Co lepsze kit czy gwint?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Co lepsze kit czy gwint?

Post autor: MAPET » śr lut 02, 2011 14:38

zaleznie od firmy wszystko ciezko powiedziec ile uzytkownikwo tyle opinii :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
mati
...
...
Posty: 793
Rejestracja: ndz sie 29, 2010 14:26
Lokalizacja: Dębica

Co lepsze kit czy gwint?

Post autor: mati » wt sie 23, 2011 13:47

a gdybym chciał takie fele zeby rant wystawał poza nadkole ? i oczywiście opona tak naciagnieta zeby chowała sie w nadkole i zeby mi nic nie tarło ?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Co lepsze kit czy gwint?

Post autor: MAPET » wt sie 23, 2011 14:11

tak sie nie da okreslic zeby nic nie tarlo :) dopuki sie nie zalozy na auto :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Co lepsze kit czy gwint?

Post autor: Dj Darecki » wt sie 23, 2011 22:53

matimk3 pisze:a gdybym chciał takie fele zeby rant wystawał poza nadkole ? i oczywiście opona tak naciagnieta zeby chowała sie w nadkole i zeby mi nic nie tarło ?
Tak tylko w Erze :jaja:

Ustawiasz wsadzasz sportowe odboje i turlasz się na nich bez komfortu , bo po co :)
Toshiba pisze:KIT czy Gwint będzie bardziej komfortowy przy nastawie -40/-40? Jedni mówią, że kit nie ma amortyzacji, drudzy, że gwint...
Dobry gwint na pewno ma amortyzację z chińskimi to loteria.....

Ja zamieniając gwint FK ( tył ) na Kit china uzyskałem większą twardość bo o to mi chodziło ...:)
A po drugie , przy szerokich kołach gwint na tyle się czasami nie mieści ...
Ostatnio zmieniony śr sie 24, 2011 08:53 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mati
...
...
Posty: 793
Rejestracja: ndz sie 29, 2010 14:26
Lokalizacja: Dębica

Co lepsze kit czy gwint?

Post autor: mati » śr sie 24, 2011 00:53

jak to sie nie mieści ? przecież spręzyna jest wiele wieksza niż na gwincie



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Co lepsze kit czy gwint?

Post autor: Dj Darecki » śr sie 24, 2011 08:49

matimk3 pisze:jak to sie nie mieści ? przecież spręzyna jest wiele wieksza niż na gwincie
Tylko ta sprężyna jest nad oponą więc jej szerokość nie jest tak ważna .
Gwint ma grubszą obudowę i te kilka cm czasami przeszkadza :)

Obrazek


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mati
...
...
Posty: 793
Rejestracja: ndz sie 29, 2010 14:26
Lokalizacja: Dębica

Co lepsze kit czy gwint?

Post autor: mati » śr sie 24, 2011 15:29

o kur... co to za felga ? :shock:



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Co lepsze kit czy gwint?

Post autor: Dj Darecki » śr sie 24, 2011 22:47

matimk3 pisze:o kur... co to za felga ? :shock:
dobrze dopasowana :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Co lepsze kit czy gwint?

Post autor: Fahoo » sob wrz 03, 2011 23:35

a ja napisze z doswiadczenia
gwint ta technix/tuning art/fk to zabawki i namiastki zawieszenia.....mam porównanie z kitem mts=total sraka &beton
wjechał kit KW za 1800zł pany to jest to czego szukałem
zawiecha nareszcie działa i tłumi,nie ma efektu pong-pong
auto siadło i sie utwardziło...tanie gwinty i kity tego nie oferowały...przyjmijcie moją ocene poparta wydatkiem kasieji w wysokosci ok ,reasumujac:
kit mts 850
gwint ta technix 1200
i gwint kw 1800zł
3850zł jako pewnik...jestem maniakiem tuningu i dam kazde pieniadze za sprawdzone rozwiazania auto to seat ibiza :smirk:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości