Strona 104 z 128

: sob sty 16, 2010 17:23
autor: KrzychuGT
ehhhh...bilans jazdy na glebie podczas zimy... ---> rozwalona w drobny mak dolna plastikowa osłona silnika, której resztki walają się gdzieś po Wrocku :grin:
co nie zmienia faktu, że gleba zostaje...ba na wiosnę wchodzi gwint i będzie jeszcze niżej :grin:

PS: ma ktoś na zbyciu takową osłonę? :helm:

: pn sty 18, 2010 11:24
autor: Madoń
Już założylem glebe, do tego najnormalniejsze odboje. Odboje są elegancko mięciutkie, nie dobija i jeździ się super bez ich przycinania :) To tyle jak się jeździ a jak wygląda można zerknąć w moim temacie :helm:

: ndz sty 24, 2010 21:05
autor: Toshiba
Jakie opinie są o tym zawiasie?

http://moto.allegro.pl/item898157189_za ... _nowe.html

: ndz sty 24, 2010 23:49
autor: zorro89
Toshiba, 599,00 zł za komplet nie lepiej za 200zl wiecej gwinta?

: pn sty 25, 2010 00:10
autor: Toshiba
No tak, tylko gwint wtedy używany :) A ja do zawieszenia nie wkładam nigdy nic używanego.

: pn sty 25, 2010 00:11
autor: zorro89
no to w tym wypadku mogl bys sie poswięcic bo duzo lepsza opcja ;)

: pn sty 25, 2010 02:21
autor: Toshiba
zorro89, to prawda. Ale jeśli sprężyna w gwincie się zużyje to klapa. Regeneracja dużo kosztuje, bo chyba nie ma wymiennych samych sprężyn.

: pn sty 25, 2010 21:04
autor: Arn_Old
Toshiba, za niecałego tysiąca kupujesz gwinta MTS-technic z 2 letnią gwarancją a sądzę że wytrzyma dłużej :bajer: więc nie masz się co martwić o to kiedy będzie wymagał regeneracji :bigok:

: pn sty 25, 2010 21:38
autor: Toshiba
Arn_Old, racja. 200 zł różnicy... Ale boję się, że będzie za twardo na tych MTS-ach. A kit jest bardziej komfortowy, że tak powiem...

: pn sty 25, 2010 21:59
autor: Arn_Old
Jeśli nie opuścisz na maxa to za twardo być nie powinno, chociaż ja wychodzę z założenia- nigdy nie jest tak nisko żeby nie mogło być jeszcze niżej :helm: no chyba, że zderzak zaprze o glebę :grin: kit obniża na stałe, a co wtedy kiedy będziesz chciał zejść niżej, zabawa ze springami, a gwint ustawiasz jak Ci pasuje. Takie jest moje zdanie, bo jestem zwolennikiem gwintu ale decyzja należy do Ciebie :bigok:

: pn sty 25, 2010 23:24
autor: Toshiba
Arn_Old, dzięki. Więc będę brał gwint :) Różnicy aż tak wielkiej nie ma, ale warto dołożyć.

: pn sty 25, 2010 23:42
autor: Arn_Old
Dobra decyzja! :D kiedyś też miałem ten dylemat wybór padł na gwint i nie żałuję

: pn sty 25, 2010 23:47
autor: New_Man
Pytanie do was. Słyszałem że jak zakłada się gwinta to pierwsze co razem z gwintem to poliuretany w wahacze bo zwykłe nawet nówki elementy zawieszenia przedniego może wytyrać w kosmos... Co o tym sądzicie ? bo gwint jest , a za dużo wydatków żeby jeszcze poliuretan kupować , a mam nowe el. zawiasu przedniego :D Gleba będzie soczysta bo szykują się albo szerokie 13 albo w ostateczności szerokie 14 :D

: wt sty 26, 2010 09:53
autor: szczep
poliuretan pewnie dłużej wytrzyma no ale też cena konkretniejsza :helm: mam gwint prawie od roku i wszystkie elementy zawieszenia seryjne i nic nie puka nie stuka, jak wkładałem zawias to zmieniłem tylko poduszki amorów na nówki