Strona 2 z 2

Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"

: ndz mar 11, 2012 18:32
autor: MAPET
po 1 sprawdz czy u gory wpisales kurs euro 4,2 aktualny
po 2 zauwaz ze do ceny trzeba doliczyc wysylek z DE 120zl za amorki okolo
po 3 podaj numer katalogowy to ci sprwdze ale do tej pory katalog nie klamal
oczywiscie cena za 1 szt

Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"

: ndz mar 11, 2012 19:19
autor: Grycek
no to fakt, wyjdzie "troche" drozej :/ nic no, przemysle to. Poczekam jeszcze na przeglad, zeby mi sprawdzili żywotność procentowa moich seryjnych amoraków. ;)

Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"

: ndz mar 11, 2012 19:47
autor: JacekB
Grycek, ja w te przeglądy to nie wierzę, pojechałem z pękniętą sprężyną, brakowało jej tyle, że unosząc przód i przenosząc ciężar na tylną oś to auto stało krzywo, a na przeglądzie dowiedziałem się że super wszystko ;) Ja rozumiem, że to badanie to ma na celu sprawdzenie skoku amortyzatora itd, ale żeby sprzęt ani diagnosta nie zauważył braku prawie półtora zwoju sprężyny to coś tu nie gra.

Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"

: ndz mar 11, 2012 19:53
autor: Grycek
no fakt, jest to przekomiczne :D ale z drugiej strony, jakby każdy diagnosta robił przeglady sumiennie, to połowa samochodów zniknęłaby z polskich dróg xD

eh, teraz zamiast pisac prace inzynierska bede sie zastanawiał czy obnizyc golfa czy nie xxxDD nienawidze Was! xD haha

Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"

: pn mar 12, 2012 10:44
autor: BartQ88
Myślałem o sprężynach Eibacha.. Powiedz mi szczerze, czy warto zamontować takiego kita z TA bądź podobnego cenowo? Ja chce po prostu mieć tylko trochę sztywniejszy i niżej zawieszony samochód. Jeszcze nie potrzebuje gleby :-)

Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"

: pt mar 16, 2012 05:49
autor: l007
Witam,
Jeśli mogę dołączyc się do tematu
Chcialbym wymienic z tylu amorki - fotoporade juz mam
Mam nadzieje ze bedzie wszystko tak samo - Mam Jetta 2.0 Station Wagon 2003r.
Generalnie z tego co zerknąłem z tylu nie mam spręzyn tylko same amortyzatory.
Tu kolega cos pisał o "lepszym" sportowym zawieszeniu.
Jakie mogę kupic amortyzatory na tył - zależy mi zeby były tanie i w miare dobrze się sprawowały.
Nie jezdze "na sportowo" ani nie przewożę super ciężkich rzeczy.
Znalazłem przykładowe amorki: Monroe OESpectrum Shock Absorber Part # 5613 SKU: 9913347 ,
Nie wiem czy one by byly ok
Proszę o jakaś podwowiedz
Pzdr

Re: Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"

: śr mar 21, 2012 20:34
autor: Grycek
I'm back :D Teraz napisze juz konkretniej i licze na Wasze opinie. Więc rozpatruję 3 wyjścia:

1. założę Bilsteiny B4 co wyjdzie max 750zł z tego co widze za komplet.
2. założę oryginalne zawieszenie kupione w VW. Dealer (jak uważa) da mi dobrą cene: 740zł za komplet przodów i 500zł za komplet tyłów. Nie wiem jakiej to bedzie produkcji, ale na pewno z logiem VW
3. Bilsteiny B6 lub B8, ale na seryjnych sprezynach, bo chyba nie chce jednak obniżać zawiechy. Nie wiem czy takie wyjście jest w ogóle sensowne, te amorki chyba zostały stworzone do pracy na sprężynach lekko obnizających a nie oryginalnych.

Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"

: czw mar 22, 2012 18:00
autor: JacekB
Grycek, jakoś tak dziwnie piszesz, tu Bilstein B4 a tu nagle B6 i B8, przecież między nimi jest znacząca różnica w cenie, B8 z tego co pamiętam są na grubym tłoku (wielki +), ja bym brał B8 i wtedy krótsze springi tylko to już wydatek znaczny, na pewno nie zmieścisz się w 750 jak w przypadku B4.