: śr mar 10, 2010 09:13
Jakobe, w tym linku co podałeś napisane są jakieś brednie
rozpórkę sztywną zakłada się na podniesionych kołach po to, żeby nie przykręcić jej do już zgiętej budy (chodzi o to, żeby buda miała wymiary zbliżone do fabrycznych), rozpórka ze śrubą rzymską może być mocowana na stojącym aucie, może na podniesionym - nie ma to znaczenia, rozkręca się na podniesionym żeby nie zerwać gwintu, ale broń Boże nie na maksa do oporu po to w rozpórce jest regulacja, żeby ustawić dokładnie fabryczny rozstaw kielichów
rozpórkę sztywną zakłada się na podniesionych kołach po to, żeby nie przykręcić jej do już zgiętej budy (chodzi o to, żeby buda miała wymiary zbliżone do fabrycznych), rozpórka ze śrubą rzymską może być mocowana na stojącym aucie, może na podniesionym - nie ma to znaczenia, rozkręca się na podniesionym żeby nie zerwać gwintu, ale broń Boże nie na maksa do oporu po to w rozpórce jest regulacja, żeby ustawić dokładnie fabryczny rozstaw kielichów