Strona 2 z 3

: pn maja 31, 2010 15:44
autor: MAPET
kolego.. pokazales kit! a mowimy o gwincie... czytaj dokladniej ;) zreszta sam piszesz o gwincie bo podajesz V1 i V2 a dajesz link do kita ;)

: pn maja 31, 2010 15:50
autor: morfeusz86r
:oops:

no dobra http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20233133.html ale tu jest już gwint tylko że firma mi nie znana. nadaje sie to do jazdy? no i cena wyższa

: pn maja 31, 2010 15:53
autor: MAPET
to raczej do driftu np stosowane :)

: pn maja 31, 2010 16:16
autor: pczerniej
http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=KW+V2+G ... rksid=m270

... ceny i zastosowanie w opisie ;)

: pn maja 31, 2010 18:46
autor: morfeusz86r
MAPET, ale firma dobra?
może masz jakiś ranking firm typu
1 kw
2 h&r
3 Eibach
4 WEITEC
czy coś mniej więcej żeby można było określić która firma jest lepsza lub porównywalna niż inna.
może ciężko określić jak z samochodami, np bmw czy mercedes, co lepsze, ile osób tyle zdań, ale w porównaniu do malucha czy tico wiadomo co jest lepsze

: pn maja 31, 2010 21:59
autor: MAPET
morfeusz86r pisze:chyba trosze mniej. kw z regulacją twardości na-pewno nie więcej niż 3 tyś
v2 w wersji nie inox ok 4200zl a inox ok 4800 ;)
MAPET, ale firma dobra?
może masz jakiś ranking firm typu
1 kw
2 h&r
3 Eibach
4 WEITEC
czy coś mniej więcej żeby można było określić która firma jest lepsza lub porównywalna niż inna.
może ciężko określić jak z samochodami, np bmw czy mercedes, co lepsze, ile osób tyle zdań, ale w porównaniu do malucha czy tico wiadomo co jest lepsze
ja bym to postwail tak
polka srednia wyzsza:
eibach i weitec

polka najwyzsza H&R i KW :)

: pn maja 31, 2010 22:14
autor: morfeusz86r
a co można kupić z półki średniej lub wyższej do 3,5 tyś z regulacją wysokości i twardości oprócz tego D2 z mojego linku wyżej

: pn maja 31, 2010 22:20
autor: triCKy
Żeby nie zakładać nowego tematu, jak twardo jest na gwincie weitec'a? w porównaniu właśnie np do MTSa?

: pn maja 31, 2010 22:43
autor: grabo
Według mnie idealnym kompromisem jest kit obniżający -40/-40. Auto idzie w dół ale nie jest bardzo niskie, przy czym dość dobrze wybiera nierówności. Kolejnym atutem jest niska cena! :)

: pn maja 31, 2010 23:28
autor: MAPET
morfeusz86r pisze:a co można kupić z półki średniej lub wyższej do 3,5 tyś z regulacją wysokości i twardości oprócz tego D2 z mojego linku wyżej
moze z FK udaloby sie zmeisci lub weitec....
grabo pisze:Według mnie idealnym kompromisem jest kit obniżający -40/-40. Auto idzie w dół ale nie jest bardzo niskie
tak ale czeto mk2 i 3 oraz 4 bo sa tak seryjnei wypuszczane ze przod jest wyzej jak tyl wiec ja polecma 60/40

: pn maja 31, 2010 23:37
autor: morfeusz86r
MAPET pisze:moze z FK udaloby sie zmeisci lub weitec....
jakiś konkrety model z weitec?

[ Dodano: Pon 31 Maj, 2010 ]
i jakaś cena

: wt cze 01, 2010 07:34
autor: feniks
triCKy pisze:jak twardo jest na gwincie weitec'a? w porównaniu właśnie np do MTSa?
nie wiem jak z gwintem ale Kit Weiteca należy do Twardych porównując z MTS

: wt cze 01, 2010 13:50
autor: czarnykurczak
A coś takiego: http://www.allegro.pl/item1059440016_za ... chnix.html warto w to inwestować?

[ Dodano: 01 Cze 2010 13:52 ]
Przepraszam jeżeli zdaję głupie pytania ale moja wiedza na temat obniżających zawieszeń jest delikatnie mówiąc bardzo skromna :crazy:

: wt cze 01, 2010 14:44
autor: truckman
czarnykurczak, porówuj do MTS. Połowa forum na tym jeździ :)