Strona 2 z 2
gwint czy kit
: pt kwie 12, 2013 09:19
autor: Shmatan
et55 to ani na serii ani na gwincie nie wsadzisz.
krystek21 pisze: Teraz jeżdżę na serii i nie wyobrażam sobie gwintu na moje drogi.
Po założeniu "gleby" uczysz się jeździć od nowa, rozsądnie i myśląc a nie tylko gaz do przodu i "jakoś przejade"
Odp: gwint czy kit
: wt kwie 16, 2013 23:50
autor: k3fir
Ja miałem kit mts amory i weitec spr całość na jakieś -100 koła 14 i byłem zadowolony, nie widzę potrzeby kręcić co 2 miesiące, bo albo masz glebę albo nic.
gwint czy kit
: sob kwie 20, 2013 22:58
autor: CzesiuStg
Witam
mam ten sam problem..
planuje w najblizszym czasie uziemic mojego Varianta i zastanawiam sie w jaki sposob.. co bedzie lepsze..
czy gwint czy kit..
duzo jezdze samochodem wiec komfort tez sie liczy..
pomozecie?
cena tak hmm do 1000?
oczywiscie jak cos taniej to tez nie zaszkodzi
gwint czy kit
: ndz kwie 21, 2013 08:43
autor: Shmatan
A przeczytałeś ten temat od początku?
W tej kasie brałbym nowy gwint FK lub używany kw var2 czy też inny z regulacją twardości
gwint czy kit
: ndz kwie 21, 2013 10:43
autor: CzesiuStg
ale troche ciezko jest z dostepnoscia do III variant. a co myslisz o kombinacji przod gwint z tyl springi ?
moglbys kolego jakimis linkami wspomoc?
moze byc z nizszych polek.
gwint czy kit
: ndz kwie 28, 2013 14:42
autor: Niewik
W odwrotności do CzesiuStg chcę założyć Gwint z tyłu a kit z przodu. Czy takie połączenie ma sens?