[mk3] Camber Kit
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- huczu
- Ma gadane
- Posty: 247
- Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 14:27
- Lokalizacja: Brudne południe
- Kontakt:
[mk3] Camber Kit
lukas.g60,
Okk, będę czekał :]
Okk, będę czekał :]
Moje [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3371115#3371115]MK3[/url] USA Było tak
Jest tak :
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=413817[/url]
Cabby US
Jest tak :
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=413817[/url]
Cabby US
[mk3] Camber Kit
Ja tez bym chyba byla na tak, ale mam pytanko jak juz wytne na 4x100 to pozniej nie podejdzie do 5x100. I bym bardzo chcail zobaczyc to zdjcie -1.5 bo u siebie myslalem zrobic tak okolo 2 do z przodu mozna dojsc do 2, a taniej tego sie nie da??
- huczu
- Ma gadane
- Posty: 247
- Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 14:27
- Lokalizacja: Brudne południe
- Kontakt:
[mk3] Camber Kit
Możesz zrobić sam nakładki, ale przy dużej glebie to zły pomysł.
Wydaje mi się że z 4x100 nie zrobisz 5x100.
Wydaje mi się że z 4x100 nie zrobisz 5x100.
Moje [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3371115#3371115]MK3[/url] USA Było tak
Jest tak :
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=413817[/url]
Cabby US
Jest tak :
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=413817[/url]
Cabby US
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
Re: [mk3] Camber Kit
lukas.g60
to co pokazałeś to jest mniej więcej to samo co:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/INGALLS- ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
zapomniałem, byłbyś w stanie załatwić na przód takie śruby do większego negatywu?
to co pokazałeś to jest mniej więcej to samo co:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/INGALLS- ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
zapomniałem, byłbyś w stanie załatwić na przód takie śruby do większego negatywu?
!Nowe oryginalne części VAG!
Historie serwisowe VAG
Historie serwisowe VAG
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
[mk3] Camber Kit
W GB na Ebayu są do dostania , tylko to trzeba tu przywieźć_małyTM_ pisze:zapomniałem, byłbyś w stanie załatwić na przód takie śruby do większego negatywu?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
[mk3] Camber Kit
http://cgi.ebay.co.uk/ez-camber-shims-b ... 2eae1901aa" onclick="window.open(this.href);return false;
mam 3 osoby chetne,chce ktos jeszcze?200zl na pare
mam 3 osoby chetne,chce ktos jeszcze?200zl na pare
- huczu
- Ma gadane
- Posty: 247
- Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 14:27
- Lokalizacja: Brudne południe
- Kontakt:
[mk3] Camber Kit
lukas.g60, kiedy dokładnie zestawy będą w pl ?
Moje [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3371115#3371115]MK3[/url] USA Było tak
Jest tak :
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=413817[/url]
Cabby US
Jest tak :
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=413817[/url]
Cabby US
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
[mk3] Camber Kit
jak na razie jestes tylko ty reszta nagle dostała rachunki za ogrzewanie i czekaja do wiosny,jak chcesz to dej wiadomosc i podam dane do wpłaty. bedziesz je miał w ciagu 2tyg.dziekuje dobranoc
- idgray
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2185
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 07:16
- Lokalizacja: Żdżary
- Kontakt:
[mk3] Camber Kit
jak coś to:
http://allegro.pl/camber-shims-vw-vento ... 53697.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/camber-shims-vw-vento ... 53697.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[mk3] Camber Kit
moze i odgrzewam kotleta ale mam moze dziwne pytanie ale jak mocny negatyw moge zrobic w mk3 za pomoca camberow? bo mam rm ktore dosc mocno wystaja ale chce opone schowac do srodka brakuje ok 1-1,5 cm do szczescia da rade tyle schowac? a moze i wiecej? im wiecej tym lepiej czyli im wiekszy negatyw tym lepiej dla mnie
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
[mk3] Camber Kit
Z danych czysto teoretycznych:
-wysokość klasycznego koła w mk3 (195/50/R15) to 25.4*15+2*0.5*195=576mm (chociaż wydaje mi się troche za mało)
-pochylenie na camberze to o ile się nie myle 1.5 stopnia.
-sinus 1.5 stopnia to ok 0.026
-nie uwzględniając grubości podkładki powiedziałbym że koło wyjdzie na dole o 7.5mm i tyle samo na górze się schowa.
-dodając grubość podkładki 1mm (chociaż to zupełnie strzelam) na gotowo powinno się schować górą o 6.5mm.
-z racji tego że koniec opony nie schodzi się pod kątem prostym tylko jest zaokrąglony, a w dodatku obstawiam że opona jest naciągnięta, wizualnie schowanie się bieżnika będzie większe (bo do boku naciągniętej opony od błotnika będzie "więcej miejsca".
-jeżeli ktoś chciałby sprawdzać czy wystaje przykładając płaską belkę do koła to schowanie będzie jeszcze większe, bo dodatkowo zyska się tyle ile wystaje dół
Są to jednak wyliczenia czysto teoretyczne i być może błędne, ale przy braku innych odpowiedzi dają jakiś pogląd na sytuację
-wysokość klasycznego koła w mk3 (195/50/R15) to 25.4*15+2*0.5*195=576mm (chociaż wydaje mi się troche za mało)
-pochylenie na camberze to o ile się nie myle 1.5 stopnia.
-sinus 1.5 stopnia to ok 0.026
-nie uwzględniając grubości podkładki powiedziałbym że koło wyjdzie na dole o 7.5mm i tyle samo na górze się schowa.
-dodając grubość podkładki 1mm (chociaż to zupełnie strzelam) na gotowo powinno się schować górą o 6.5mm.
-z racji tego że koniec opony nie schodzi się pod kątem prostym tylko jest zaokrąglony, a w dodatku obstawiam że opona jest naciągnięta, wizualnie schowanie się bieżnika będzie większe (bo do boku naciągniętej opony od błotnika będzie "więcej miejsca".
-jeżeli ktoś chciałby sprawdzać czy wystaje przykładając płaską belkę do koła to schowanie będzie jeszcze większe, bo dodatkowo zyska się tyle ile wystaje dół
Są to jednak wyliczenia czysto teoretyczne i być może błędne, ale przy braku innych odpowiedzi dają jakiś pogląd na sytuację
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości