Strona 2 z 2

: śr mar 10, 2010 09:13
autor: Wojtek
Jakobe, w tym linku co podałeś napisane są jakieś brednie

rozpórkę sztywną zakłada się na podniesionych kołach po to, żeby nie przykręcić jej do już zgiętej budy (chodzi o to, żeby buda miała wymiary zbliżone do fabrycznych), rozpórka ze śrubą rzymską może być mocowana na stojącym aucie, może na podniesionym - nie ma to znaczenia, rozkręca się na podniesionym żeby nie zerwać gwintu, ale broń Boże nie na maksa do oporu :panna: po to w rozpórce jest regulacja, żeby ustawić dokładnie fabryczny rozstaw kielichów

: śr mar 10, 2010 09:26
autor: MAPET
"Jeśli mamy rozkręcaną rozpórkę montaż jest nieco inny niż jednoczęściowej. Samochód trzeba podnieść, aby odciążyć przednie zawieszenie. Następnie montujemy rozpórkę i rozkręcamy ją do oporu. "

:goof:

: śr mar 10, 2010 21:06
autor: Mateusz90
..:VoyteQ:.. pisze:rozpórka ze śrubą rzymską może być mocowana na stojącym aucie, może na podniesionym - nie ma to znaczenia,
MAPET pisze:"Jeśli mamy rozkręcaną rozpórkę montaż jest nieco inny niż jednoczęściowej. Samochód trzeba podnieść, aby odciążyć przednie zawieszenie. Następnie montujemy rozpórkę i rozkręcamy ją do oporu. "
i bądź tu mądry :green_fuck: niech się jeszcze ktoś może wypowie,obydwa sposoby wydają się być poprawne ale chyba lepiej jest na odciążonym zawieszeniu rozpierać budę

: śr mar 10, 2010 22:18
autor: MAPET
Mateusz90 pisze:i bądź tu mądry :green_fuck:
zacytowalem to by sie posmiac

: śr mar 10, 2010 23:42
autor: Mateusz90
hehe :grin: do oporu :jezor:

: ndz maja 16, 2010 17:28
autor: Yaro1981
nie bede zakladac nowego tematu wie ktos gdzie mozna kupic lub moze znacie kogos co wykona rozpórke przednia górna i c-pillar do golfa IV stalową lub z nierdzewki w miare rozsądnej cenie :grin: