Strona 2 z 2
GOLF 3 NEGATYW
: czw paź 21, 2010 13:47
autor: sfiq
Dj Darecki pisze:W mk3 negatywu na tyle nie było raczej .
micky pisze:a w syncro nie idzie zrobic?
Wlasnie w syncro byl negatyw (wachacze z tylu) przy prawie max glebie u mnie jest ok 4 stopnie jak pamietam
![Obrazek](http://img209.imageshack.us/img209/2274/nseries2335.th.jpg)
GOLF 3 NEGATYW
: czw sie 04, 2011 15:58
autor: Wilk90
Witam! jak zrobic negatyw (-3)-(-5) w mk3.
Prosze o jak najprostrzy opis a nawet obrazkowy
Co to fasolki?
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
GOLF 3 NEGATYW
: czw sie 04, 2011 15:59
autor: Wilk90
negatyw przód i tył:)
GOLF 3 NEGATYW
: wt sie 09, 2011 17:21
autor: webster__
a pytanie mam odnosnie opon? strasznie dostaja po tylku?
GOLF 3 NEGATYW
: wt sie 09, 2011 18:26
autor: Kowal_
Wilk90 pisze:Co to fasolki?
Rzeźbisz górną dziurę w przednim amortyzatorze żeby nie była okrągła, a jajowata, oczywiście w odpowiedni sposób co pozwala zrobić negatyw.
webster__ pisze:a pytanie mam odnosnie opon? strasznie dostaja po tylku?
Solidnie żreć zaczyna powyżej 1 - 1,2 stopnia na minusie.
GOLF 3 NEGATYW
: wt sie 09, 2011 23:27
autor: Dj Darecki
Wilk90 pisze:Witam! jak zrobic negatyw (-3)-(-5) w mk3.
3 i 5 stopni? beznadziejnie to wygląda
Re: GOLF 3 NEGATYW
: wt sie 09, 2011 23:42
autor: D1_PITER
Kowal_ pisze:Wilk90 pisze:Co to fasolki?
Rzeźbisz górną dziurę w przednim amortyzatorze żeby nie była okrągła, a jajowata, oczywiście w odpowiedni sposób co pozwala zrobić negatyw.
webster__ pisze:a pytanie mam odnosnie opon? strasznie dostaja po tylku?
Solidnie żreć zaczyna powyżej 1 - 1,2 stopnia na minusie.
Mi przy -1,5 nic nie żre. Przy -2,5 i więcej żarło solidnie.
GOLF 3 NEGATYW
: sob wrz 21, 2013 13:13
autor: !greq
a powiedzcie mi jak to jest z syncro na tyle i Air ride?
Jak dam na samą góre to bedzie 0 stopni a jak opuszcze na doł zrobi się negatyw?
czy jak to dział?
GOLF 3 NEGATYW
: śr lut 12, 2014 12:14
autor: ridebmx
panowie, sprawa jest, z racji zakupienia szerokiej felgi z bardzo małym ET, bede zmuszony poochylić koła z tyłu o jakieś 1,5 do 2 stopnia żeby to po ludzku spasować. i mam kilka pytań może ktoś bedzie wiedział z autopsji, samochód stoi rozebrany w garażu, dużo modów sie robi , z przodu wymieniałem dużą część napędu, przeguby łożyska półosie i blablabla, bedzie trzeba ustawić zbieżność. robienie negatywu przy belce wiąże sie z tym że koła będą prostopadle do kierunku jazdy tylko w jednym punkcie, a przy takim czymś z tego co mi wiadomo klasycznym sposobem zbieżności mi nie ustawią. słyszalem o jakimś ustawianiu 3d a w tym przypadku tylnia oś nie ma wpływu i moje pytanie, łądować plates'y odrazu i ustawią mi z nimi, czy najpierw ustawić zbieżność a potem robić negatyw? bo średnio bedzie mi sie chciało po raz drugi wszystko rozbierać