Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Sztywność na zakrętach zależy też od tego czy każde koło osobno ma zawory czy osiami jest połączone sterowanie. Ja mam z tyłu oś na 1 zaworze do góry i na 1 zaworze w dół zrobione i u mnie mocno się buja, muszę się wreszcie zebrać i zrobić by oba koła były osobno sterowane zaworami i wtedy rzetelnie będę mógł Wam napisać jaka jest różnica na air i na zwykłym zawiasie.
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 21:50 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
tomek08 pisze:można zrobić taki bajer, że w zakrętach by dopompowywało to koło które jest bardziej obciążone. Nawet już wiem jak.
Buja dlatego ze tak jak mówi 1 6 D, na oś są zastosowane tylko dwa zawory, jeden na spuszczanie, jeden do pompwania, co za tym idzie gdzy wpadniemy prawym kołem w dziure to powietrze przewodami poleci nam do lewego i tak bedzie sie działo dopuki nie wyjedziemy na prosta i koła się nie ustawią na tym samym poziomie, przy zastosowaniu osobnych zaworów na koło, mamy obieg zamkniety i praca lewego nie wpłyna w rzadnym wypadku na prace w prawym kole :green_fuck:
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Jak bym domniemywał to bym nic nie pisał .Grzeniu z forum Cultstyle miał Air i wywalił spytaj dla czego ......Luq@sz pisze:1 6 D, czekam w takim razie na relację od kogoś kto uzytkuje a nie tylko opiera się na domniemaniach
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 18:00 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 2 razy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Nie wiem kolego .1 6 D pisze:Dj Darecki, a jak miał sterowanie zrobione, oddzielne zawory na każde koło czy na osie?
Wg mnie sterowanie powietrzem będzie za wolne żeby jadąc szybko po dziurach wyrównało ciśnienia w kołach przeciwległych .
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Chodzi mi o to czy miał 2 zawory na koło czy 2 zawory na oś zrobioną regulacje wysokości. Bo to robi dosyć sporą różnice w prowadzeniu.
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 18:45 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
1 6 D, nie wplątuj się w bezsensowną rozmowe typu bo wujek od cioci babci Henryki mówil... Wiesz na czym sparawa stoi, jesli ktos miał źle zrobiony układ to trudno, wtedy lepszym wyjsciem jest założyc gwint Tylko szkoda że brak wiedzy potem jest powielany :green_fuck:
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
A jak jest dobrze zrobiony układ? jak to wszystko samoróbki . I wielkie gdybanie. Gwint to gwint ,a air to air 2 różne rzeczy . Nie długo Dj Bros odpali u siebie Air i będzie można pogadać jak się jeździ.wojtek_sari pisze:jesli ktos miał źle zrobiony układ to trudno
Ps. 1 6 D, 3 zawory na oś .
PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 19:50 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Chyba air tylko do lansu jest, a nie do codziennej jazdy. Miałem już zbierać kasę na air'a ale ja używam samochód na co dzień i zrezygnowałem.Luq@sz pisze:i dalej nikt nie potrafi odpowiedzieć jak się śmiga na iairze przy stosownych prędkościach ? czyżby wszystkie airy były m0ontowane do motorków 1,4 ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości