Strona 2 z 2

[mk4] wywalenie regulacji gwintu z tylu

: ndz paź 02, 2011 22:51
autor: MAPET
dokaldnie!
zobacz co sie dzieje z kolem jak masz balke z tylu w aucie
najlepiej widac to jak na pneumacie auto siada
" onclick="window.open(this.href);return false;

[mk4] wywalenie regulacji gwintu z tylu

: pt kwie 13, 2012 21:13
autor: KoJ@K
abdj pisze:problem w tym ze ta sprezyna teraz cala mi lata jak jest auto w gorze i moge swobodnie sobie ją wyciągnąć
A nie lepiej,by było gdyby wyjąc tylko tą nakrętkę,którą regulujemy wysokośc,a tą tuleje zostawic ? Tylko czy ona wtedy coś da ?! :chytry:

[mk4] wywalenie regulacji gwintu z tylu

: wt maja 08, 2012 12:52
autor: darrrrekdaro
ile cm można zyskać na wywaleniu regulacji tylnej?

[mk4] wywalenie regulacji gwintu z tylu

: wt maja 08, 2012 16:02
autor: Castillo
Ja na przykład ostatnio często się z tym bawiłem i na moim gwincie FK schodził jakieś 2 cm z tyłu po wywaleniu regulacji. Jednak po miesiącu jazdy na takiej glebie przywróciłem regulację bo kurde miałem przycierki o nadkola i to bardzo często. Jadąc samemu jeszcze było w miarę ok, ale wystarczył jeden pasażer i już masakryczne przycierki na każdej nierówności, tylko że ja mam tylne koła na 25 mm dystansach, może gdyby dystansów nie było to koło bardziej schowane pewnie mniej by tarło.

[mk4] wywalenie regulacji gwintu z tylu

: pt maja 18, 2012 13:59
autor: darrrrekdaro
doradźcie. z tył mam gwint skrecony na maksa, podkładka jest na samym dole.. mogę tą podkładkę wykrecic calkiem i zostawić regulację ? nie bedzie to w niczym przeszkadzalo? sprezyna nie bedzie uszkadzac regulacji ? chce ją wykręcic bo skoro mam skrecony gwint na sam dół to nie chce potem mieć problemu z tym, że sie zapiecze.czekam na odpowiedx