skręciłem zawias i jest krzywo - o co chodzi?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kisielek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 19:35
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: kisielek » pn maja 31, 2010 08:17

u mnie był ten sam problem

do tego stopnia że wyciągałem gwint z auta i mierzyłem czy jest wszystko równo

wg mnie to wina masy auta, źle spasowanych elementów i może wiek tez swoje zrobił (jakieś odkształcenia karoserii)


www.mk1cabrio.pl

Mój lansowóz:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2255656#2255656

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn maja 31, 2010 12:08

tyl a mk2 czy mk3 ma tez to do siebie ze ma sztywna belke i jedna strona trzyma druga troche i odwrotnie...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kisielek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 19:35
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: kisielek » pn maja 31, 2010 12:21

a była robiona jakaś geometria ?


www.mk1cabrio.pl

Mój lansowóz:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2255656#2255656

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn maja 31, 2010 12:23

z tylu nia ma znaczenia geometria..


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kisielek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 19:35
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: kisielek » pn maja 31, 2010 12:59

MAPET pisze:z tylu nia ma znaczenia geometria..
to wiem, ale przód ma bardzo duże


www.mk1cabrio.pl

Mój lansowóz:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2255656#2255656

kopcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 17, 2010 21:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kopcio » pn maja 31, 2010 17:34

czyli jest tak z jak mam wywalone tuleje belki z tyłu (a Mam ) to może się to przenosić w jakiś sposób na przód
niedługo wymieniam wszystkie tuleje w zawieszeniu może wtedy się coś poprawi

[ Dodano: 31 Maj 2010 23:41 ]
okręciłem się i jest prawie ok wiem tyle ze tuleje potrafią dużo zamotać

Ps.prosty asfalt to podstawa :grin: :grin:



Awatar użytkownika
daniell89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 21:44
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: daniell89 » sob cze 19, 2010 12:30

u mnie jest to samo...mam kit -60/60 i pomiędzy przednimy błotnikami jest gdzieś 1cm różnicy, teraz kupiłem używany gwint fk i chyba ktoś miał ten sam problem bo z przodu było ustawione tak, że pomiędzy jednym a drugim gwintem był 1cm różnicy :grin: także nie jesteśmy sami :helm:


one style, german style!!
ObrazekObrazek

mój Dziad viewtopic.php?f=87&t=473113
Nasza grupa facebook.com/vwaddictbk?ref=hl zapraszam do oglądania i lajkowania!!

Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » sob cze 19, 2010 21:10

najlepiej zamienić kolumny stronami, będzie wiadomo czy wina auta czy zawiasu.



Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » wt cze 22, 2010 22:06

jeśli różnica występuje na zawieszeniu tylnym, to pomyślcie o tym że benzyna/ropa/gaz też swoje waży i to może właśnie byc przyczyną


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » śr cze 23, 2010 10:44

u mnie jest to samo co w temacie ale z przodu, i lewą strone musze krecić do 2 cm niżej żeby się wyrównał dystans między felgą a nadkolem... myślę że u mnie być może jeden sierp na nadkolu jest niżej przyklejony lub cały błotnik jest nieco niżej, sam nie wiem, ale mam to samo...


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Awatar użytkownika
s0unD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: pn sie 31, 2009 18:03
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: s0unD » czw cze 24, 2010 22:39

Ja mialem przod krzywo mk4 ale to krzywo gwint byl wsadzony w piaste (za gleboko) i tak jakos wyszlo po skreseniu. Ale szybko sie kaplem i wszystko bylo juz wyregulowane :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości