Strona 2 z 2

poliuretanowe tulejki belki tył mk3

: śr kwie 04, 2012 15:49
autor: henio098
Zapytaj sprzedającego telefonicznie prawdopodobnie, najszybsza odpowiedź ;)

Jak założysz zdaj proszę relacje jakie odczucia :bajer:

poliuretanowe tulejki belki tył mk3

: śr kwie 04, 2012 20:47
autor: elpiotrek
henio098, ok, tek tak mysle. zadzwonie do niego jutro. i zrobie pare zdjec z trakcie zmiany i potem opowiem jak sie jezdzi. bo tym golfem jezdze chyba juz z 5lat, aj tulei nie zmienialem, wiec są jeszcze ori:P

poliuretanowe tulejki belki tył mk3

: śr mar 26, 2014 13:23
autor: KoguT
Panowie mam pytanie odnośnie tulei poliuretanowych w tylną belkę do MK3.

Czy tuleja poliuretanowa jest dwu częściowa i wciska się je z dwóch stron w gniazda belki czy jednoczęściowa i wciska się ją od wewnętrznej strony tak jak zwykłą tuleję?

Znalazłem dwa rodzaje do tylnej belki.

Takie:
Obrazek

i takie:
Obrazek

I widać że one maja poszerzenia na bokach. Więc wnioskuję że nie wejdą poprzez te zgrubienia. I właśnie z tond moje pytanie czy da rade je rozebrać.
Oraz które wybrać? Żółte czy czerwone? I z jakiej firmy?

Re: poliuretanowe tulejki belki tył mk3

: ndz mar 30, 2014 07:00
autor: Krzychu_14
KoguT pisze:Panowie mam pytanie odnośnie tulei poliuretanowych w tylną belkę do MK3.

Czy tuleja poliuretanowa jest dwu częściowa i wciska się je z dwóch stron w gniazda belki czy jednoczęściowa i wciska się ją od wewnętrznej strony tak jak zwykłą tuleję?

Znalazłem dwa rodzaje do tylnej belki.

Takie:
Obrazek

i takie:
Obrazek

I widać że one maja poszerzenia na bokach. Więc wnioskuję że nie wejdą poprzez te zgrubienia. I właśnie z tond moje pytanie czy da rade je rozebrać.
Oraz które wybrać? Żółte czy czerwone? I z jakiej firmy?
Czym różnią się tuleje czerwone od żółtych?

-Kolor CZERWONY - twardość ok 80 ShA - elementy zawieszenia mają twardość zbliżoną do oryginalnych tulei metalowo-gumowych. Wytrzymałość POLIURETANU jest jednak wielokrotnie większa, a unikalne właściwości gwarantują długoletni komfort jazdy. Produkty czerwone zalecamy wszystkim "normalnym" użytkownikom samochodów, którzy oczekują poprawy stabilności oraz lepszego prowadzenia pojazdu. Dajemy 2 lata gwarancji, mając pewność, iż w tym czasie nasze produkty będą doskonale spełniały swoje zadania.
Kolor ŻÓŁTY - twardość ok 90 ShA - zalecana do pojazdów sportowych, tuningowanych (np. obniżanych). Zawieszenie staje się dużo sztywniejsze, co przy większych prędkościach ma istotne znaczenie. Wytrzymałość POLIURETANU gwarantuje stabilność pracy zawieszenia przez wiele lat.
Podstawowa różnica pomiędzy produktami czerwonymi i żółtymi to TWARDOŚĆ! Odporność materiału na warunki atmosferyczne, oleje, smary, sól, kwasy, rozpuszczalniki, jest w obu przypadkach DOSKONAŁA

-tuleja żółta której jest wyżej zdjęcie, składa się z dwóch części, +/- w połowie jest przecięcie gdzie da się je "rozłączyć.
- które wybrać? żółte czy czerwone? Wydaje mi się że najrozsądniej było by wybrać czerwone gdyż tył nie będzie taki sztywny, :D