Strona 2 z 3

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: czw sie 01, 2013 00:48
autor: peacenotwar
Mój błąd. Nawet nie pomyślałem.

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: sob sie 17, 2013 06:42
autor: recxd
A jak ci sie jezdzi na tym gwincie z FK ?

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: czw sie 22, 2013 22:42
autor: Dragokite
Powiem ci że dość dobrze zachował się jakiś tam komfort oczywiście jak nie jest skręcony na maxa choć teraz jak miałbym kupywać tani gwint jeszcze raz to kupił bym ta technix ale nie zrobił bym tego, wolał bym zainwestować w coś lepszego typu BC i naprawdę żałuję ze tego nie zrobiłem, ale ogólnie mówiąc nie jest źle na tym gwincie.

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: ndz wrz 01, 2013 15:12
autor: boris_kafarrow
To tak ogólnie jaki najlepiej kupic gwint, zeby można było bardzo nisko zejsc ?

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: ndz wrz 01, 2013 19:15
autor: Shmatan
Mój FK w 1/4 regulacji ma około -80, na samym dole będzie ok -110 więc bez podkładki położy się na ziemi. Kwestia poprawnego dobrania odbojów

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: śr wrz 04, 2013 14:11
autor: Dragokite
Ja też polecam FK mi zostało 3cm gwintu do skręcenia a od wachacza do ziemi zostalo jakieś 2.5cm :D tak więc całkiem przyjemnie tylko że bez wymiany stabi i podcięcia podłożnicy niema opcji zejść tak nisko i też ten gwint nie jest betoniasty.

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: śr wrz 04, 2013 19:45
autor: peacenotwar
Dragokite, mówisz o tylnym zawieszeniu? Bo tylko i wyłącznie jest o tym jest ten temat ;)

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: sob wrz 07, 2013 20:20
autor: Dragokite
Pisałem o przodzie a tył u mnie siedzi tak że wykręciłem pierścień kontrujący i jest tylko na jednym pierścieniu i 3/4 opony się schowało w nadkole a jak wyciągnę gwint to jakieś 2 cm felgi się chowa w nadkole tak więc na kozaku :D

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: ndz wrz 08, 2013 13:14
autor: Vanish
http://allegro.pl/volkswagen-golf-iv-oe ... 46943.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tutaj bardzo ladnie zszedl :)

Zawieszenie: gwintowane tył Supersport + sprężyny HR

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: wt wrz 10, 2013 09:38
autor: Dragokite
Czy ładnie to bym nie powiedział ani dobrej gleby a o spasie to nawet nie wspomnę bo go wogole niema

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: wt wrz 10, 2013 10:52
autor: peacenotwar
No i 19" - większe koło =bardziej się chowa

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: wt wrz 10, 2013 11:26
autor: Shmatan
Koło takie samo - tylko felga większa. Nie bardzo rozumiem czemu bardziej się ma chować.

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: wt wrz 10, 2013 15:30
autor: peacenotwar
No nie bardzo.
Jeśli jest 215/35/18 to średnica całego koła jest mniejsza niż 215/35/19. A większe kolo będzie się bardziej chować bo ma większą średnicę. Idąc w drugą stronę tokiem rozumowania jakbyśmy założyli 215/35/14 to moglibyśmy pomarzyć o oponie chowającej się pod blachą.

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

: wt wrz 10, 2013 16:07
autor: Shmatan
peacenotwar pisze:Jeśli jest 215/35/18 to średnica całego koła jest mniejsza niż 215/35/19.
Seryjne koło w mk4 to 195/65/R15 - powtórz dla niego obliczenia jak chcesz.