Strona 2 z 2

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: wt lis 20, 2012 18:22
autor: just1n
Zakwas i co wynikneło ze zmian? możesz pochwalić się fotką obecnie?

Pusieq wszystko miód maily tylko ja nie wiem jak u siebie na aucie zmieżyć bo mieżąc do mocowania góry w nadkolu rozumiem że pierwsza wartość porównac

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: wt lis 20, 2012 20:18
autor: pusieq
just1n, najlepiej go wyciągnąć, i pomierzyć. W Twoim przypadku, za wysoki tył będą opowiadać spręzyny tak myśle, chyba ze z czasem usiądą, bo pisałeś że nowe założyłeś. Nie jestem mechanikiem i trudno mi jest coś napisać

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: czw lis 22, 2012 13:06
autor: zakwas
just1n, Dzisiaj jeżeli się zgodzisz to wrzucę fotkę do tematu.
Po prostu tył usiadł niżej:) Czyli przód stoi nieco wyżej niż tył(taka reguła.Oryginalnie samochód zawsze powinien stać wyżej z przodu).Podkreślę,że u siebie mam na razie ori sprężyny.Dopiero na wiosnę kupuję -40 :)
Zdjęcie wrzucę dzisiaj.
Mierz tylko i wyłącznie od środka mocowania amorka do talerza na którym opiera się SPRING. Dł.Tłoka nie ma tu nic do rzeczy.

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: czw lis 22, 2012 14:29
autor: zakwas
http://zapodaj.net/ba5242723ea22.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: czw lis 22, 2012 14:38
autor: Yaro1981
zakwas, czemu samochód powinien stać wyżej z przodu ?

Re: ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: czw lis 22, 2012 15:37
autor: pusieq
zakwas pisze:Mierz tylko i wyłącznie od środka mocowania amorka do talerza na którym opiera się SPRING. Dł.Tłoka nie ma tu nic do rzeczy.
zakwas, jak dobrze widze masz mk3, w mk4 jest inaczej rozwiązana kwestia amortyzator > sprężyna, także takie mierzenie nic mu po prostu nie da

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: czw lis 22, 2012 17:56
autor: just1n
ale gdbym miał tak jak u Ciebie na fotce to bym był zadowolony, narazie obciążyłem tył żeby szybciej usiadł zobaczymy jak sie będzie sprawował, a co sądzicie o amorkach np MTS Technik plus Ori springi? dałoby rade bo czytając na necie różne opinie są

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: ndz gru 09, 2012 13:01
autor: Steryd
MK4 czesto sterczy z tylu, lekka gleba -30 czy -35mm powinna byc zbawienna :grin: U mnie pomoglo i sie wyrownalo wszystko :bajer:

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: ndz gru 09, 2012 20:50
autor: zakwas
just1n, i jak rozwiązałeś swój problem?

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: wt gru 11, 2012 18:44
autor: just1n
w tej chwili jeszcze nie rozwiazany ale temat poszedł do znajomego w aso zobaczymy co oni doradza, jesli nic to - 30 conajmniej

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: śr gru 12, 2012 23:58
autor: zakwas
W sumie teraz na zime to i lepiej :D

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: czw gru 13, 2012 12:28
autor: Yaro1981
za chwile temat dojdzie do 10 stron i kolega z takim podejściem nic nie zdziała do wiosny , nie ma to jak nie dać se powiedzieć i być mądrzejszym jeszcze liczyc że w ASO cos poradzą porażka

ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot

: czw gru 13, 2012 22:51
autor: just1n
W salonie VW powiedziano mi że tylko i wyłącznie sprężyny, więc nic więcej kombinował nie będę... mam nadzieje ze samochód na nowych usiądzie troszke i będzie ok. jak nie wstawie -30 tyle w temacie