręcenie gwitnem to taki banał, że przed rybkami sobie auto podniesiesz :P