Jakobe, w tym linku co podałeś napisane są jakieś brednie
rozpórkę sztywną zakłada się na podniesionych kołach po to, żeby nie przykręcić jej do już zgiętej budy (chodzi o to, żeby buda miała wymiary zbliżone do fabrycznych), rozpórka ze śrubą rzymską może być mocowana na stojącym aucie, może na podniesionym - nie ma to znaczenia, rozkręca się na podniesionym żeby nie zerwać gwintu, ale broń Boże nie na maksa do oporu po to w rozpórce jest regulacja, żeby ustawić dokładnie fabryczny rozstaw kielichów
rozporka to zło????
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
"Jeśli mamy rozkręcaną rozpórkę montaż jest nieco inny niż jednoczęściowej. Samochód trzeba podnieść, aby odciążyć przednie zawieszenie. Następnie montujemy rozpórkę i rozkręcamy ją do oporu. "
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
..:VoyteQ:.. pisze:rozpórka ze śrubą rzymską może być mocowana na stojącym aucie, może na podniesionym - nie ma to znaczenia,
i bądź tu mądry :green_fuck: niech się jeszcze ktoś może wypowie,obydwa sposoby wydają się być poprawne ale chyba lepiej jest na odciążonym zawieszeniu rozpierać budęMAPET pisze:"Jeśli mamy rozkręcaną rozpórkę montaż jest nieco inny niż jednoczęściowej. Samochód trzeba podnieść, aby odciążyć przednie zawieszenie. Następnie montujemy rozpórkę i rozkręcamy ją do oporu. "
zacytowalem to by sie posmiacMateusz90 pisze:i bądź tu mądry :green_fuck:
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości