Strona 2 z 2

: pt kwie 16, 2010 10:26
autor: A r t u r
MAPET pisze:a tu jest lekki przeswit max -50
możliwe, choć ja jestem innego zdania, sam mam 40 i nawet jakbym miał -50 to by tak nie siedział

: pt kwie 16, 2010 10:28
autor: carrion
No dobra, żeby zainteresować sie troche autorem tematu napiszę, że na tej glebie, którą mam teraz naprawdę da sie jeździć bez przeszkód, więc gdy berti666 założy 40/40, to nie będzie miał żadnych problemów. Tyle.

: pt kwie 16, 2010 10:33
autor: A r t u r
carrion pisze:więc gdy berti666 założy 40/40, to nie będzie miał żadnych problemów. Tyle.
dokładnie to nie jest duże obniżenie i można na tym normalnie jeździć, no ale trzeba i tak uważać, jak już poprzednik wspomniał
carrion pisze:będziesz zadowolony, ale i tak będziesz uważał na muldy, dziury i uskoki.

: pt kwie 16, 2010 13:52
autor: DjCobretti
Ja też zbliżam się do zakupu -40/40 ale na ori amory chyba je wrzuce

: pt kwie 16, 2010 14:08
autor: piru
DjCobretti pisze:Ja też zbliżam się do zakupu -40/40 ale na ori amory chyba je wrzuce
to się kolego nie zdziw jak Ci te ori amory po dwóch, trzech miesiącach siądą :grrr:

tyle razy było o tym pisane na forum :satan:

: pt kwie 16, 2010 14:42
autor: berti666
carrion, Jezeli umnie siadzie tak samo jak u ciebie to bede zadowolony bo ladnie to wyglada ;]

: pt kwie 16, 2010 15:14
autor: A r t u r
berti666 pisze:u ciebie to bede zadowolony bo ladnie to wyglada ;]
a mi się nie podoba, dla mnie za nisko siedzi tył co do przodu,

: pt kwie 16, 2010 15:19
autor: MAPET
bo to standart przy obnizaniu typu 30/30 czy 40/40 czy 60/60 w mk2 i mk3 ze tyl siedzi nizej... zeby zrobic klin trzeba dac 60/40 bo tak te auta sa skonstruowane
to samo BMW w wielu przypadkach ma...

: sob kwie 17, 2010 11:56
autor: DjCobretti
Było też pisane że przy -40/40 z dobrymi olejowo-gazowymi amorami można polatać 2 lata

: wt kwie 20, 2010 11:13
autor: mikew_86
BartekGib pisze:Zawsze przy sportowych/obniżanych sprężynach ori amorki dostają trochę bardziej do tyłku. Dlatego najbardziej optymalne wyjście kosztuje - czyli zakup całego sportowego zawieszenia.

A co do firm : MTS, H&R. Najlepiej omijać "no-name" bo czasem takie też występują.
H&R na serii jeszcze ujdą... MTS na serii będzie kiepskim rozwiązaniem.

: wt kwie 20, 2010 11:17
autor: MAPET
czy H&R czy MTS to tak samo bedzie to gorszym rozwiazaniem na serii

: wt kwie 20, 2010 14:46
autor: berti666
Jeszcze jedna prosba bo widze ze sa zestawy po 600zl na allegro 40/40 i 60/40 jedna cena(http://allegro.pl/item1000060968_vw_gol ... rtowe.html).

Bo niema sensu kupywac springow jak zaraz bede musial amorki wymieniac wole poczekac i odlozyc na zestaw
.
Mogl by ktos wrzucic foty na takim zestawie, jakie wrazenia z jazdy i czy wogole sie oplaca ta-technixa? ?? Ja mam fele 15 195/50 szczegolnie chodzi mi o 60/40 bo parking przed praca mam tragiczny i ciekawy jestem czy dam rade tam wjechac ;p. Moga tez byc wymiary ile od hokeja i przeswit. I czy z silnikiem diesla siadzie nizej??