Pomoc przy doborze sprężyn MK3

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

PaulAdmin

Pomoc przy doborze sprężyn MK3

Post autor: PaulAdmin » pt wrz 24, 2010 00:32

B4R0N, Ja miałem u siebie kompletne ori zawieszenie w GTI. Na 15" tego obniżenia seryjnego nie widać, może troszke czuć ale tez nie jestem pewny. Teraz mam kompletny KIT TTx z gwarancją na 2 lata -50/-40. Auto stoi równo a na nowych odbojach nic mi nie ociera. Sam szukałem kompromisu bo nie chciałem GTI okaleczać glebą, to auto miało sie szybko poruszać i same ranty mam w całości ;)



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: Pomoc przy doborze sprężyn MK3

Post autor: D1_PITER » śr gru 22, 2010 13:20

Jakie firmy robią niebieskie sprężyny obniżające? Bo mam do kupienia a nie wiem co to. Napisano tutaj że H&R ma takie..

Aha i czy jeździł ktoś na H&R Cup? Prosiłbym o jakąś opinię. Chcę coś komfortowego i niskiego, do wyboru mam:
-fk -60
-weitec -60
-h&r cup -60
-niebieskie?? -60

technixy, mtsy i supersporty z tego co sie zdążyłem zorientować są twarde

Znalazłem że niebieskie robi też AP.


Obrazek

Awatar użytkownika
brayan1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob paź 23, 2010 00:23
Lokalizacja: Olsztyn

Pomoc przy doborze sprężyn MK3

Post autor: brayan1 » pt lut 11, 2011 21:37

Witam serdecznie,i ja sie podepne do tematu przyszła pora na wymianę amorków w moim golfie mk3 1.9 TDI AFN variant z 97 roku. Chcę autko delikatnie obniżyć zeby lepiej się prezentowało, było trochę twardsze i lepiej prowadziło się w zakrętach. Jednocześnie chciałbym zachować jego funkcjonalność, często podróżuje autem w 5 osób i bagażem. Nie chciałbym mieć problemu z obcierającymi kołami, a kółka mam 195/50/15. Myślałem o wymianie amortyzatorów i sprężyn, przeszukując forum spotkałem się z różnymi opiniami, co do marki tych podzespołów i cen. Jestem w tym temacie zupełnym laikiem i liczę na pomoc osób które zjadły zęby na zawieszeniach. Czy istnieje jakiś złoty środek między glebą a funkcjonalnością?? Nie chciałbym gwintu myślę raczej o jakimś gotowym zestawie -40/-40, czytałem również, że przy obniżeniu jakie mnie interesuje można do seryjnych amorków założyć sprężyny obniżające i będzie ok, lecz zastanawiam się czy taka konfiguracja nie skróci życia seryjnych nowych amorów.
Niestety budżet jaki posiadam nie pozwala mi kupić markowego zawieszenia np. KONI, a cena zawieszenia np MTs Technik jakoś nie wzbudza u mnie zaufania. Może lepiej kupić seryjne nowe amortyzatory i jakieś sprężyny renomowanej marki. Bardzo proszę o pomoc, bo im więcej czytam na ten temat tym bardziej wydaje mi się, że nic nie wiem
Na ten cel chciałbym przeznaczyć ok 1500 Pln.

Dziękuje bardzo za odpowiedzi pozdrawiam wszystkich fanów tej wspaniałej marki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości