Strona 2 z 2

Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: pn mar 10, 2014 21:19
autor: meiker
Wystarczy kupić te sprężyny -40mm i org amorki i będzie OK.
Ja robię tak samo bo nie chcę mieć auta sztywnego na maxa, a obniżyć muszę bo autko na 18 tkach staje... :D

Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: śr mar 12, 2014 08:53
autor: kipuRRR
Ja bym polecał zaczaić się na używkę kw, dużo nie kosztuję w porównaniu do nowych, ja 2 miesiące temu wygrałem aukcję za 600zł gwintu kw i jestem zadowolony śmiga jak wariat : )

Re: Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: ndz kwie 13, 2014 21:36
autor: DzidaP
Shmatan pisze:Ja jestem zadowolony z fk [...]
Ile już na FK śmigasz? Mają fajną cenę i sporą regulację. Teraz czeka mnie wymiana amortyzatorów i sprężyn jednak nie mam jeszcze felg. Warto wstawić już teraz odkręcony gwint a jak będzie koło to obniżyć? Gwint ma taką samą żywotność jak normalne zawieszenie? Myśląc przyszłościowo... :jezor:
meiker pisze:Wystarczy kupić te sprężyny -40mm i org amorki i będzie OK.
Ja robię tak samo[..]
Już to zrobiłeś? Masz zdj? Też się nad tym zastanawiam.

Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: ndz kwie 13, 2014 22:01
autor: meiker
Już to zrobiłem i jestem bardzo zadowolony z efektu, ale jeżeli chciałbyś tak zrobić to kup sprężyny -30/-40 albo -35/-40, ja kupiłem te same na przód i tył i widać delikatną różnicę, a nie chciałem gwintu bo miałem w poprzednim aucie i było zbyt twardo, teraz jest idealnie bo auto obniżone, a komfort ciut mniejszy ale nie tragiczny :)

Koła 18' bo mniejsze to nie dają efektu w Bora :)

Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: ndz kwie 13, 2014 22:23
autor: DzidaP
Pokaż jakieś zdjęcie jak to się prezentuje? Lipa że na zimę dalej będzie -35/40... Gwint można podkręcić. A jak komplet FK chodzi po 999zł to podobnie mi wyjdą nowe amortyzatory i sprężyny...
Co do FK. Na stronie jest napisane. Zakres obniżenia wynosi ok.25-80/25-50. Faktycznie po odkręceniu tylko 25mm niżej będzie siedział? Na zimę wypas co?

Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: ndz kwie 13, 2014 23:09
autor: Shmatan
Te wysokosci podawane w dokumentacji to zawsze sciema i lipa

Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: ndz kwie 13, 2014 23:12
autor: DzidaP
A u Ciebie jak to wygląda? O ile w ogóle kręcisz na taką wysokość :jezor: -30?35?

Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: pn kwie 14, 2014 11:39
autor: Shmatan
U mnie maks co można z tyłu podnieść to jakieś -40 może -50, z przodu może do tych -30 by się wykręcił.

Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: wt kwie 15, 2014 01:01
autor: DzidaP
Czyli tak czy siak nisko. A powiedz mi jeszcze jak z zywotniscia zawieszenia gwintowanego w porownaniu z normalnym? Tak samo?

Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: wt kwie 15, 2014 02:41
autor: Shmatan
Ilu użytkowników tyle odpowiedzi - poszukaj zamiast pytać.

U mnie na razie wszystko jeździ

Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: wt kwie 15, 2014 08:13
autor: meiker
Jeżeli nie chcesz stracić dużego komfortu nie kupuj gwintu, jest ładnie ale zbyt twardo...to trzeba sobie od razu powiedzieć... :pub:

Re: Wymiana zawieszenie + obniżenie [mk4]

: wt kwie 15, 2014 19:39
autor: DzidaP
Szukałem pod felgi jakie mi się podobają. Może ktoś też chce rzucić okiem. Seria vs. gwint przy 18" Manhattan. Nie no gwint chyba siądzie... Chętnie bym się z kimś przejechał i zobaczył jak twardo bo nigdy nie miałem okazji zobaczyć na własnej dupie jak twardo :jezor:
ObrazekObrazek
Albo tu:
ObrazekObrazek