Strona 2 z 2

gwint czy kit

: pt kwie 12, 2013 09:19
autor: Shmatan
et55 to ani na serii ani na gwincie nie wsadzisz.
krystek21 pisze: Teraz jeżdżę na serii i nie wyobrażam sobie gwintu na moje drogi.
Po założeniu "gleby" uczysz się jeździć od nowa, rozsądnie i myśląc a nie tylko gaz do przodu i "jakoś przejade"

Odp: gwint czy kit

: wt kwie 16, 2013 23:50
autor: k3fir
Ja miałem kit mts amory i weitec spr całość na jakieś -100 koła 14 i byłem zadowolony, nie widzę potrzeby kręcić co 2 miesiące, bo albo masz glebę albo nic.

gwint czy kit

: sob kwie 20, 2013 22:58
autor: CzesiuStg
Witam :D mam ten sam problem..

planuje w najblizszym czasie uziemic mojego Varianta i zastanawiam sie w jaki sposob.. co bedzie lepsze..
czy gwint czy kit.. :popcorn:
duzo jezdze samochodem wiec komfort tez sie liczy..
pomozecie? :bigok:
cena tak hmm do 1000?

oczywiscie jak cos taniej to tez nie zaszkodzi

gwint czy kit

: ndz kwie 21, 2013 08:43
autor: Shmatan
A przeczytałeś ten temat od początku?

W tej kasie brałbym nowy gwint FK lub używany kw var2 czy też inny z regulacją twardości

gwint czy kit

: ndz kwie 21, 2013 10:43
autor: CzesiuStg
ale troche ciezko jest z dostepnoscia do III variant. a co myslisz o kombinacji przod gwint z tyl springi ?

moglbys kolego jakimis linkami wspomoc?
moze byc z nizszych polek.

gwint czy kit

: ndz kwie 28, 2013 14:42
autor: Niewik
W odwrotności do CzesiuStg chcę założyć Gwint z tyłu a kit z przodu. Czy takie połączenie ma sens?