Strona 2 z 2

: pn sty 25, 2010 12:00
autor: Dj Darecki
Łukasz Popiela pisze:, ale podejrzewam że takich znacznych różnic nie widać? A jak poznać które są te miękcejsze?
Są i to spore , np. FK = komfort , KW = beton :)
Reszta z niskiej półki przeważnie podchodzą pod twarde i bardzo twarde .

: wt sty 26, 2010 12:33
autor: D1_PITER
KriSSo pisze:
RafaelloW007 pisze:oni caly czas produkuja na dole, cos sie stanie jakbym zalozyl na gore? dokladniej chodzi mi o przednie amory. Bedzie to mialo jakies znaczenie np na miekkosc gwintu czy cokolwiek?
Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry. Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość. One i tak są ściśnięte w czasie jazdy, czy są na dole, czy na górze.
Ja bym dał na dole. Czemu? Bo jak podniesiesz auto i sprężynki się zluzują to jak na dole masz tą małą sprężynkę i przekładkę miedzy nimi to jak spuszczasz auto to łatwiej się wszystko wycentruje i ułoży. A na górze nie ma grubego amora i może coś pójść w bok. Z perspektywy trakcji nie ma różnicy. Pozdro

: wt sty 26, 2010 12:38
autor: WOLF899
to chyba ze nakretki pokrecisz do samego dolu, to tylko wtedy. Gwint zazwyczaj ma krotki skok.

: wt sty 26, 2010 12:42
autor: D1_PITER
WOLF899 pisze:to chyba ze nakretki pokrecisz do samego dolu, to tylko wtedy. Gwint zazwyczaj ma krotki skok.
Tak jest :bigok:

Teraz mam terenowe ustawienie, jakieś 3cm do końca gwintu a już się sprężynki luzują. Jeśli masz gwint ustawiony na off-road ten problem nie występuje :P

: śr lut 03, 2010 10:36
autor: pscola
Ja kupiłem w pażdzierniku gwint KW Variant I Inox. Dodam że w Niemczech i prosto od producenta, i tak się składa że spreżyny pomocnicze są u góry.
Tak poza tym to twardość w skali od 0-10 oceniam na 10,5 :chytry:

: śr lut 03, 2010 12:39
autor: MAPET
bo kw bez reg twardosci jest dosc twardy... oza tym co producent to inaczej montuje sprezynki pomocnicze
zasada dzialania ta sama

: czw lut 04, 2010 00:47
autor: KriSSo
MAPET pisze:bo kw bez reg twardosci jest dosc twardy... oza tym co producent to inaczej montuje sprezynki pomocnicze
zasada dzialania ta sama
Gdzie na forum (chyba tutaj) spotkałem się z opinią (z którą zresztą się nie zgadzam), że Var2 pozwala uzyskać jedynie większą twardość niż var1, a ustawienie soft odpowiada tłumieniu var1. Według mnie, var2 może być znacznie bardziej komfortowe, niż var1. Jaka jest Twoja opinia?

: czw lut 04, 2010 00:50
autor: MAPET
oczywiscie ze tak! ja mam variant 2 i jest super komfort :)

: śr lut 10, 2010 15:08
autor: kozak
Mam pytanie, czy w gwincie technixa jest roznica czy przod jest na 4 sprezynach czy na 2 ? jest jakas roznica w twardosci ?

: śr lut 10, 2010 19:03
autor: Łukasz Popiela
A wie może ktoś czy kupię gdzieś same wkłady, amortyzatory do gwintu do tyłu?

Re: Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze

: śr gru 04, 2013 19:55
autor: Karol.mk3
Witam Panowie
Pytanko mam czy jak wywalę sprężyny pomocnicze będę miał mniejszy skok amorka bo tragicznie kolo mi obciera o błotnik czy tak jak pisaliście dzięki wywaleniu sprężyny będę miał tylko niżej

Pozdro ; )

Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze

: czw gru 05, 2013 17:29
autor: mariusz33
Jest twardziej .Mam tak w mk3 kolko 9j.

Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze

: pt gru 06, 2013 21:38
autor: Karol.mk3
Dzieki Bardzo ; )
Mam nadzieje ze pomorze bo szkoda mi go podnosić